tuifly nordic

thaitahi

onko blue comfort istuinpaikka ihan hyvä siinä wc:n edessä, eli paikat 17 a ja b

22

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhnuja nenään

On jos kärsii löysästä vatsasta eikä vessasta pääsevät tuoksut noille paikoille häiritse, lisäksi koko ajan vessajono noiden paikkojen vieressä.

• tj 8

Noilla paikoilla ihan hyvä jalkatila eikä samaa ahtautta ole edessä olevan penkin takia. Jono Wc:n puolelle muodostuu kyllä toiselle puolelle eli keulan puolelle oven ja pienen ylimääräisen tilan takia. Kokeiltu on myös niitä keskimmäisiä istuimia missä myös seinämä edessä, mutta monet matkustajat oikovat kielloista huolimatta siitä (tallovat jaloille jne.).

Meillä on varattuna nuo kyseiset paikat mm. jalkatilan takia ja tietty baby basketin toivossa.

• Ein Man x

Niinpä niin. TuiFly o mun kone marraskuussa puoles välis, 20 tj. Olen kerran käynyt Tuifly koneella ja paikkani oli viimeisellä rivillä eli helvetin ahtaat olo suhteet. Onneksi sain huikkaa, mutta se onkin eri asia;-).

Siel koneen etuosassa on siis tilavammat olosuhteet. Mitä ne maksavat ja onko jotain vinkki annettavaxi???

• Outo asia minulle

"Kokeiltu on myös niitä keskimmäisiä istuimia missä myös seinämä edessä, mutta monet matkustajat oikovat kielloista huolimatta siitä (tallovat jaloille jne.)."

Kyseessä mitä ilmeisemmin suomalaisia täynnä oleva tilauslento ?

• harvoin ajallaan

Varaa evästä mukaan. Tunnettu tosiasia että TUIFLY usein tunteja myöhässä.

• tsu1

olen lentänyt TuiFlylla useita kertoja ja kertaakaan ei ole ollut myöhässä, viimeeksi tultiin 45 minuuttia etuajassa. Olen toki tietoinen lehdissä uutisoiduista myöhästymisistä mikä ei suinkaan tarkoita sitä että jokainen vuoro olisi myöhässä

• 2xTuiFly
        tsu1 kirjoitti:

olen lentänyt TuiFlylla useita kertoja ja kertaakaan ei ole ollut myöhässä, viimeeksi tultiin 45 minuuttia etuajassa. Olen toki tietoinen lehdissä uutisoiduista myöhästymisistä mikä ei suinkaan tarkoita sitä että jokainen vuoro olisi myöhässä

kahdesti Thaimaahan tuilla lennetty molemmilla kerroilla menomatka myöhässä ensin yli 4 tuntia ja toinen lähes 6 tuntia paluu lennot olivat suhtkoht ajoissa.
        Ei enään Tuilla koskaan.

• apeface
        2xTuiFly kirjoitti:

kahdesti Thaimaahan tuilla lennetty molemmilla kerroilla menomatka myöhässä ensin yli 4 tuntia ja toinen lähes 6 tuntia paluu lennot olivat suhtkoht ajoissa.
        Ei enään Tuilla koskaan.

Taitaa olla pärstäkertoimen vika

• go to zoo
        apeface kirjoitti:

Taitaa olla pärstäkertoimen vika

Apina kasvoisena varmaan tiedät noi jutut.

• Jihaaaaa
        2xTuiFly kirjoitti:

Ei enään Tuilla koskaan.

Kotisohva on turvallisin

• perus suomalainen
        go to zoo kirjoitti:

Apina kasvoisena varmaan tiedät noi jutut.

En tiedä tästä apinakasvoisen naamasta, mutta omani on normaali ja mitään ongelmia ei ole ollut lentojen suhteen.

• punkun ystävä

tykkääkö emot kyttyrää jos ottaa omaa huikkaa (puolisalaa) ruokailun lomassa?

• köyhät kotiin

Omien alkoholijuomien nauttiminen lennoilla kielletty. Emot ei tykkää hyvää eikä kanssa matkustajat. Eikö ole varaa maksaa ruokajuomista ?

• onnistuihan
    • noniin possut

Menkää Finnairilla ja business luokassa kuten mekin. Ette pety. Karjankuljetukset ovat karjalle.

• haloo oooh

Lomalennot ovat 70-80 luvun jäänne jota vielä tuulipuku porukka käyttää kun eivät muuten osaa matkustaa. Keihäsmatkat ei enää lennä eli reittilennot ilman matkatoimistoa on tätä päivää.

• Niin se menee

Me kylläkin lennetään matkatoimistosta ostetulla matkalla ja se on reittilento, joten sekin on tätä päivää.

• idiot alert
        Niin se menee kirjoitti:

Me kylläkin lennetään matkatoimistosta ostetulla matkalla ja se on reittilento, joten sekin on tätä päivää.

Haloo oooh ei ole tainnut lentämistä nähdäkkään, kun ei tiedä edes mitä lennot ovat tänä päivänä LOL.

• ken tietää

Missä vaiheessa lentoa tuiflyn mainostama leipä tarjotaan ja millainen se on, ruokaisa vai tyyliin ranskispala voilla? Ateriat näköjään maksullisia nykyään.

• huovat ja tyynykin

Ei pelkästään ateriat lennolla maksa tuolla myös viihdekeskus esimerkiksi

• thuimaa

Joo mutta vain hard core peräpenkeissä, muihin sisältyy.

• thaitahi

Kiitos vastauksesta, odotamme innolla taas menoa Phuketin saareen! Nuo turhat vastailijat vastailee vaan täällä toisten kiusaksi, mitkä vois poistaa! Eivät itse matkustele ja vastailevat ihan turhaa kakkaa täällä:(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe