Lambertsson/Virtanen ulkoistaa kaikki nosturinkuljettajat kahdelle ammattitaitoisella Taksiyrittäjälle. Näillä herroilla on usean päivän kokemus torninostureista. Miettimisaikaakin annettiin kuskeille melkein yksi viikko, siirtyä vai ei. Torninosturilla ajohan on melkein kuin taksilla ajaisi
Lambertsson/Virtanen ulostaa
Siunattu hulluus
1
212
Vastaukset
- Vararesitentti
Eikös tämän touhun ideana ole se että kuskit jaetaan Trenox oy:n ja Justirakin kesken, ja sitten pidetään huolta että 20 työntekijän raja ei ylity. Näin voidaan käsitellä kuskeja miten sattuu. Tänään kenkää ja huomenna taas ehkä töitä. Jos meinaa vuokrafirmassa tehdä töitä niin kannattaa ehkä siirtyä suoraan isompaan sellaiseen. Kannattaa huomioida se että vuokrafirmassa työskentelevän ei sitten kannata pankeista pyytää lainaa, sitä ei tule!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703