Kysymys transnaisista:

Thänks!

Terve, ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, tykkäävätkö homot transnaisista eli MtF:stä (male to female)? Itse olen bi-mies ja trans, ja ihan rupesi mietityttämään, kun tuolla toisella transihmiset-palstalla oli keskustelua siitä, miten lesbo transnainen saa koko ajan yhteydenottoviestejä miehiltä, vaikka etsii vain naisseuraa. Rupesin tietysti miettimään että ovatko shemalet yms. miehen sukupuolielimen omaavat naiset vain joidenkin bi-miesten fantasian kohteita vai onko siellä joukossa homojakin?

Itse en ymmärtäisi sitä, miten homo voisi kiinnostua naisesta, jolla on penis, mutta siksi haluaisinkin kuulla miten asia todellisuudessa on. Pahoittelut jos joku hermostuu tästä (tervetuloa internettiin mielensäpahoittajat) ja tämä ei ole mikään provokysymys tai trollausviesti, vaan ihan aito uteliaisuus tuntemattomasta asiasta. Bi:nä on vaikea ymmärtää vain yhtä ääripäätä, joten kysymällä saisin tämänkin mysteerin itselleni selvitettyä.

8

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan homona voin sanoa, ettei kiinnosta mikään naiseen viittaava. Ei värkit eikä naiseksi pukeutujat, transut eikä trans-henkilöt. En mä heitä dissaa, jokainen saa olla mitä on, mutta monet mielet on joutunut pahoittamaan ihan vaan kun rehellisesti sanoo, että henkilönä olet ok, mutta seksi ei kiinnosta ja toinen olisi ollut minusta kiinnostunut ja laittautunut vaikka miten hienoksi ladyksi.

      "Haluaisitko, että olisin sun nainen?" Ei, kun haluaisin, että olisit mun mies :D Simppeliä, eikö totta?

      Heterot ja biseksuaalit miehet ovat varmasti kiinnostuneita. Ehkä se on helpompi tapa todistella itselleen, kavereille tai yhteiskunnalle. ettei ole homo, jos on jotain naisellista mukana kuvioissa. Kun voisi reilusti olla mikä on. kun kuitenkin homoseksiä harrastaa. Riisua ne meikit ja peruukit edes itseltään. Kauneus on katsojan silmissä ja monesti trans/drag-henkilöt eivät ihan tajua, että joskus se katse on sääliä, ei himoa. Harrastelijat ja ammattilaiset ovat meikkialallakin aika selkeästi eri tasoa.

      Ei ummarra, mut ei mun kaikkea tartte ummartaakaan, parempi vaan kun omat piuhat, vaikka saattavat olla lyhyet :D niin ovat kerrasta oikein kytketty, eikä tartte arvuutella.

      Roolileikit ja feminiiniset homot mä toisaalta ymmärrän, jos asian osaa ja mukana on itseironiaa ja huumoria, niin "go for it girls!" mutta pidätän silti itselleni oikeuden olla heidänkin suhteensa mies :D siksi, jos nyt jonkun lyttään, niin lyön virtuaalimatkalaukulla, enkä virtuaalikäsilaukulla :D

      • ahahaha

        Ai muka heteromiehet kiinnostuneita peniksestä? Missä ihme fantasiamaailmassa elät?


    • Näytäpä ahahaha yksikin mies, joka EI ole kiinnostunut peniksestä?
      Edes omastaan. Sen kanssa on kuitenkin pakko olla tekemisissä aseksuaalin miehenkin aina kun virtsaamisen tarve yllättää ja vaikka kuinka potuttaisi ottaa se kauniiseen kätöseen.

      Kamalinta kaikessa: Jotkut naisetkin ovat kiinnostuneita peniksistä. Vaikka ne penikset roikkuvat homomiehestä.

      • ap.

        ^ Eipä ollut kovinkaan selkeä vastaus? Ellei "kaikkia kiinnostaa penis" ole se vastaus.

        Taitaa jäädä mysteeriksi tämä. Tosin itsekin olen huomannut, että jos Qruiserissa on nickin perässä "t", niin profiilissa käy enemmän vierailijoita, joille on luultavastikin pettymys huomata, etten olekaan transnainen. En kai saa selvitettyä millaiset miehet noita transnaisia jahtaavat. Ihan itsekkäistä syistä halusin asiaa selvittää, vain nähdäkseni joudunko kilpailemaan transnaistenkin kanssa seuranhaussa. Ja muutenkin ääripäitä on hankala ymmärtää bi:nä, joten tuntuu oudolta ajatella että homomiehiä kiinnostaisi naiset, vaikka jollakin naisella olisi penis. Mutta kaipa pitää ajatella asiaa yksilöiden kannalta, ja olla niputtamatta ryhmiä erikseen.
        Kiitos joka tapauksessa vastauksista.


    • Toimii se toisinkin päin. Jos ei trans ylipäänsä kiinnosta sukupuolesta tai sukupuolettomuudesta tai sen vaihdosta riippumatta, niin aika selvästi sen kohteliaan "kiitos ei" voi sanoa tai olla tekemättä vastavierailua profiiliin.

      Jos profiilissa on "t" tai "muu", "en osaa sanoa", "mun gender on tämä kirjainyhdistelmä, jossa olen 45% sitä ja 40% tätä ja huomenna musta tuntuu että vaihdan kirjainten järjestystä kun just luin netistä, että voin ollakin jäljelle jäävän 15% mukaan ihan muuta", niin osaa jättää nämä "tänään tätä huomenna tuota"-ihmiset seksuaalisen epätietoisuutensa valtaan, kun ei siitä kuitenkaan pitkässä juoksussa ainakaan minun kanssani mitään tulisi.

      Ap, et voi saada yleispätevää vastausta. Hae ihan vapaasti sellaista seuraa kun _itsellesi_ oikeasti haluat ja jätä pähkäily vähemmälle. Sitten on sen toisen varassa ymmärtää tai haluta sinua sellaisena kuin oikeasti olet. Paljon on tässä maailmassa vastaan tullut henkilöitä, jotka olettavat että haluan heidät naisena tai peruukki ja pikkarit jalassa. Jostain kai se oletus on tullut, koska minä ainakaan en koskaan ole tähän heitä yllyttämässä. Ja sitten minulle suututaan, kun en muka arvosta ihmisenä ja sanon vaan rehellisesti, ettei kiinnosta tämä suuntaus.

      Joskus tulee senssinhaussa työrukkaset ja joskus kyynärpäähän asti yltävät silkkihansikkaat. Näin se vaan menee, variaatioita on ja yhden inhotus on toisen rakkaus.

      • AP.

        Joo, siis tuon ts-naisen kohdalla kiinnosti ääripäiden selitykset kiinnostukselle. Osittain liikaa aikaa käsillä ja sainpa jonkinlaista vastausta. Kilpailemaan joutuu muutenkin parisuhdemarkkinoilla, mutta en nyt ensisijaisesti siitä tässä halunnut kirjoitella. Halusin vain selvittää kiinnostaako homojakin naiset joilla on penis, vai kuuluuko se faniryhmä muualle. Sain uteliaisuuttani tässä tyydytettyä vähän.


    • Samsamsam

      Itse olen hetero mitta kiinostunut ja otin peniksestä samalla tavalla kuin vaginoista. Seksin harrastaminen kahden naisen kanssa, joilla toisesta on penis on suurin seksuaalinen fantasiani. Ja jos eteeni joskus sattuu minusta vähänkin kiinostunut tarpeeksi naisellisen figuurin ja kasvot omaava viehättävä trans nainen, niin olen myyty.

    • xxxxxxxx

      Homoja kiinnostaa vaan muna, muusta viis. Ja drageilystä tykätään

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe