Apostoli Paavalista

JonesHenry

Paavali ei luultavasti olisi hyväksynyt homoseksuaalisuutta MISSÄÄN MUODOSSA!


Silti...sanat Malakoi ja Arsenokoites EIVÄT tarkoittaneet sitä, miksi me nykyään ne käsitämme. Nämä Raamatun sanat valitettavasti on VÄÄRINYMMÄRRETTY!


Näin yleensä Apostoli Paavali puhui Pederastiasta, pedofiiliasta ja TEMPPELIPROSTUUTIOSTA!

https://www.youtube.com/watch?v=0JogH3vsfR4


Annan tästä yhden käytännön havaintoesimerkin;

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/45-minuuttia-teinipojat-tietavat-arvonsa/1883300


Tässä suhteessa toinen osapuoli on Malakoi ja toinen Arsenokoites!


Meillä Suomessa tätä ei kutsuttaisi "homoudeksi" Me käyttäisimme siitä sanaa PEDOFIILIA, eli alaikaisen kumppanin RAISKAUS!


Onko homoseksuaalisuus väärin Raamatun mukaan;KYLLÄ!


Mutta...Juutalainen käsitys homoseksuaalisuudesta oli TÄYSIN ERILLAINEN kuin meillä Suomessa!


Tähän liittyivät esim seksuaali rituaalit ja erillainen USKONNOLLINEN hedelmällisyys JUMALIEN palvonta!


Juutalainen tai siis Heprealainen MIELI ei ole samanlainen kuin Pohjoismaalainen Ruotsalais-Suomalainen MIELI! Juutalaiset halusivat kitkeä Kaananin maasta TEMPPELIPROSTITUUTION ja siihen liittyvän hyvin laajan PIKKU POIKIEN seksuaalisen hyväksikäytön!


Tähän liittyi myös erillaiset JUMALAN KUVAT joita käytettiin HYVÄKSI tässä seksuaalipalvonnassa. Nykyään MEILLÄKIN on vastaavanlaisia JUMALAN KUVIA! Me kutsumme niitä IDOLLEIKSI, ja osasta niistä on tehty "action figuureja"

http://cdn.muscleandstrength.com/sites/default/files/images/articles/arnold-schwarenegger.jpg

http://www.rowsdowr.com/wp-content/uploads/2013/05/He-Man-with-action-figure-by-Laemeur-and-oicemano.jpg


Kieltääkö Raamattu homoseksuaalisuuden;KYLLÄ!


Mutta kun Raamatussa puhutaan "miesten kanssa makaamisesta" niin se ei tarkoita samanlaista makaamista, kuin mitä meillä Suomessa käsitettäisiin, vaan erillaisia RITUAALEJA! Eli siis USKONNOLLISIA rituaaleja. Jos sinä PALVOT jotain IDOLLIA, niin se on Jumalan laissa IHAN SAMA ASIA, kuin jos makaat miehen kanssa, koska nämä käskyt liittyvät niiden ALKUKIELELLÄ pääosin USKONNOLLISIIN epäpyhiin rituaaleihin!

5

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos asioita katsoo Paavalilta ja Raamatusta, niin aika oudoksi kieltämättä menee.

      Kieltääkö Raamattu naisten laskemisen väkilukuun; KYLLÄ! Raamatussa kun lasketaan vain miehet.

      Kieltääkö Paavali aviomiehiä elämästä vaimon kanssa kuin hän olisi vaimo; KYLLÄ!

      Voi olla, että alkukielellä on toisin kuin Suomessa käsitetään.

      • dementia

        Unohdit kuukautiset ja miesten kanssa makaavat miehet.


      • dementia kirjoitti:

        Unohdit kuukautiset ja miesten kanssa makaavat miehet.

        Niin, dementiaa on.

        Siis kieltääkö Raamattu makaamasta naisen kanssa, jolla on kuukautiset; KYLLÄ!

        Aloittaja taisi siinä puhua miesten kanssa makaavista miehistä. On Raamattu aika outo teos, ei voi muuta sanoa. Mutta joillekin se taitaa sopia kuin nyrkki silmään.


      • outoa on
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Niin, dementiaa on.

        Siis kieltääkö Raamattu makaamasta naisen kanssa, jolla on kuukautiset; KYLLÄ!

        Aloittaja taisi siinä puhua miesten kanssa makaavista miehistä. On Raamattu aika outo teos, ei voi muuta sanoa. Mutta joillekin se taitaa sopia kuin nyrkki silmään.

        Niin, mutta kaikkein oudointa on, kun tämän päivän yleinen käsittämättömyyskin on ennalta kirjoitettu käsitettävään muotoon.

        Tässä liikutaan alueella josta Mark Twain sanoi: "Ei minua vaivaa niinkään se, mitä raamatusta en ymmärrä, vaan se minkä ymmärrän."


      • outoa on kirjoitti:

        Niin, mutta kaikkein oudointa on, kun tämän päivän yleinen käsittämättömyyskin on ennalta kirjoitettu käsitettävään muotoon.

        Tässä liikutaan alueella josta Mark Twain sanoi: "Ei minua vaivaa niinkään se, mitä raamatusta en ymmärrä, vaan se minkä ymmärrän."

        Aivan. Twain oli oikeassa. Minua vaivaa juuri noista minunkin esimerkkeinä olleet teot, joista rangaistus on kuolema. En näe siinä mitään järkeä, mutta en myöskään ala selittelemään, etten ymmärrä Jumalan aivoituksia,

        Mutta hieno asia. ettemme seuraa Raamattua kuin vähän joissakin asioissa. Muutenhan tämä olisi kuin hullujenhuone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe