Moi ! Onko teillä joilla syyhy vaivannut pitkään ollut tuskaa jälkioireiden kanssa ? Ja miten kauan kestäneet ? Olen ravannut ihotautilääkäri llä aina reseptillä kuurina duocorttia saanut. Ihosta ponnahtalee ns.mustia oisko ne nyt nukan tapasia välillä niinko hiutaleita näitä tulee aina välillä ....sitte kutina palaa jos jättää tauolle duocortin.nixi oli mulla toimimaton vuodenverran tosiaan vuoden verran sitä hölväsin ihoon kerta toisensa jjälkeen no nyt kesäkuusta sain vihdoin stromectolit käyttöön 8 tablettia kertakuurina ja näitä kuureja yhteensä neljä. 2 viikon välit kuureissa.mutta aina ponnahti uus käytävä tahi kipee rakkularinki jonnekkin päin kehoa.ikinä en oo elämässäni tällästä järkytystä käyny läpi.on todella vaikea vaiva.heitin kaatikselle sängyn sohvan mitä muuta onhan sitä menny tavaraa saunaa kun ei oo niin ei oo sitäkään voinu hyödyntää.....luultavammin sain työstäni kun teen hoitotyötä.tällä viikolla mulla on vielä yksi ihotautilääkäri aika kun alkaa rasvat loppua taas.....kiitos ketä jakso lukee ja vertaistuki ryhmä meille loisen puremille sais olla.....ei vois uskoo että tätä vastaan ei oo mitään ennaltaehkäsevää olemassa tai jättäis edes immuniteetin.kyllä usko elämän jatkumiseen on ollu ja on kovilla
Syyhystä asiaa
4
312
Vastaukset
- Maisa1976
Niin viimeisin stromectol 8 tabletin kuuri meni elokuun vikalla viikolla....kaks kuukautta sitten.
- Maisa1976
Niin kirjotin tuonne vanhempaankin ketjuun vähän eri sanokn mutta alotin nyt uuden jos tämä paremmin huomattaisiin.kahden eri ihotautilääkäri n mielestä olen punkkivapaa ollut jo siitä elokuun lopusta mutta sitten kun on lukenut näitä tarinoita ihmisistä joilla loinen tämä inhotus ollut pitkään niin ovat kertoneet että voi se olla huomaamatonkin....mulla oli kyllä aina selkeet käytävät ja isot kipeet papulat reisissä pakaroissa käsivarsissa ja myös kasvoissa vaikka niin muuta väittivätkin ja tuhahtivat mulle lekurit siitä että ei mene kasvoihin niin kyllä vaan meni...
- Maisa1976
Niin kirjotin tuonne vanhempaankin ketjuun vähän eri sanokn mutta alotin nyt uuden jos tämä paremmin huomattaisiin.kahden eri ihotautilääkäri n mielestä olen punkkivapaa ollut jo siitä elokuun lopusta mutta sitten kun on lukenut näitä tarinoita ihmisistä joilla loinen tämä inhotus ollut pitkään niin ovat kertoneet että voi se olla huomaamatonkin....mulla oli kyllä aina selkeet käytävät ja isot kipeet papulat reisissä pakaroissa käsivarsissa ja myös kasvoissa vaikka niin muuta väittivätkin ja tuhahtivat mulle lekurit siitä että ei mene kasvoihin niin kyllä vaan meni...
- Maisa1976
Maisa1976 kirjoitti:
Huhuu onko kellään näitä samankaltasia kokemuksia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026