salo thai hieronta

jusbe999

Elikkäs jos tiedät tai olet käynyt ni kerro minulle. Kävin siinä thai hieronta paikassa joka on siinnä hesen ja sen ison hiekka parkkipaikan lähistöllä. Täällä oli vähä vanhempi nainen hieroa hän ei osannut, mutta sen hän kyllä osasi mitä varten sinne meninki. Olisko teillä tietoa näistä muista salon paikoista vähän hinnoista ja lisä palveluista? Ja onko jossai mielyttävän näköisiä hieeojia :) vastaa jos tiedät.

25

15753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunppa

Saako happynedit?

• tukistaminen

Minä annan thai hierojan aina hieroa pääni ja kiskoa hiuksista oikein kaksin käsin
      ja tukistaa samalla.Kyllä tuntuu hyvältä ja ne tekevät sen mielellään.Vieläkun
      itsellän on vähän pitemmäät hiukset.Välillä tosin kysyvät eikö tämä satu.Vastaan
      että ei ja antaa kiskoa vaan.Tämä tietysti kaiken muun kivan lisäksi.

• niin tapahtusi

Kävin viimme viikolla yhdessä tai hieronta paikassa. Akka työnsi mun per-sereikään dildon ja sanoi että heillä on semmonen tapa.
      Ei siinä mitään, ihan hyvältä tuntu kun dildo oli per-seessä ja surisi ja värisi.
      Kai niillä siellä Taimaassa on semmonen tapa.

• Ihhahhaa

Ihanaa,ai että se on ihanaa.AAAh,AAAh

• uusi=monta

Muutama Salonkin paikka ilmoittelee täällä:
      www.seksitreffit.fi
      Valitse "hierontaa". Ilmoituksissa joka viikkoinen "uusi kaunis tyttö" tms tarkoittaa käytännössä, että valinnan varaa on. Eli ei kannata säikähtää ensimmäistä ovelle tulijaa, jos ei miellytä vaan kysellä lisää.

• Anonyymi

kiitos tästä toveri!, olen hieman myöhässä niin onko viellä saatavilla? yst.tv anonyymi hihihahhAH! hoooraY YEEEEEEEEEEEHAW

• Elikkäs

Elikkäs v i t t u.

• Eka kerta

Kävin kerran thaihieromossa. Hieroja kysyi laitetaanko happy end niin käskin sen vetää k*teen.

• epätietone

Kävin eillen tai hieronasa. Ämmä laitto itellen pääle trap on tilton ja pani minnuu perrseesee.
      Pitäkö mun tehtä valitus?
      Mine osotan valitukse?

• reklamaatio-kale

Aluehallintokeskus on oikea osoite.

• 969

Mitä siinä paikassa maksoi?

• Sinneuusiks

Mä en muista sen paikan nimee, mut olin työmatkan aikana käymäs Salon keskustas ja täs thai-hieronta -paikas nainen ite pyyhkis lopuks siemennesteeni kullista ja vattalta. Turus joutuu aina ite pyyhkimään samal, ku naine laittaa rintsikat takas päälle.

• salopää

Torin varrella oleva on kyllä ehdottomasti paras!

• lkiudh

Olen käynyt Turussa siellä valikoimaa on ja osaavat hieroakkin hyvin muiden "palveluiden" lisäksi.

• eilen.pantiin

Eillen panin kolmee tai akkaa ensin vittuuseen ja sitten perseeseen. Sitte neljäs tai akka laitto strap on tilton ja pani sillä mua perseeseen.
      Ihme muijia ne tai eukot.

• jakorasioitakaikki

Pimssaa saa jos löytyy pätäkkää, samoin ottaa suihin ilman kumii.

• toosaa.rakastan

Pimssa? Ei sellaista olekkaan, se on pillu tai vittu ja jos joku haluaa käyttää kiertoilmausta, niin sitten pimpsa tai pimppi.
        Toosa joka tapauksessa!

• tyhjennystuli

"Hieronnasta" voi olla montaa mieltä mutta kyl ne pussit tyhjentää. Siinäkin tietty tasollista eroa, toiset "lypsää" liian lujaa, pillua saa jos rahaa tarpeeksi, en kyllä halunnut vaikka tarjolla oli, aika tyyristä...maksullinen parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

toi hoito sopisi salon seudun vajaakuntoisillekin, kun aina kalja pimpsa mielessä.

• Anonyymi

eivät hieroo osaa ja kova kiire.10min kun hieronnut niin sanoo et puoli tuntii mennyt haluuko jotain muuta. jos runkkaa niin kiire kiire..aika loppuu..eipä paljoa kiihota.

• Anonyymi

Alottaja mustamaalaa yrittäjää. Taisi tulla pakit ja ottaa päähän.

• Anonyymi

Siinä niitä keskustan tuntumassa parikin vierekkäin, kummassakin käyty, toisessa en halunnut muuta kuin perus läpsytystä, nainen oli sen näköinen kuin maatilalta suoraan tuotu, toisessa paikassa nainen hieroi edestä, tunnusteli siinä patukkaa, kun virkosi alkoi käsityö, ei kovin kummoista. Meilummin vaan maksulliselle, saa paremman käsittelyn ja hintakin vielä vähäisempi.

• Anonyymi

Paljonko maksaa Salossa runkkaus?

• Anonyymi

Ootteko noin onnettomia reppanoita että maksatte moisesta.itse saan pillua joka viikko ilmaiseksi omalta vaimolta.sääliksi kyllä teitä käy

• Anonyymi

Ei teitä kyllä tavallinen nainen huolisikaan.eikä kukaan normaali.nauraisi päin naamaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe