Makasin sängyllä. Ylläni olivat vaaleanpunaiset rintaliivit, ja siihen sopivat ala-osat. Kuulin Nicon hengityksen lähelläni. Nimeni muuten on Johanna. Annoin pusuja niskaan pojalle, josta olin haaveillut jo 6 vuotta. Olin 21 vuotta. Työskentelin kuppilassa tarjoilijana. Nicosta oli vihdoinkin tullut poikakaverini. Verho oli laskettu alas, joten en tiennyt oliko aurnko jo noussut. Nousin sängystä, ja panin kahvinkeittimen päälle. Laskin kylpyyn lämmintä vettä. Otin esiin kylpytakin, ja laitoin sen kylpyhuoneen lattialle. Pian kylpyhuoneen ovi avautui. Nico seisoi siinä, mustat Hugo Boss-bokserit jalassaan. Hän otti bokserinsa pois, ja tuli kanssani kylpy-ammeeseen. Hän sukelsi alleni, ja lepäsin hänen päällään. -Johanna, hän kutsui minua nimeltä. -Mitä? kysyin. -Minä rakastan sinua, hän mumisi ja suuteli minua. Kun olin kylpenyt, puin päälleni, ja join kahvia. Siemaisin hiukkasen kahvia kupistani. -Hei hei, kulta, höpisin kiireesti, ja annoin Nicolle suukon poskelle. -Nyt pitää mennä töihin, ikävä kyllä, sanoin, ja astelin ulos lämpimään kesä-ilmaan. Tuuli puhalsi hiuksiini. Nousin autooni, ja laitoin moottorin käyntiin. Kaarsin pois pihalta, ja keskitin katseeni ajotiehen. Saavuin kuppilan eteen. Astelin takahuoneeseen. Käväisin omassa toimistossani, jonka olin saanut kun minut ylennettiin. Tein taas tavallisia tarjoiluhommia, ja jonkin verran paperitöitä. Työpäivä päättyi, ja suuntasin ajokkini kotia päin. Saavuin pihatielle. Astelin sisälle, ja saavuin keittiöön. Pöydällä oli kynttilä, ja aterimet. Herkullisen tuoksuista ruokaakin oli tarjolla. -Nico, huhuilin poikakaverini nimeä. Pian Nico astui esiin. Hän tuli minua kohti, ja polvistui eteeni. -Johanna, tuletko vaimokseni? -Nico.... kyllä, vastasin häkeltyneenä. Suutelin häntä, ja hän vastasi siihen. Kävimme syömään, ja jatkoimme siitä mihin olimme jäänet eilisiltana. Nico alkoi avaamaan paitani nappeja. Yhtäkkiä hän lopetti. -Odota, tule tänne. Muistin juuri jotain, Nico sanoi ja veti minua peräänsä. Kylpyhuoneessa oli kynttilöitä. Oi Nico, sanoin, ja heittäydyin Nicon käsivarsille. Luulin pyörtyväni onnesta. Suutelimme onnellisina, ja viimein Nico sujautti valkokullalla ja timanteilla koristetun sormuksen nimettömääni. -Olen niin onnellinen, sanoin hiljaa. -Niin minäkin, niin minäkin Johanna. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Tässä oli tarinani. Antakaa plussia ja miinuksia, arvosana ja kommentteja. Tämä oli tehty mielikuvituspohjalta, ja toivottavasti piditte. Kohta ilmestyy kakkos-osa! Hyviä lukuhetkiä!
Ensirakkaus
Hopeakavio
7
356
Vastaukset
- sara
arvosanaksi annan...
hmm...
9-- Hopeakavio
Kiitos vain arvosanasta, Sara! Toivottavasti muutkin antavat näin hyviä arvosanoja! xD
- Kritiikkiä
Tarinana vähän töksähtelevä, kerronta ontui.
Sanotaan 6,5 - jaahasta
no sellanen perus 4-10 arvosanaksi..... 6 puol
- *Syyllinen*
kerronta oli vähän kökköä. Idea sinänsä ihan hyvä, mutta juoni ontui, ja paljon ristiriitoja.
Avosana...............
6- Alex
Mikä ihmeen idea? Tyttö rakastuu poikaan sitten mennään naimisiin ja kivaa on??
- yks vaan
ihan hyvä oli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768