Sitkeää flunssaa nyt liikkeellä?

15+18

Minulla alkoi suurinpiirtein viikko sitten kauhea flunssa, kuin napista painamalla. Yks aamu vaan heräsin ja kurkku oli aivan kamalan kipeä. Siis niin kipeä, että en voinut kunnolla puhua, enkä niellä. Mittasin ja lämpöä oli 37.2 josta se nopeasti päivän aikana nousi aina 38.5 saakka.

Seurasin pari päivää ja kurkku tuli koko ajan vain kipeämmäksi. Sinne tuli vaaleaa/kellertävää peitettä ja koko kurkku muuten oli ihan punainen. En pystynyt puhumaan paljoa ja nieleminenkin teki niin kipeää, että jouduin omaa sylkeä sylkemään lasiin, kun en halunnut niellä. Kuume jatkui myös ja menin sitten päivystykseen, jossa otettiin crp ja nieluviljely. Crp oli huimat 139 ja hoitaja sanoi sen viittaavan bakteeritulehdukseen. Sain alustavasti kuurin V-Pen 1500 ja käskyn soittaa maanantaina nv tulokset (silloin oli lauantai).

Maanantaina kurkku oli edelleenkin sairaan kipeä ja kuumeilu jatkui. Nyt oli tullut myös kuvaan nenästä tippuva ohut, kirkas räkä. Soitin nv tulokset ja siellä ei mitään bakteeria. En siis aloittanut V-Pen. Arvelivat, että virustauti.

Tällä hetkellä tilanne se, että kurkku melkein täysin parantunut. Ei peitteitä, ei nielemiskipua. Ainoastaan ääni mennyt niin, että pihisemällä puhun ja jonkinlaista nieluärsytystä. Räkätauti jatkunut vaan ja nyt räkä on ollut jo kohta viikon paksua, keltaisen ruskean vihreää ja paljon verta seassa. Tätä slaimia saa niistää ja niistää ja välillä nenä on aivan tukossa. Kuumeilu jatkunut hieman lievempänä, mutta kuitenkin. Onteliot tuntuvat tukkoiselle ja päätä alaspäin kääntäessä sattuu poskiin ja otsaa. Eräs aamu heräsin hirveään päänsärkyyn, että jouduin heti ottamaan sen takia särkylääkettä. Limaa valuu kurkkuun koko ajan ja nyt myös alkanut jonkinverran yskittämään ja tuntuu, että limaa nousee yskiessä myös jostain alempaa.

Yleisolo jokseenkin jyrän alle jäänyt. Paljon jaksa kuin makoilla. Ja henkisesti alkaa ottamaan pattiin koko paska tauti. Eikö tämä parane koskaan???????

Onko muualla päin suomessa kellään samanlaista olisi kiva kuulla? Olen huomenna taas menossa lääkärille ja meinaan vaatia verikokeet, keuhkokuvat sun muut tutkimukset. Mitään antibiootteja en ala summassa syömään.

Olisi kiva saada asiallisia vastauksia.

1

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BLOOD IS LIFE

      Testattiinko mykoplasma?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe