Kaappirunkojen pohjalevyt?

Yllätys

Laatikosta hävisi lieden ohjekirja. Jonka tiesin sinne laittaneeni.
Yllätys: laatikoston "sokkeli" on auki lattiaan asti. Siellä oli ohjekirja ja jotain muutakin.
Siis kun otan laatikot pois, näkyy siellä sementtilattia.
Onko tämä nykyaikaa?

Keittiö on uusi ja "ammattilaisten" asentama.

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sidelista

Ei ole mitenkään erityisesti nykyaikaa.

On vanha tapa valmistaa ja paljon käytetty.

• kaikkeenesäästää

Joskus aikoinaan tarkoituksena oli "säästää" ja sen takia kaapistojen alta jätettiin lattiapäällyste pois. Toinen syy oli materiaalin vähäinen painuma raskaan kaapiston alla, mutta vajaan millin painuma tuskin kaapistojen kiinnityksiä pahemmin rikkoo.

Itselläni on keittiössä 6 millin luonnonkorkkilaatta asennettuna seinästä seinään koko lattian alueelle (yli 20 vutta sitten asennettu) ja mitään vääntyilyä tai murtumisia kaapistoissa en ole havainnut - pesukoneen tassujen alla on hyvin pieni millin osien syvyinen painuma, mutta konehan painaakin yli 80 kiloa, joten vastaava "vaurio" olisi tapahtunut myös parketin pintaan vuosien saatossa.

Lisäksi korkki toimii myös äänieristeenä, joten uskon alakerran naapurini olevan tyytyväinen ratkasuun sen sijaan, että kaapistot ja laitteet olisivat suoraan kovan betonin päällä.

Päällysteen ulottaminen myös laitteiden alle helpottaa niiden ulosvetoa tarvittaessa kuten laitteen/kolon/alustan puhdistus, tai laitteen vaihto ja uudelleenasennus.

• Kyökkityhmä

Miten sait ne laatikot irti, ollan pähkäilty monta tuntia eikä irtoa millään?

• Vedä melkein ulos asti ja nosta sitten omaa puoltasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe