Rakastan sinua silti, vaikkei enää kohdattaisi

naiselta

ja vaikka mitään ei ikinä oikeastaan alkanutkaan. Olet opettanut minulle paljon, ja olen saanut tämän tunteen että voin rakastaa. Oppinut mitä on sellainen rakkaus, jossa itse ei välttämättä tarvitse mitään vaan riittää, että voi tehdä asioita jotta toisella olisi kaikki hyvin. Se on jo suuri lahja mitä olet minulle antanut. Lähetän enkeleitä elämän polullesi, ihanaiseni.

9

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otterman

      Niin minä sinuakin/häntäkin. Usein puhutaan platonisesta rakkaudesta, muttei koskaan syvällisemmin siitä, kuinka paljon sellainen rakkaussuhde oikeastaan antaa ihmiselle, joka on sellaisen kokenut tai elää sitä parhaillaan.
      Se on rakkauksista pyyteettömin ja lajissaan viattomin ja ehkä aidoin.
      Usein, nytkin mietin, ehkö turhaan, mitä minulta ja häneltä jäi kokematta, mutta tiedostaen kuitenkin todellisuuden, tyydyn kohtalooni ja elän tästä hetkestä eteenpäin aina kuolemaani asti siinä tunteessa, että rakastin ja rakastan häntä. Sen tunteen ehdin konkretisoida aikanaan jo monesti, liian monesti väkisin tukahtuneitten tunteiden pakosta. Hyvää yötä.

      • "En mitään,

        en ketään, enemmän kuin sua" Voisin kirjoittaa samoin kuin aloittaja..naisena miehelle. Poikkeuksena..haaveilen edelleen sinusta, meistä..ja haluaisin elää haaveet vielä todeksi. Sait aikaan polttavan tunteen sisälläni..eikä sitä ole aika kadottanut. Kerkesin Rakastua sinuun..Olisimpa varastanut yhden suudelman halauksen lisäksi sinulta viimeisellä tapaamisella..


    • kenelle?

      Vaatii ne tunteet koskestustakin. Pidemmän päälle, pysyäkseen, vahvistuakseen, oppia toista, kehonkieltä sisäistä näkemystä.... Joskus pelkkä katse luo sisälle jotain mikä ei anna periksi, ei ainakaan haluaisi.s

    • ....................

      Joo, haistappa vittu ja vittu että toivon että joskus vielä TODELLA kohtaan sinut polullani!

      Ai helvetti että sitä hetkeä odotan!

      • mänttejä ei kaivata

        Miksi olisi juuri sinulle kaikista ihmisistä ja juuri häneltä kaikista naisista?


      • Hmmmm.

        Mitä se on sulle oikein tehnyt?


    • näin se on

      Rakastun sinuun päivä päivältä vaan enemmän, tästä ei ole enää paluuta....

    • saatan olla rakstunt

      Ihan tuntuu, kuin hän olisi tuon kirjottanut.
      Mieli tekisi häntä enemmän ja syvemmin,kuin on tähän asti ollut.
      Ne olosuhteet ja ujous ja pelko ja jännitysesti, mutta mieletön kaipuu silti lähelle..
      Kiva teksti oli kuitenkin ;)

    • miesvainen

      Miksi tunne jatkuu niin voimakkaana kysyn ?
      Oli valmis antamaan kaikkeni toisen eteen ..
      ennen kuin tajusin että juuri nainen ei rakastanut yhtään tajusin että olin vain hänelle hyöty/hyödyke/viihdyke mitä hän tarvitsi vain lyhyen aikaa .. kostaakseen sitä en tiedä.
      sydän ei vain päästä irti vieläkin tuntee niin voimakkaasti ..
      yritin uutta suhdetta aloittaa mutta en voinut jatkaa vaikka kaikki oli kohdallaan ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe