Myyn nimelliseen (15 euroa) hintaan koirasnymfini uuteen kotiin.
Lintu on höyhenpuvultaan surkeassa kunnossa, koska se pesintäyritysten aikana on joko itse nyppinyt sulkiaan, tai naaras nyppii sitä.
Väriltään se on kellanharmaa (ei siis lutino, muttei myöskään perusharmaa). Ei ole käsikesy.
Lintu asustelee Seinäjoen seudulla. Tiedustelut sähköpostitse: [email protected]
Myyn neitokakadukoiraan
4
400
Vastaukset
- Sun
Vieläkö lintusi on kotia vailla?
- Renja
hei onko nymfi poika vielä vailla kotia?
- Ruben
Renja kirjoitti:
hei onko nymfi poika vielä vailla kotia?
Kyllä koiras on vielä tallella. Jouduin erottamaan parin eri häkkeihin, koska jatkoivat pesintäyrityksiä. Koiras on nyppinyt itseään edelleen, eli jokin mättää (pienet häkit?)
Tarkoitus oli siis luopua linnusta, mikäli sille on tarjolla PAREMPI koti/hoito/seuraa.
Lintu ei ole (vieläkään) käsikesy, mutta sitäkin innokkaampi livertelijä. Ja ulkomuodoltaan se on entistä nakumpi. :-( - Renja
Ruben kirjoitti:
Kyllä koiras on vielä tallella. Jouduin erottamaan parin eri häkkeihin, koska jatkoivat pesintäyrityksiä. Koiras on nyppinyt itseään edelleen, eli jokin mättää (pienet häkit?)
Tarkoitus oli siis luopua linnusta, mikäli sille on tarjolla PAREMPI koti/hoito/seuraa.
Lintu ei ole (vieläkään) käsikesy, mutta sitäkin innokkaampi livertelijä. Ja ulkomuodoltaan se on entistä nakumpi. :-(onko se kumminkin ihan terve? ja onko sillä nimi? niin ja mietin tässä nyt hetken että otanko vai en lähettelen taas mailia kun tiedän t:Renja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348