Suzuki S-Cross ja peräkärri

TopiN

Morjens.Onko kellään kokemuksia S-Crossin peräkärrin veto ominaisuuksista?Auton suurin sallittu peräkärrin paino jarruttomana vain 400kg bensa (600kg diesel)koneella.Talvella on tarkoitus kuskata moottorikelkkaa Lappiin useammankin kerran,800 km per suunta.Kävi vaan arveluttamaan,että viekö auto kärriä vai päinvastoin.Oli syyskuussa jo kaupat menossa,Grand Vitaran,vm.09 meinasin vaihtaa S-Crossiin,mutta meni kaupanteko jäihin, lähinnä tuon onnettoman tuntuisen vetopainon takia.Käytännön kokemuksia,Kiitos!

7

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 wd s cross

      Totta hitossa 120 hevosvoimainen neliveto kuskaa kärryä komeasti. Minä vedän s crossilla n 600kg:n painoista vene traileria ja hienosti tulee mukana. Enpä usko konstaapelienkaan kovin pahastuvan, jos on hiukan ylipainoa?
      Mulla s cross etuvetoinen ja kulutus traileri perässä vakionopeus säätimellä reilua yheksää kymppiä vitosella ajettaessa siinä reilut 7 litraa satasella.

    • epäilen

      Mahtaakohan vetokoukku pysyä muovisessa runkorakenteessa kiinni myös pakkaskeleissä? Ilmeisesti tuon muovirakenteen ansiosta nuo vetopainot ovat noin surkean pienet.

      • perse esius

        Ennen, kun suoritat tuttuun tapaasi tämän päiväisen käteenvedon, niin punnitse ensin itsesi ja näin saat selville vetopainosi. Säälittävä runkku olet.


    • 4wd

      Kovin on tosikkoja Suzukihemmot, minua nuo provot lähinnä huvittaa ja niitähän riittää jokaisella foorumilla. Jos kukaan ei niihin vastaa niin loppuisivat kyllä.

      • crossia.

        Juurikin noin. Tuo sama muovipohja hörhö häiriköi, sitten itse vastaa omaan typerään kirjoitukseen ja kertoo ilmoittavansa ylläpidolle häiriköstä, eli itsestään. Lisäksi rivien välistä ilmenee kaverilla olevan ongelmia hoitaa hallitsemansa kotteron kuukausieristä. No, kait se raha tilanne helpottuu nettihäiriköinnin avulla. Mutta ei kannata millään muotoa kommentoida tuon yhden ja saman sairaan henkilön häiriökirjoituksiin, kuten minä tässä tämän kerran teen.


      • sivusta seuraaja
        crossia. kirjoitti:

        Juurikin noin. Tuo sama muovipohja hörhö häiriköi, sitten itse vastaa omaan typerään kirjoitukseen ja kertoo ilmoittavansa ylläpidolle häiriköstä, eli itsestään. Lisäksi rivien välistä ilmenee kaverilla olevan ongelmia hoitaa hallitsemansa kotteron kuukausieristä. No, kait se raha tilanne helpottuu nettihäiriköinnin avulla. Mutta ei kannata millään muotoa kommentoida tuon yhden ja saman sairaan henkilön häiriökirjoituksiin, kuten minä tässä tämän kerran teen.

        Onhan tuolla yhdellä ja samalla häiriköllä myöskin taito peilata ip osoitteita, heh. Nooh, mitäpä muutakaan työtön hylkiö tekee kirjaston koneella, kun häiriköi.


    • rff

      Entisellä autolla oli suurin sallittu jarruton kärry 400 kg ja selvisi vasta kun vaihdoin Suzukiin jossa on myös 400 kg.
      Jos vanhalla veti 10 vuotta ja joskus reilujakin kuormia niin kyllä SX4 Suzukilla vetää samanlaisia .
      Ei S-Cross luulisi olevan ainakaan huonompi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe