20v ja neitsyt. Mistä niitä miehiä löytää?

neitivihreäsilmä

Baareissa ei tule käytyä ja kaveripiireistä ei vapaita sinkkuja löydy. Vapaa-aikani käytän harrastukseni parissa (ratsastus, hyvin naisvaltainen).

Olen aina ollus ns. ''kiltti tyttö''. Ikinä en ole seurustellut, eikä alkoholin löträäminen kiinnosta vieläkää. Nuoruuteni olen siis käyttänyt harrastuksiin ja kaverisuhteisiini. Olen hymyileväinen, rempseä ja laaja huumorintajuinen. Olen myöskin ehdottoman spontaani (haaveissa joskus interrailaaminen tai sohvasurffaus) mutta toisaalta nössö mm. huvipuistot ja korkeat paikat saavat polvet hytisemään. Ihan sieväkin, uskoisin.

En koe että itsessäni olisi mitään rajotteita miksi en kumppania löytäisi, olen tainut vain jäädä kotiin passiiviseksi ja värkännyt mahtavan löhönurkkauksen sohvalle, heh.

Joten kertokaa nyt heti välittömästi, mistä löytää vapaita nuoria viksuja miehiä?

17

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+7

      "mistä löytää vapaita nuoria viksuja miehiä?"

      ei ole olemassa

      • ipeh

        Voi olla et ne parikymppiset miehet on vielä aika lapsellisia ennen kun ne kasvavat siitä villitys iästä ulos??


    • kohtalotoveritässämoi

      Täällä kohtalotoveri ja aikalailla samanlainen tarina kuin aloittajalla. Humalassa olen ääliö ja alkoholia join muutenkin ekan kerran täysi-ikäisenä, aika harvoin tulee juotua ja liikuttua baareissa, en mä halua tuoda kotiin mitään baarikärpästä vaan haluaisin ihan fiksun, rennon ja mukavan miehen. Ikää 20v enkä ole seurustellut. Muutaman kerran on neitsyyden menetys ollut lähellä mutten halua sen tapahtuvan humalassa ja jonkun randomin kanssa.

      • ............

        Täällä olen 16v Mäntsälästä


    • tääläkin olisi

      aito kunnollinen poikamies Porissa 28v

    • itsekin 20v

      Ne 20v neitsyt miehet löytyy ylilaudalta :D

    • SugarDaddddy

      Moi olen 39v herrasmies, täällä odottelen kaikkien 20v tytteleiden soittoja.

    • Tavallinen tavis

      Etsin kuumaa naisseuraa Rovaniemeltä olen 50 kymmpinen, ota rohkeasti yhteyttä!

    • variksen marja

      joko kaikki vaatimet on tyydytetty

    • KYYRY NISKA

      LÖYTYVÄT SAUNA LAUTEILTA.

    • Hmm...

      Kuulostat tosi fiksulta nuorelta. Itse olen myös sinun ikäisesi ja poikuus tallella. Toisaalta jos etsit miestä hyvin kiimaisesti ja vain seksi mielessä niin löydät varmasti yhden illan juttuja, mutta meissäkin on paljon niitä joilla se asia ei ensimmäisenä ole mielessä. Itsekin haluaisin tutustua naiseen melko pitkään ennenkuin alkaisin lähestyä fyysisesti.

    • heti löytyy
    • neitivihreäsilmä

      Netti temppuili kirjoittaessani, näköjään kahteen kertaan tuli viestini... my bad!
      Taisin vielä valikoida hieman väärin ja ohi kysymykseni tämän ko kategorian, eli varsinaista seksiseuraa en todellakaan ole hakemassa!

      Tarkoitukseni oli siis udella, että mistä suht samanikäisiä (ja ehkä henkisiäkin) miehiä löytyisi? Missä heihin törmäisi? Toisen ihmisen läsnäolo ja läheisyys, sitä kaipaan ja etsin:)

      • Täältä netistä?

        Jos olet hiemankin ujo tutustumaan ihmisiin tosielämässä niin laita nettideittiin profiili ja kerro millaista seuraa etsit. Tosin meille miehille tuo deittailu tuottaa joskus vaikeuksia koska naisia sivustoilla on vähemmän ja monesti naisille laittaa viestiä useampi, jopa kymmenet miehet. Itse olen myös kokeillut laittaa ihan tällaiselle nettipalstalle seuranhakuilmotuksen ja siihen jonkin yhteystiedon johon halutessaan saa sitten vastata. Olen muuten 22v nuori mies, kokematon, tosin deittaillut muutamien naisten kanssa viime vuosina. En polta enkä juo joten baaritkaan eivät ole vaihtoehto, ja haluaisin myös naisen noudattavan tällaisia elämäntapoja. Missä päin Suomea asustelet? :)


    • M23

      Nettiin laitat profiilin, ja varmasti saat yhteydenottoja. Baareista, uudesta harrastuksesta, lenkiltä tai esimerkiksi kaupasta niitä kakslahkeisia löytyy. Pitäisi vain uskaltaa avata suunsa ja aloittaa keskustelu. Itse en pistäisi ollenkaan vastaan, jos sinunlaisesi nuori nainen tulisi nykäisemään hihasta ja osoittaisi kiinnostusta.

    • arjen sankari

      Lähetkö treffeille :)? T 20 v jätkä espoosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe