ku eihän tuota osaa pelata ku pitää rekisteröityä eka viidessämiljoonassa eri paikassa ja sit tuottaa tuo mout tehtävä vaikeuksia...sitten ku pääsee tonne nettiin pelaamaan niin potkitaan koko ajan pois vaikken oo tehny mitään.....poistan kohta koko paskan ku ei se toimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii auttakaa
AMERICAS ARMY LIIAN VAIKEE
8
695
Vastaukset
- mää
päivitä punkbuster tuolla on ohjeet http://www.punkbuster.com/index.php?page=dl-aa.php
"Et vaan osaa" on legendaarinen sanonta.
Itse rekisteröidyin vain yhdessä paikassa. Ja päivittämällä sitä punkbusterii pysyy kummasti servuilla.- aao
Downloadaa uusin versio aao:sta (2.2), niin pitäis toimia. Enää et lennä veke servereiltä, eikä punkbusteriakaan tarvii erikseen päivittää.
Rekisteröinti aa:n nettisivuilla riittää. Muuta rekisteröintiä et tarvitse.- jooooooooooooooooo
mulla on 2.2 versio.
- Seppo
pihalle sieltä kun sä ammut omii!!!!
- jokuuu
en oo ampunu omia enkä pääse ees peliin asti
- ';..;'
jokuuu kirjoitti:
en oo ampunu omia enkä pääse ees peliin asti
Sä et ole vetänyt harjoituksia läpi. jos et ole vetänyt mouttii, niin sä et pääse kaikille servuille
- jokuuu
';..;' kirjoitti:
Sä et ole vetänyt harjoituksia läpi. jos et ole vetänyt mouttii, niin sä et pääse kaikille servuille
sitä ei pääse läpi!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864