Ensirakkaus

Hopeakavio

Makasin sängyllä. Ylläni olivat vaaleanpunaiset rintaliivit, ja siihen sopivat ala-osat. Kuulin Nicon hengityksen lähelläni. Nimeni muuten on Johanna. Annoin pusuja niskaan pojalle, josta olin haaveillut jo 6 vuotta. Olin 21 vuotta. Työskentelin kuppilassa tarjoilijana. Nicosta oli vihdoinkin tullut poikakaverini. Verho oli laskettu alas, joten en tiennyt oliko aurnko jo noussut. Nousin sängystä, ja panin kahvinkeittimen päälle. Laskin kylpyyn lämmintä vettä. Otin esiin kylpytakin, ja laitoin sen kylpyhuoneen lattialle. Pian kylpyhuoneen ovi avautui. Nico seisoi siinä, mustat Hugo Boss-bokserit jalassaan. Hän otti bokserinsa pois, ja tuli kanssani kylpy-ammeeseen. Hän sukelsi alleni, ja lepäsin hänen päällään. -Johanna, hän kutsui minua nimeltä. -Mitä? kysyin. -Minä rakastan sinua, hän mumisi ja suuteli minua. Kun olin kylpenyt, puin päälleni, ja join kahvia. Siemaisin hiukkasen kahvia kupistani. -Hei hei, kulta, höpisin kiireesti, ja annoin Nicolle suukon poskelle. -Nyt pitää mennä töihin, ikävä kyllä, sanoin, ja astelin ulos lämpimään kesä-ilmaan. Tuuli puhalsi hiuksiini. Nousin autooni, ja laitoin moottorin käyntiin. Kaarsin pois pihalta, ja keskitin katseeni ajotiehen. Saavuin kuppilan eteen. Astelin takahuoneeseen. Käväisin omassa toimistossani, jonka olin saanut kun minut ylennettiin. Tein taas tavallisia tarjoiluhommia, ja jonkin verran paperitöitä. Työpäivä päättyi, ja suuntasin ajokkini kotia päin. Saavuin pihatielle. Astelin sisälle, ja saavuin keittiöön. Pöydällä oli kynttilä, ja aterimet. Herkullisen tuoksuista ruokaakin oli tarjolla. -Nico, huhuilin poikakaverini nimeä. Pian Nico astui esiin. Hän tuli minua kohti, ja polvistui eteeni. -Johanna, tuletko vaimokseni? -Nico.... kyllä, vastasin häkeltyneenä. Suutelin häntä, ja hän vastasi siihen. Kävimme syömään, ja jatkoimme siitä mihin olimme jäänet eilisiltana. Nico alkoi avaamaan paitani nappeja. Yhtäkkiä hän lopetti. -Odota, tule tänne. Muistin juuri jotain, Nico sanoi ja veti minua peräänsä. Kylpyhuoneessa oli kynttilöitä. Oi Nico, sanoin, ja heittäydyin Nicon käsivarsille. Luulin pyörtyväni onnesta. Suutelimme onnellisina, ja viimein Nico sujautti valkokullalla ja timanteilla koristetun sormuksen nimettömääni. -Olen niin onnellinen, sanoin hiljaa. -Niin minäkin, niin minäkin Johanna. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Tässä oli tarinani. Antakaa plussia ja miinuksia, arvosana ja kommentteja. Tämä oli tehty mielikuvituspohjalta, ja toivottavasti piditte. Kohta ilmestyy kakkos-osa! Hyviä lukuhetkiä!

7

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara

arvosanaksi annan...
      hmm...
      9-

• Hopeakavio

Kiitos vain arvosanasta, Sara! Toivottavasti muutkin antavat näin hyviä arvosanoja! xD

• Kritiikkiä

Tarinana vähän töksähtelevä, kerronta ontui.

Sanotaan 6,5

• jaahasta

no sellanen perus 4-10 arvosanaksi..... 6 puol

• *Syyllinen*

kerronta oli vähän kökköä. Idea sinänsä ihan hyvä, mutta juoni ontui, ja paljon ristiriitoja.
      Avosana...............
      6

• Alex

Mikä ihmeen idea? Tyttö rakastuu poikaan sitten mennään naimisiin ja kivaa on??

• yks vaan

ihan hyvä oli :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4457
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1178
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      913
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      847
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe