Näyttää niin sirolta ja pieneltä. Tosi kaunis nainen!
Kuinka pitkä on Anna Eriksson?
8
9816
Vastaukset
- wqertwq
147 cm
- entä Janna?
Mä kysyn tietäviltä, että minkä pituinen on Janna? Janna Hurmerinta.
Tanssii tähtien kanssa kisassa saa vaikutelman, ettei paljon yli 150 cm...?- tietäjät
197 cm = Janna ja Anna on 181cm
- mi x
tietäjät kirjoitti:
197 cm = Janna ja Anna on 181cm
Anna on keskipituista hiukan lyhyempi, Janna on keskipituista hiukan pitempi. Mitä tuollaisella tiedolla tekee...
- Kärpix
mi x kirjoitti:
Anna on keskipituista hiukan lyhyempi, Janna on keskipituista hiukan pitempi. Mitä tuollaisella tiedolla tekee...
Tavallaan pitää tietää, jos meinaan jomman kumman tyttöystäväksi kelpuuttaa. Eli miten pystyy panemaan takaapäin jne. Mittasuhteiden arviointia.
- suurestinaurattaa
Kärpix kirjoitti:
Tavallaan pitää tietää, jos meinaan jomman kumman tyttöystäväksi kelpuuttaa. Eli miten pystyy panemaan takaapäin jne. Mittasuhteiden arviointia.
Kyllä sun Eero on tyydyttävä nyrkkikyllikkiisi.
- jokked
Anna on 158cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558719Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3036575Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521860
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191186