Noin suunnilleen Aturkin lentokentältä sinne Grand basaari alueen liepeillä olevaan hotelliin. Entä kannattaanko sieltä lähtiessä hotelliin ostaa Taxfreestä viinejä, joita sitten nautiskella hotellihuoneessa ennen illan menoja? jostain luin, ettei Istanbulissa ole oikein niin viinejä?
Taxin hinta
2
226
Vastaukset
- istanbulinkävijä
Varmaankin about 60 liiraa eli n. 20 ekua. Voi päästä jopa halvemallakin. Metrolla kyllä pääsee kaikista kätevimmin ihan siihen lähelle ja on halpa 4 liiraa.
Istanbulissa on erikseen alkoholimyymälöitä. Joistan pikkukaupoista saattaa saada olutta. Alkoholin hinta on suht kallista kuitenkin.- Istanbullu
Metro marmaray on paras yhdistelmä, vaihda Yenikapissa (juuri avattu, jos joku väittää ettei kulje Yenikapiin asti) Marmarayhyn ja siitä yksi pysäkki Sirkeciin (Sultanahmet). Toinen vaihtoehto on mennä saapuvien aulasta yksi kerros alemmas kotimaan lentojen saapuviin ja ottaa taksi sieltä, pienempi mahdollisuus tulla huijatuksi! Ja saapuvien tax-freessa juomat huomattavasti halvempia kuin kaupassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904