Sakko!

Edgan

Hei!

olisi sellainen kysymys! Paras kaverini oli yötä meillä, hän itse asuu Espoos ja minä Helsigis. Aamulla hän meni tyttöystävän luo, joka myös asuu Helsingissä. Bussissa hän osti sisäisen lipun arvolla, mutta seuraavalla pysäkillä tulivat tarkastajat ja antoivat hänelle sakon! Onko se normaalia?? Ja se nainen alkoi kysyä, että miks se ei ostanut seutulippua?? kaverini alkoi selittää, että se oli Helsingissä ja sen takia se osti sisäisen lipun, mutta tarkastaja ei halunnu kuunnella mitään ja antoi sakon... onko se oiken? Pitääkö siitä oikeesti nyt maksaa niin ison summan, vaikka matka oli maksettu??!

kiitos etukäteen vastauksesta!

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyperkuski

      Pitää maksaa. Ei ne tarkastajat aiheettomia sakkoja kirjoita. Itse kuljettajana voin todeta, että matkustajat ovat tosi pölvästejä ja erittäin tyhmiä. Lippua pyöritetään ja heilutetaan lukija laitteessa, vaikka lippua pitää pitää täysin paikoillaan, jotta luku onnistuu. Pyöritetään ja pyöritetään ja jalkakain pyörii vammaisesti mukana. Maktkustajat ovat tosi ääliöitä.

    • TSADILAINEN

      JOS OLIT KYYDISSÄHELSINGISSÄ EIKÄ BUSSI YLITTÄNYT KAUPUNGIN RAJOJA..SISÄINEN LIPPU RIITTÄÄ..ÄLÄ MAKSA SAKKOA.ASUINPAIKALLA EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ

      • 6en polven

        Mene sinne tsadiin huutamaan juntti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe