Tänään kolmen jälkeen tuli polipyörällä nuori mieshenkilö suoraan pihalle ja torjun hänen sanomalla etten osta mitään.
Tuli heti mieleen että ovat kartoittamassa aluetta myöhempiä vierailuja varten jolloin tulevat puhdistamaan kohteen.
Reppu selässä pyöreäkasvoinen n. 180 cm nuori mies.
Kyseli muista naapureista ?!
Onko muilla havaintoja samasta asiasta.
Polkupyörällä liikkuva tiedustelija alueella?!
16
154
Vastaukset
- Cameraxx
Kännykällä kuvaat tulijaa niin poistuvat paikalta ja nopeasti. Hyväksi todettu tapa.
- Näin tapahtuu
Olin niin ällistynyt tilanteesta että pää taisi hetkeksi pehmetä.
Yleensä napsin kyllä heti kuvia kun joku tilanne on päällä.
Ajatus tuli kyllä heti sitten mieleen mutta kaveri oli kääntänyt jo selkänsä ja polki poispäin pihalta.
Tuli mieleen juttu missä tuttu kertoi nähneensä pakettiauton josta tuli miehiä polkupyörineen ulos ja kaikki hajaantuivat eri suuntiin, olivat ilmeisesti " tiedustelijoita"
putsaajat tulevat myöhemmin paikalle. - Policemanxxx
Näin tapahtuu kirjoitti:
Olin niin ällistynyt tilanteesta että pää taisi hetkeksi pehmetä.
Yleensä napsin kyllä heti kuvia kun joku tilanne on päällä.
Ajatus tuli kyllä heti sitten mieleen mutta kaveri oli kääntänyt jo selkänsä ja polki poispäin pihalta.
Tuli mieleen juttu missä tuttu kertoi nähneensä pakettiauton josta tuli miehiä polkupyörineen ulos ja kaikki hajaantuivat eri suuntiin, olivat ilmeisesti " tiedustelijoita"
putsaajat tulevat myöhemmin paikalle.Piikkiön ja Paimion seudulla on liikkunut Romanian kilvissä pakettiauto, mikä pudottelee kyytiläisiä taajamissa ja noutaa päivän päätteeksi. Lienevät tiedustelijoita tai sitten itse tekijöitä jotka iskevät heti jos tilanne sallii.
- Ei lauma ihminen
Yleensä kuvaan kun on tilanne päällä! Kuulutko niihin valopäihin sensaationlevittäjiin facebokissa jotka napsivat kuvia kuolemaa tekevistä ihmisistä onnettomuuspaikalla ja pyörit pelastushenkilöstön jaloissa häiritsemässä!Samoin kolaripaikalle osuessan kuvaavat ja välittömästi lähettämässä kuvansa eteenpäin.Eivätkä huomaa pysähtyä tarkistamaan tarvitaanko apua.
- Ei lauma ihmiselle:
Olet itse valopää tekstisi perusteella, tuomitset muut idiooteiksi yhden pienen kirjoituksen vuoksi jossa oli vain minimaalinen selostus tapahtumasta .
En todellakaan ole Facebook käyttäjä.
Otan vain törpöistä kuvan jos osun paikalle sopivasti eli on mahdollisuus että pitää tilanne todistaa.
Joskus otin kuvan parkkipaikalla viereisistä autoista jos epäilen että vaikka kolhisivat kaaraani.
Viimeksi otin kuvan kun joku älypää pysäköi autonsa piha-alueellemme, kamarin ikkunasta näimme että aika monta tuntia siinä oli eikä kysynyt lupaa pysäköidä autoansa tontillemme. Siitä otin kaksi kuvaa jossa rekisterinumero on näkyvissä.
Sinulla ei näköjään ole muuta hommaa kuin hyökätä heti arvostelemaan toisia, olen tarpeeksi vanha ihminen yli 70 v että tiedän jo tuollaiset tyypit ja suhtaudun täydellä ymmärryksellä vähäosaisempiin aivokapasiteetteihin.
- Roistot kuriin
Kannattaa lyödä niitä heti lapiolla päähän.
- nm6
Up.
- moy
On.
- Tarkkailukoulunoppilasko
Taas apukoululaiset yrittävät kommentoida !
- nm1
Hm.
- onkin
Jopoja viety paljon täällä nyt
- hmmmmmmmmp
Pyörä
- okkkkkkk
On.
- hjjjhgt
....
- juttukin
Vanha
- onkin
Niintääjoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984