Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ensirakkaus

Hopeakavio

Makasin sängyllä. Ylläni olivat vaaleanpunaiset rintaliivit, ja siihen sopivat ala-osat. Kuulin Nicon hengityksen lähelläni. Nimeni muuten on Johanna. Annoin pusuja niskaan pojalle, josta olin haaveillut jo 6 vuotta. Olin 21 vuotta. Työskentelin kuppilassa tarjoilijana. Nicosta oli vihdoinkin tullut poikakaverini. Verho oli laskettu alas, joten en tiennyt oliko aurnko jo noussut. Nousin sängystä, ja panin kahvinkeittimen päälle. Laskin kylpyyn lämmintä vettä. Otin esiin kylpytakin, ja laitoin sen kylpyhuoneen lattialle. Pian kylpyhuoneen ovi avautui. Nico seisoi siinä, mustat Hugo Boss-bokserit jalassaan. Hän otti bokserinsa pois, ja tuli kanssani kylpy-ammeeseen. Hän sukelsi alleni, ja lepäsin hänen päällään. -Johanna, hän kutsui minua nimeltä. -Mitä? kysyin. -Minä rakastan sinua, hän mumisi ja suuteli minua. Kun olin kylpenyt, puin päälleni, ja join kahvia. Siemaisin hiukkasen kahvia kupistani. -Hei hei, kulta, höpisin kiireesti, ja annoin Nicolle suukon poskelle. -Nyt pitää mennä töihin, ikävä kyllä, sanoin, ja astelin ulos lämpimään kesä-ilmaan. Tuuli puhalsi hiuksiini. Nousin autooni, ja laitoin moottorin käyntiin. Kaarsin pois pihalta, ja keskitin katseeni ajotiehen. Saavuin kuppilan eteen. Astelin takahuoneeseen. Käväisin omassa toimistossani, jonka olin saanut kun minut ylennettiin. Tein taas tavallisia tarjoiluhommia, ja jonkin verran paperitöitä. Työpäivä päättyi, ja suuntasin ajokkini kotia päin. Saavuin pihatielle. Astelin sisälle, ja saavuin keittiöön. Pöydällä oli kynttilä, ja aterimet. Herkullisen tuoksuista ruokaakin oli tarjolla. -Nico, huhuilin poikakaverini nimeä. Pian Nico astui esiin. Hän tuli minua kohti, ja polvistui eteeni. -Johanna, tuletko vaimokseni? -Nico.... kyllä, vastasin häkeltyneenä. Suutelin häntä, ja hän vastasi siihen. Kävimme syömään, ja jatkoimme siitä mihin olimme jäänet eilisiltana. Nico alkoi avaamaan paitani nappeja. Yhtäkkiä hän lopetti. -Odota, tule tänne. Muistin juuri jotain, Nico sanoi ja veti minua peräänsä. Kylpyhuoneessa oli kynttilöitä. Oi Nico, sanoin, ja heittäydyin Nicon käsivarsille. Luulin pyörtyväni onnesta. Suutelimme onnellisina, ja viimein Nico sujautti valkokullalla ja timanteilla koristetun sormuksen nimettömääni. -Olen niin onnellinen, sanoin hiljaa. -Niin minäkin, niin minäkin Johanna. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Tässä oli tarinani. Antakaa plussia ja miinuksia, arvosana ja kommentteja. Tämä oli tehty mielikuvituspohjalta, ja toivottavasti piditte. Kohta ilmestyy kakkos-osa! Hyviä lukuhetkiä!

7

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara

      arvosanaksi annan...
      hmm...
      9-

      • Hopeakavio

        Kiitos vain arvosanasta, Sara! Toivottavasti muutkin antavat näin hyviä arvosanoja! xD


    • Kritiikkiä

      Tarinana vähän töksähtelevä, kerronta ontui.

      Sanotaan 6,5

    • jaahasta

      no sellanen perus 4-10 arvosanaksi..... 6 puol

    • *Syyllinen*

      kerronta oli vähän kökköä. Idea sinänsä ihan hyvä, mutta juoni ontui, ja paljon ristiriitoja.
      Avosana...............
      6

      • Alex

        Mikä ihmeen idea? Tyttö rakastuu poikaan sitten mennään naimisiin ja kivaa on??


    • yks vaan

      ihan hyvä oli :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe