cliff beach resort aonang

aasiaa

Kaipaan tietoja tästä hotellista. Hyviä kokemuksia?

2

204

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cliff beach

Yövyimme tässä hotellissa oman lomamme ajan. Perus-siisti hotelli jossa huoneet tilavia ja hyvinvarusteltuja. Miinuksena ehkä silityslaudan ja raudan puuttuminen huoneista. Plussana jääkaappi johon sai juomat kylmään, myös minibaarin juomia oli kaapissa edukkain hinnoin. Suosittelen ottamaan huoneen merinäköalalla, jolloin varmistuu myös huoneen rauhallinen sijainti taaimmaisesta rakennuksesta jos sitä haluaa. Perushuoneet puolestaan sijaitsevat ainakin osittain ensimmäisessä rakennuksessa ja siten, että parveke on pääkadulle päin. Näkymät parvekkeelta ovat melko tylsät kadun sähköjohtoja katsellessa ja aika meteli liikeenteestä ym. tulee.Toki meteli ei ainakaan meille kuulunut sisään. Itse siis asuimme ekan viikon perushuoneessa ja kun hotellilta vapautui taaimmasta rakennuksesta merinäköalallinen huone vaihdoimme sinne.(lisämaksua tuli 1000 bahtia/yö). Aamiainen suht hyvä, kuntosali pieni mutta perusasiat löytyy. Uima-allasalue siisti ja allasvesi puhdasta. Allas/rantapyyhkeet löytyvät hotellilta. Hotellin oma yksityisranta ei ainakaan meitä säväytyänyt. Epäsiisti ranta ja samea merivesi. Hotelli sijaitsee keskeisellä paikalla josta on helppo lähteä joka suuntaan ja edessä on tuktukeja niitä tarvitsevalle. Kaikenkaikkiaan mielestäni 3 tähteä on ihan kohdillaan luokituksen suhteen.

• aasiaa

Kiitos vastauksesta.! Olemme varanneet huoneen merinäköalalla. Odotan innolla nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      129
      1836
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      267
      666
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      72
      662
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe