Näyttää niin sirolta ja pieneltä. Tosi kaunis nainen!
Kuinka pitkä on Anna Eriksson?
8
9369
Vastaukset
- wqertwq
147 cm
- entä Janna?
Mä kysyn tietäviltä, että minkä pituinen on Janna? Janna Hurmerinta.
Tanssii tähtien kanssa kisassa saa vaikutelman, ettei paljon yli 150 cm...?- tietäjät
197 cm = Janna ja Anna on 181cm
- mi x
tietäjät kirjoitti:
197 cm = Janna ja Anna on 181cm
Anna on keskipituista hiukan lyhyempi, Janna on keskipituista hiukan pitempi. Mitä tuollaisella tiedolla tekee...
- Kärpix
mi x kirjoitti:
Anna on keskipituista hiukan lyhyempi, Janna on keskipituista hiukan pitempi. Mitä tuollaisella tiedolla tekee...
Tavallaan pitää tietää, jos meinaan jomman kumman tyttöystäväksi kelpuuttaa. Eli miten pystyy panemaan takaapäin jne. Mittasuhteiden arviointia.
- suurestinaurattaa
Kärpix kirjoitti:
Tavallaan pitää tietää, jos meinaan jomman kumman tyttöystäväksi kelpuuttaa. Eli miten pystyy panemaan takaapäin jne. Mittasuhteiden arviointia.
Kyllä sun Eero on tyydyttävä nyrkkikyllikkiisi.
- jokked
Anna on 158cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657