Elikkäs jos tiedät tai olet käynyt ni kerro minulle. Kävin siinä thai hieronta paikassa joka on siinnä hesen ja sen ison hiekka parkkipaikan lähistöllä. Täällä oli vähä vanhempi nainen hieroa hän ei osannut, mutta sen hän kyllä osasi mitä varten sinne meninki. Olisko teillä tietoa näistä muista salon paikoista vähän hinnoista ja lisä palveluista? Ja onko jossai mielyttävän näköisiä hieeojia :) vastaa jos tiedät.
salo thai hieronta
25
15753
Vastaukset
- nunppa
Saako happynedit?
- tukistaminen
Minä annan thai hierojan aina hieroa pääni ja kiskoa hiuksista oikein kaksin käsin
ja tukistaa samalla.Kyllä tuntuu hyvältä ja ne tekevät sen mielellään.Vieläkun
itsellän on vähän pitemmäät hiukset.Välillä tosin kysyvät eikö tämä satu.Vastaan
että ei ja antaa kiskoa vaan.Tämä tietysti kaiken muun kivan lisäksi. - niin tapahtusi
Kävin viimme viikolla yhdessä tai hieronta paikassa. Akka työnsi mun per-sereikään dildon ja sanoi että heillä on semmonen tapa.
Ei siinä mitään, ihan hyvältä tuntu kun dildo oli per-seessä ja surisi ja värisi.
Kai niillä siellä Taimaassa on semmonen tapa. - Ihhahhaa
Ihanaa,ai että se on ihanaa.AAAh,AAAh
- uusi=monta
Muutama Salonkin paikka ilmoittelee täällä:
www.seksitreffit.fi
Valitse "hierontaa". Ilmoituksissa joka viikkoinen "uusi kaunis tyttö" tms tarkoittaa käytännössä, että valinnan varaa on. Eli ei kannata säikähtää ensimmäistä ovelle tulijaa, jos ei miellytä vaan kysellä lisää.- Anonyymi
kiitos tästä toveri!, olen hieman myöhässä niin onko viellä saatavilla? yst.tv anonyymi hihihahhAH! hoooraY YEEEEEEEEEEEHAW
- Elikkäs
Elikkäs v i t t u.
- Eka kerta
Kävin kerran thaihieromossa. Hieroja kysyi laitetaanko happy end niin käskin sen vetää k*teen.
- epätietone
Kävin eillen tai hieronasa. Ämmä laitto itellen pääle trap on tilton ja pani minnuu perrseesee.
Pitäkö mun tehtä valitus?
Mine osotan valitukse?- reklamaatio-kale
Aluehallintokeskus on oikea osoite.
- 969
Mitä siinä paikassa maksoi?
- Sinneuusiks
Mä en muista sen paikan nimee, mut olin työmatkan aikana käymäs Salon keskustas ja täs thai-hieronta -paikas nainen ite pyyhkis lopuks siemennesteeni kullista ja vattalta. Turus joutuu aina ite pyyhkimään samal, ku naine laittaa rintsikat takas päälle.
- salopää
Torin varrella oleva on kyllä ehdottomasti paras!
- lkiudh
Olen käynyt Turussa siellä valikoimaa on ja osaavat hieroakkin hyvin muiden "palveluiden" lisäksi.
- eilen.pantiin
Eillen panin kolmee tai akkaa ensin vittuuseen ja sitten perseeseen. Sitte neljäs tai akka laitto strap on tilton ja pani sillä mua perseeseen.
Ihme muijia ne tai eukot. - jakorasioitakaikki
Pimssaa saa jos löytyy pätäkkää, samoin ottaa suihin ilman kumii.
- toosaa.rakastan
Pimssa? Ei sellaista olekkaan, se on pillu tai vittu ja jos joku haluaa käyttää kiertoilmausta, niin sitten pimpsa tai pimppi.
Toosa joka tapauksessa!
- tyhjennystuli
"Hieronnasta" voi olla montaa mieltä mutta kyl ne pussit tyhjentää. Siinäkin tietty tasollista eroa, toiset "lypsää" liian lujaa, pillua saa jos rahaa tarpeeksi, en kyllä halunnut vaikka tarjolla oli, aika tyyristä...maksullinen parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
toi hoito sopisi salon seudun vajaakuntoisillekin, kun aina kalja pimpsa mielessä.
- Anonyymi
eivät hieroo osaa ja kova kiire.10min kun hieronnut niin sanoo et puoli tuntii mennyt haluuko jotain muuta. jos runkkaa niin kiire kiire..aika loppuu..eipä paljoa kiihota.
- Anonyymi
Alottaja mustamaalaa yrittäjää. Taisi tulla pakit ja ottaa päähän.
- Anonyymi
Siinä niitä keskustan tuntumassa parikin vierekkäin, kummassakin käyty, toisessa en halunnut muuta kuin perus läpsytystä, nainen oli sen näköinen kuin maatilalta suoraan tuotu, toisessa paikassa nainen hieroi edestä, tunnusteli siinä patukkaa, kun virkosi alkoi käsityö, ei kovin kummoista. Meilummin vaan maksulliselle, saa paremman käsittelyn ja hintakin vielä vähäisempi.
- Anonyymi
Paljonko maksaa Salossa runkkaus?
- Anonyymi
Ootteko noin onnettomia reppanoita että maksatte moisesta.itse saan pillua joka viikko ilmaiseksi omalta vaimolta.sääliksi kyllä teitä käy
- Anonyymi
Ei teitä kyllä tavallinen nainen huolisikaan.eikä kukaan normaali.nauraisi päin naamaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984