Tervehdys!
Vuosi sitten jätin taakseni jonkun ajan päästä, kun olin eka kerran tavannut, erään naistuttavan. Tällainen tumma nainen, jolla liikkuva työ. Hänelle oli kerrottu vanhemmistani ja perheestäni asioita ja minustakin jotain, ilmeisesti tämä hlö joka meidät tutustutti. Oltiin eronneita ja ulkoilukaveria vaille.
Kesällä ja tässä taannoin olen sattumalta häntä nähnyt ja joku sana vaihdettu.
Hän on muuten mukava ihminen, mutta mikäli jatkaisin tuttavuuttamme, et vois joskus tarvittaessa kaveriksi ulos pyytää, niin kannattaako enää jatkaa tuttavuutta vai tuleeko harmia vaan jatkossakin vai olisiko reilu ja rehellinen kaveri?
Mies 791
tuikuntähdet
4
53
Vastaukset
Hei!
Näyttää, että anna mennä eteenpäin. Nimittäin näin liekkejä. Ei ole harmia tiedossa.- alkup
siis en mä mitään seurustelukumppani hae hänestä, herranjestas, ettei tosiaan tarvi mitään liekkejä näkyä, meni kyl ihan mehtään
Hei!
Ne liekit eivät olleet vahvat. En minä seurustelua nähnyt, mutta sen perusteella näin että kiinnostusta kuitenkin on. Anna mennä vain eteenpäin. Älä ole huolissasi, EI OLE HARMIA TIEDOSSA.
- alkup
no ei kuule voi olla kiinnostusta, jos näkisit tilanteen oikein niin ei voi olla mitään mahdollisuuttakaan,,,koitahan vähän miettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032