Poikani sekosi!

Hmm

Poikani luki näitä palstoja (satanismi ja taikausko) ja hänestä tuli täysin outo!
Esim: Ei uskalla mennä vessaan ja selityksenä on että peilissä on rumat kasvot! löysin hänen huoneestaan spiritismilautoja ja jotain printattuja juttuja mustasta raamatusta!

24

4359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakana

      Plastiikkakirurgia. Tai tulevaisuudessa kondomi.

      • Yari4

        Paha... paha. Mutta vakavasti sanottuna, kannattaako leikkiä asioilla joita ei tiedä. Niin käy kun leikkii. Ei sinulle anneta ampuma asettakaan jos et todellakaan osaa käyttää sitä. *miettii* tai siis ainakaan niin ei pitäisi tapahtua.

        Mitä tuohon "poikaan" tulee niin jos asia olisi tosi ratkaisu olisi pehmustettu huone ja mukavat valkotakkiset miehet. Terapia.

        Toinen on "musta raamattu" en menisi sanomaan että siitä olevia tulosteita ellen voisi jotenkin todentaa että The kirjasta on edes kyse.

        Veikkaan että kyse on liaan vilkkaasta mielikuvituksesta.


    • Raamatun lukija

      polta kaikki ne kyseiset asiat niin ne eivät enää häiritse

      • Yari4

        Juu se auttoi noidissa ja sitä harrastivat natsit toisessa maailmansodassa. Kirjojen polttaminen auttaa. Jospa kirjoittaja tekisi matkan vatikaaniin ja polttaisi sieltä muutaman kirjaston jotta päästään eroon niistäkin kirjoista.


    • Pelle Hermanni

      Olen hyvin pahoillani tapahtuneesta. Kuitenkin haluaisin huomauttaa Teitä, hyvä Rouva, että ei näiden palstojen lukemisesta ihmiset sekoa, ellei ole TODELLA pahasti ylivilkas mielikuvitus.
      Esimerkistäsi tulee lähinnä mieleen jotkut kauhuelokuvat yms. Kenties syynä voisi olla ne?

      Ja mitä tulee spiritismilautoihin ja mustan raamatun teksteihin, ei nekään ihmistä tee "sekopäiseksi". Poikasi on voinut kenties pelata spiritismiä, mutta mikäli hänellä on mielikuvitus hieman liian vilkas, suosittelisin, että ottaisit asian hänen kanssaan puheeksi.

      Ja kuten jotkut täällä ovat neuvoneet, on Raamatusta apua (kenties). Itse suosittelisin tutustumaan myös teokseen "Paholainen asianajaja" ja "Paholaisen asianajajan paluu", jossa on skeptikkojen kirjoittamia juttuja eri "maagisista" asioista, sekä niihin kerrottu järkiperäisiä ratkaisuja. Itse olen molempia lukenut, ja en olekkaan enää sen jälkeen pelännyt yliluonnollisia (aiemmin itselläni oli sairaalloisen ylivilkas mielikuvitus, pelkäsin pimeää ja juuri tuollaisia "peilikohtauksia"). Nykään ei enää pelota.

      Tärkeintä kuitenkin pelosta irtipääsemiseen on se, että ottaa itseään niskasta kiinni ja ajattelee realistisesti. Se on vaikeaa, mutta jos ei osaa, koettaa vaikka hokea "Isä meidän" -rukousta tai mitä tahansa, mikä vie ajatukset pois kyseisestä pelosta. Auttaa, ainakin itselläni :)

      • Moni pelkää pimeää vaikka ei olisi ikinä lukenutkaan mitään spiritismi paholais höpön pöppöjä.
        Ite olen pelännyt pimeää ja välillä pelkään vieläkin. Joskus unisena pääsee vessalle ja takaisin ja aamulla miettii miten se onnistui.

        Jos oon jääny yksin katsomaan telkkaa niin ei sekään pelota. Eikä pois lähteminen ja valojen sammuttelu.
        Se vaan tulee joskus se pelko.


    • squirrel

      Kerran, liikutin kuppia(kun ei se muuten olisi).
      Muut pelkäsi,mutta minulla oli hauskaa.
      Spiritismi on vain tyhmää leikkiä,jota tehdään "jännän" vuoksi. Aivan yhtä vaarallista,kuin jalkapallo tms.

      Toki lapsellasi saattaa olla piilevä psykoosi,joka piilevä normaalioloissa ja hermojännitys laukaissut.
      Esimerkiksi pilvenpoltto voi laukaista sen.
      (Eräs kaverini näki mustan miehen seuraavan sitä kaksi viikkoa sen takia,että poltti yhden sätkän pilveä. Syynä takana oleva,normaalioloissa eivaikuttava aivohäiriö,joka aiheuttaa lauetessaan tautia nimeltä skitsofrenia.
      Tälläinen "piilotauti" on muutamalla prosentilla koko väestöstä.)
      Eli kannattaa uskoa henkiin vasta,kun poikasi kasvot ovat oikeasti muuttuneet(tai peili heijastaa todistajien läsnäollessa eri peileillä muuttuneet kasvot.)
      Luultavasti rauhoittaminen auttaa asiaa.

      Esineiden polttaminen voi poistaa pelon,jolloin tilanne voi parantua.
      Mutta se toimii vain jos poltat ne niin,että itse näkee ne tuhkana.

    • Uskis

      Kuule vie poikasi hengelliseen tilaisuuteen,ja anna Jeesuksen, sanoman vaikuttaa pojassasi.
      Sinun pojassasi on pelon-henki ja vain Jeesus nimessä sen on väistyttävä.Sinua ja poikaasi siunaten: Ola

      • TheLuonnotar

        Ei tuossa nyt mitään raamattua tai jeesusta tarvita, raamattu pelottaa useita ihmisiä ihan yhtä lailla, ja jos poika on valmiiksi sekaisin ei sinne kannata mitään uutta mytologiaa tuupata päätä sekoittamaan. Nyt on pojan päästävä pelostaan koska peloissaan oleva ihminen alkaa nähdä olemattomia, sen verran voimakas asia pelko on ja tuloksen ihminen pelkää entistä enemmän.

        Siihen voi auttaa psykologilla käynti, riippuen toki lapsen iästä.

        BB!


    • Luna

      Poikasi luki näitä palstoja ja sekosi vai? No voi luoja sentään, pojallasi on varmaan vakavampia ongelmia, jos se sekoo lukiessaan taikauskosta!
      Miten vanha se sun poika on? Kolme? Ehkä viis?
      Kannattaa varmaan käydä terapeutilla teidän kummankin, ihan vaan ku te saatatte olla vainoharhasii kummatki...
      Ja se ruma naama siel peilis. Suosittelisin ihan plastiikka kirurgiaa. Ja menit sitte penkomaan sen poikas koko huoneen sen jälkeen ku se tuli sanoo ettei uskalla enää vessaan mennä! Kuseeks se muuten nykyään housuunsa? Ehkä sun kannattais kirjottaa kirja, ois nimittäin aika mielenkiintost kuulla millast teijän "normaali" elämä on, jos sä oot vainoharhanen ja pengot sun poikas huonetta eikä se uskalla käydä vessassa, koska se on nii ruma!

    • Black Moon

      ..idiootti ei polttanut lautaa!!??? Elintärkeä teko, että lauta poltetaan ja lasi rikotaan... Pojan peilissä näkemät kasvot voivat olla pelottavan totta. Jos henki jäi jumiin tähän maailmaan.

      • Pelle Hermanni

        "..idiootti ei polttanut lautaa!!??? Elintärkeä teko, että lauta poltetaan ja lasi rikotaan... Pojan peilissä näkemät kasvot voivat olla pelottavan totta. Jos henki jäi jumiin tähän maailmaan."

        Oliko tuo nyt tarkoitettu vitsiksi, kuten sen saattaa olettaa, vai oletko nyt ihan tosissasi?


      • On semmosia asioita mitä ei ole voitu tutkia. Jos se poika oikeasti näkee siellä rumat kasvot. Siis uskoo niin vaikka oikeasti ei näkiskään. Siis näinhän nyt on että näkee. Mutta onko ne kasvot ihan oikeasti sielä ja kukaan muu ei vain nää.

        Kokeilisin jotain kallonkutistaja tohtoria.


    • img

      Tuskin näiden sivujen lukeminen saa sekoamaan. Et mainitse tekstissäsi poikasi ikää, mutta jos puhutaan teini ikäisestä niin se selittää jo paljon. Huumeiden käyttö voi myös olla omiaan aiheuttamaan kyseistä harhaista käytöstä.(kokemuksella)

      • Hmm

        AikaMoinen hässäkkä tuli tosta mun kusetuksesta :D Hohohoo nauratti ku tuli 20viestii sähköpostiin Poikani sekosi! jutusta! :D HAHAHAA


      • Pöljä
        Hmm kirjoitti:

        AikaMoinen hässäkkä tuli tosta mun kusetuksesta :D Hohohoo nauratti ku tuli 20viestii sähköpostiin Poikani sekosi! jutusta! :D HAHAHAA

        Idiootti. Hanki elämä.


      • Heh
        Pöljä kirjoitti:

        Idiootti. Hanki elämä.

        Kyllähän tuo hieman naurautti, mutta tosiaan hyvä, että ihmiset viitsivät kuitenkin neuvoa asioissa. Mistä sitä tietää, vaikka joku oikeasti jossain samantapaisessa asiassa tarvitsisikin neuvoa.


      • Hmm kirjoitti:

        AikaMoinen hässäkkä tuli tosta mun kusetuksesta :D Hohohoo nauratti ku tuli 20viestii sähköpostiin Poikani sekosi! jutusta! :D HAHAHAA

        Olisit kertonu aikasemmin niin ei olis tarvinnu vastailla tonne aikasempiin :D
        Yritin itekki joskus jotain kusetusta mut tuli vaivasen 5 vastausta. Onnitteluni.


    • DeviL.Dyone

      Se ei johdu näistä palstoista,vaan siitä mitä hän hommaa.piste.

    • Itekkin luen näitä palstoja. Mielenkiintoisia juttuja. Herkillä ihmisillä voi tosiaan mennä pää sekasin ja spiritismin kokeilustakin on varoitettu. Vaikka se ei oikeasti toimisi (en tiedä enkä kokeile) niin ihmisen mielikuvitus voi toimia sen verran villisti että alkaa näkemään ympärillään kaikkea outoa.

    • vampirerose

      Eihän tuo outoa ole jos pentu pelkää Spiritismin jälkeen mennä peilin eteen!
      Mitä se pentu sekaantuu asioihin joita myöhemmin pelkää?
      Voi pientä, Hanki terapeutti.
      Ja miten voit olla varma että mikä raamattu se oli?
      Älä pelkää, pentunne tulee kuntoon.

    • Black_Berrie

      No jaa... en mä nyt enää tästä oo seonnu enempä, mut en näitä ala lukemaa pimeessäkää... kerran lueskelin ja tuli äkkii kiire laittaa valot päälle xD no kai mä sit vaan oon vähä sekopää... mut en yhtä seko ku tän jutun kirjottaja, jos luulee et joku tulee ja uskoo tollasta sontaa!

      • juttun kirjoittaja

        Vittu enkö jo sanonut? VITTU TOI OLI KUSETYSTA IDIOOTTI


    • HH Hietsi

      Pelkään aina joskus yöllä, kun tulee mieleen asioita, mitä täällä on saanut lukea ja muualla netissä. Se on pelottavaa, that's scary ;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe