Ensirakkaus

Hopeakavio

Makasin sängyllä. Ylläni olivat vaaleanpunaiset rintaliivit, ja siihen sopivat ala-osat. Kuulin Nicon hengityksen lähelläni. Nimeni muuten on Johanna. Annoin pusuja niskaan pojalle, josta olin haaveillut jo 6 vuotta. Olin 21 vuotta. Työskentelin kuppilassa tarjoilijana. Nicosta oli vihdoinkin tullut poikakaverini. Verho oli laskettu alas, joten en tiennyt oliko aurnko jo noussut. Nousin sängystä, ja panin kahvinkeittimen päälle. Laskin kylpyyn lämmintä vettä. Otin esiin kylpytakin, ja laitoin sen kylpyhuoneen lattialle. Pian kylpyhuoneen ovi avautui. Nico seisoi siinä, mustat Hugo Boss-bokserit jalassaan. Hän otti bokserinsa pois, ja tuli kanssani kylpy-ammeeseen. Hän sukelsi alleni, ja lepäsin hänen päällään. -Johanna, hän kutsui minua nimeltä. -Mitä? kysyin. -Minä rakastan sinua, hän mumisi ja suuteli minua. Kun olin kylpenyt, puin päälleni, ja join kahvia. Siemaisin hiukkasen kahvia kupistani. -Hei hei, kulta, höpisin kiireesti, ja annoin Nicolle suukon poskelle. -Nyt pitää mennä töihin, ikävä kyllä, sanoin, ja astelin ulos lämpimään kesä-ilmaan. Tuuli puhalsi hiuksiini. Nousin autooni, ja laitoin moottorin käyntiin. Kaarsin pois pihalta, ja keskitin katseeni ajotiehen. Saavuin kuppilan eteen. Astelin takahuoneeseen. Käväisin omassa toimistossani, jonka olin saanut kun minut ylennettiin. Tein taas tavallisia tarjoiluhommia, ja jonkin verran paperitöitä. Työpäivä päättyi, ja suuntasin ajokkini kotia päin. Saavuin pihatielle. Astelin sisälle, ja saavuin keittiöön. Pöydällä oli kynttilä, ja aterimet. Herkullisen tuoksuista ruokaakin oli tarjolla. -Nico, huhuilin poikakaverini nimeä. Pian Nico astui esiin. Hän tuli minua kohti, ja polvistui eteeni. -Johanna, tuletko vaimokseni? -Nico.... kyllä, vastasin häkeltyneenä. Suutelin häntä, ja hän vastasi siihen. Kävimme syömään, ja jatkoimme siitä mihin olimme jäänet eilisiltana. Nico alkoi avaamaan paitani nappeja. Yhtäkkiä hän lopetti. -Odota, tule tänne. Muistin juuri jotain, Nico sanoi ja veti minua peräänsä. Kylpyhuoneessa oli kynttilöitä. Oi Nico, sanoin, ja heittäydyin Nicon käsivarsille. Luulin pyörtyväni onnesta. Suutelimme onnellisina, ja viimein Nico sujautti valkokullalla ja timanteilla koristetun sormuksen nimettömääni. -Olen niin onnellinen, sanoin hiljaa. -Niin minäkin, niin minäkin Johanna. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Tässä oli tarinani. Antakaa plussia ja miinuksia, arvosana ja kommentteja. Tämä oli tehty mielikuvituspohjalta, ja toivottavasti piditte. Kohta ilmestyy kakkos-osa! Hyviä lukuhetkiä!

7

415

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara

arvosanaksi annan...
      hmm...
      9-

• Hopeakavio

Kiitos vain arvosanasta, Sara! Toivottavasti muutkin antavat näin hyviä arvosanoja! xD

• Kritiikkiä

Tarinana vähän töksähtelevä, kerronta ontui.

Sanotaan 6,5

• jaahasta

no sellanen perus 4-10 arvosanaksi..... 6 puol

• *Syyllinen*

kerronta oli vähän kökköä. Idea sinänsä ihan hyvä, mutta juoni ontui, ja paljon ristiriitoja.
      Avosana...............
      6

• Alex

Mikä ihmeen idea? Tyttö rakastuu poikaan sitten mennään naimisiin ja kivaa on??

• yks vaan

ihan hyvä oli :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1783
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      274
      933
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      867
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      119
      700
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      591
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      550
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      549
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      532
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe