Olen ajatellut olisiko järkeä, maisemointi mielessä (peltoa yleisen tien molemmin puolin)viljellä, kylvää esim rypsiä pellolle? (kivan keltainen kukinta)
Paljonko maksaa /ha?
Annan syksyllä jollekin tarvitsevalle puitavaksi.
Voisiko saada avustusta moiseen?
Voisihan sen kylvää vielä johonkin kuviioon, jossa kuva tai tekstiä.
Rypsiä
2
1249
Vastaukset
- en suosittelisi
Rypsin kukinta-aika on loppujen lopuksi melko lyhyt osa kesästä, noin 2 viikkoa. Muun aikaa pelto näyttää melko rumalta jos et huolehdi rikkakasvien torjunnasta. Ja jos aiot tuottaa myös satoakin, jotta joku huolisi sen puitavaksi, tulisi myös kirpat ja rapsikuoriaiset torjua. Eikä rypsiä voi möhöjuuri- ja pahkahomeriskin vuoksi viljellä samalla lohkolla kuin kerran 4-5 vuoden aikana.
Maisemakasviksi löytyy paljon sopivampiakin kasveja. - systeemikusee
joo kiva keltanen ja tappava kukinta, ei tarvii kylvää tollasia huvikseen ollenkaa mitkä joilleki aiheuttaa keuhkoputken umpeen turpoamisen kukinta-aikanaan. ymmärrän viel jos viljely tarkotuksessa kylvetään mutta et huvikseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671