Jaa tiedoksi muslimit!!

arab

Jaa pari muslimia tällä koko aika puhuu paskaa.Hee sano että Islam kieltää naisia ei saa hakaa no Suura 4:34 on vastaus heille.Minä olen kaksi päivää lukenut Koraania ja aloitan lukeman kunolla.Minä olen noin 5 voutta sitten nähnyt Koraanissa yksi selvä kohta joka hyväksy homot.
Jaa sittä kohta minä halua tänne.Jos Koraani selvästi hyväksy homo niin sillion see on pakko ola Saatanassta.Jaa Taha kerta kuin sinä olet minun Suomen kielen oppetaja sinulle vain tiedoksi.Minä en ole ikinä käynyt Suomalaisa kuolua vain olen itse oppinut iteä Suomea.Tämä on olut vaikea hyvin vaikea .Olis kyllä kiva kunnella
kuin sinä ruokoillet sinun allahille Arabian
kielen.Varmaa kullostaa kuin koira pieri.



Suura 4:34 Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä.


Jaa Usimzeed sinä "mainostaat" sinun uskoa sinun profilii sivussa "rauhan usko" niin olet syvästi väärässä.Yksi lukuu varmaa sano kaikken jaa see on.


Suura 4:74 Ne, jotka haluavat vaihtaa tämän elämän tuonpuoleiseen, taistelkoot Jumalan tiellä. Me annamme heille suuren palkan, saavatpa he sitten voiton tai tulevat surmatuiksi.

"vaihtaa tämän elämän tuonpuoleiseen, taistelkoot Jumalan tiellä"

Usimzeed menne sotaa vain!
Hyvä jatkoa.

31

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minerva

      >Jaa Taha kerta kuin sinä olet minun Suomen kielen oppetaja sinulle vain tiedoksi.Minä en ole ikinä käynyt Suomalaisa kuolua vain olen itse oppinut iteä Suomea.Tämä on olut vaikea hyvin vaikea .Olis kyllä kiva kunnella
      kuin sinä ruokoillet sinun allahille Arabian
      kielen.Varmaa kullostaa kuin koira pieri. <


      Sen minäkin haluaisin kuulla.

      Mitä tulee homosteluun, haittaako se sinun elämääsi jotenkin?

      • yaa

        tiedätkö että väkivaltaisen himoilla tarkoittamasi harrastanut Lootin kansaa on tuhoon rangaistu?
        Muslimi- miehet sekä naiset tervehtivät poskiin kevyesti suudellen ja haalaillen. Sitäkö kutsut homoiluksi?
        Aika pian ryhdyt kun joku sanoo jotain islamia vastaan vaikka kyseessä onkin väärää perustelua.
        Miksi vaivaudut lahjoittamaan pahamieltä meille?

        Missioniako jatkat,kuten joskus sanoit?
        Mitä parempaa uskot jaksavasi esittää tämmösillä tavoillasi?
        1.>kuin sinä ruokoillet sinun allahille Arabian
        kielen.Varmaa kullostaa kuin koira pieri. <

        2.>Mitä tulee homosteluun, haittaako se sinun elämääsi jotenkin? <
        Älöttävää ja uskomaton tapa loukata muun-uskovaista.


      • minerva
        yaa kirjoitti:

        tiedätkö että väkivaltaisen himoilla tarkoittamasi harrastanut Lootin kansaa on tuhoon rangaistu?
        Muslimi- miehet sekä naiset tervehtivät poskiin kevyesti suudellen ja haalaillen. Sitäkö kutsut homoiluksi?
        Aika pian ryhdyt kun joku sanoo jotain islamia vastaan vaikka kyseessä onkin väärää perustelua.
        Miksi vaivaudut lahjoittamaan pahamieltä meille?

        Missioniako jatkat,kuten joskus sanoit?
        Mitä parempaa uskot jaksavasi esittää tämmösillä tavoillasi?
        1.>kuin sinä ruokoillet sinun allahille Arabian
        kielen.Varmaa kullostaa kuin koira pieri. <

        2.>Mitä tulee homosteluun, haittaako se sinun elämääsi jotenkin? <
        Älöttävää ja uskomaton tapa loukata muun-uskovaista.

        >2.>Mitä tulee homosteluun, haittaako se sinun elämääsi jotenkin? <
        Älöttävää ja uskomaton tapa loukata muun-uskovaista <

        Sinä sen sijaan saat huoletta loukata kaikkia homoseksuaaleja.
        Vaikka sinua kuinka ällöttäisi, ei se poista heitä ja heidän taipumuksiaan.
        Elä ja anna toisten elää!


      • yaa
        minerva kirjoitti:

        >2.>Mitä tulee homosteluun, haittaako se sinun elämääsi jotenkin? <
        Älöttävää ja uskomaton tapa loukata muun-uskovaista <

        Sinä sen sijaan saat huoletta loukata kaikkia homoseksuaaleja.
        Vaikka sinua kuinka ällöttäisi, ei se poista heitä ja heidän taipumuksiaan.
        Elä ja anna toisten elää!

        >>>Sinä sen sijaan saat huoletta loukata kaikkia homoseksuaaleja.
        Vaikka sinua kuinka ällöttäisi, ei se poista heitä ja heidän taipumuksiaan.
        Elä ja anna toisten elää!


      • minerva
        yaa kirjoitti:

        >>>Sinä sen sijaan saat huoletta loukata kaikkia homoseksuaaleja.
        Vaikka sinua kuinka ällöttäisi, ei se poista heitä ja heidän taipumuksiaan.
        Elä ja anna toisten elää!

        >En puutu mitenkään homoseksuaaleihin. Heidän omaa elämäänsä he elävät aivan kuin minä omaani. <

        Mitä sitten natkutat?


    • Esko
    • usmizeed

      monesko kerta on kun olen selitellyt sinulle virheelliset tietosi? ei taida mennä millään aivoihin perille. Elämäsi tarkoitus on näemmä vain väittää islamista pahaa, vaikka asia ei ole näin.

      Muista, että islam on nopeiten leviävä uskonto ja kiitos paljon kuuluu myös internetille

      Toivon sinullekin hyvät jatkot

      • minerva

        "On tarpeetonta kysellä, miksi tämä kaikki tapahtui, kun tiedämme Euroopan aina olleen tunnettu ahneudestaan, tylyydestään ja kiittämättömyydestään. Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja, jos vain rankaisematta saattoi aiheuttaa toisille vahinkoa - mistä sen menneisyys yhtä hyvin kuin nykyisyyskin todistavat. On hyvin mahdollista, että tilanne pysyy ennallaan tulevinakin vuosina, jos ei Allah Kaikkivaltias johdata sitä oikealle tielle ja suoda sen kehittyä henkisesti. Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi."


      • usmizeed
        minerva kirjoitti:

        "On tarpeetonta kysellä, miksi tämä kaikki tapahtui, kun tiedämme Euroopan aina olleen tunnettu ahneudestaan, tylyydestään ja kiittämättömyydestään. Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja, jos vain rankaisematta saattoi aiheuttaa toisille vahinkoa - mistä sen menneisyys yhtä hyvin kuin nykyisyyskin todistavat. On hyvin mahdollista, että tilanne pysyy ennallaan tulevinakin vuosina, jos ei Allah Kaikkivaltias johdata sitä oikealle tielle ja suoda sen kehittyä henkisesti. Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi."

        Historian tunneilla on saanut vahvistuksen tuon käsitteen saamiseksi. Ja tämä tieto sitten on otettu vain historian tunnilla saamistani opetuksista, ei islamoppaasta

        >>>>>tiedämme Euroopan aina olleen tunnettu ahneudestaan, tylyydestään ja kiittämättömyydestään.Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja, jos vain rankaisematta saattoi aiheuttaa toisille vahinkoa - mistä sen menneisyys yhtä hyvin kuin nykyisyyskin todistavat.>>On hyvin mahdollista, että tilanne pysyy ennallaan tulevinakin vuosina, jos ei Allah Kaikkivaltias johdata sitä oikealle tielle ja suoda sen kehittyä henkisesti.>Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi


      • Esko
        usmizeed kirjoitti:

        Historian tunneilla on saanut vahvistuksen tuon käsitteen saamiseksi. Ja tämä tieto sitten on otettu vain historian tunnilla saamistani opetuksista, ei islamoppaasta

        >>>>>tiedämme Euroopan aina olleen tunnettu ahneudestaan, tylyydestään ja kiittämättömyydestään.Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja, jos vain rankaisematta saattoi aiheuttaa toisille vahinkoa - mistä sen menneisyys yhtä hyvin kuin nykyisyyskin todistavat.>>On hyvin mahdollista, että tilanne pysyy ennallaan tulevinakin vuosina, jos ei Allah Kaikkivaltias johdata sitä oikealle tielle ja suoda sen kehittyä henkisesti.>Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi

        Kirjoittelet kiihotuspuheita, joissa ei ole mitään pyrkimystä tarkkuuteen ja totuuteen. Sotket mm. Amerikan orjakaupan ja Euroopan. Eurooppaan ei ole tuotu orjia. Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        >>Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja,

        Mitäs pötyä tämäkin on? Hölynpölyä se on.

        >>Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi.

        Älä viitsi. Kyllä se orjakauppa on Arabian niemimaalla ollut.


      • taha.islam
        Esko kirjoitti:

        Kirjoittelet kiihotuspuheita, joissa ei ole mitään pyrkimystä tarkkuuteen ja totuuteen. Sotket mm. Amerikan orjakaupan ja Euroopan. Eurooppaan ei ole tuotu orjia. Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        >>Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja,

        Mitäs pötyä tämäkin on? Hölynpölyä se on.

        >>Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi.

        Älä viitsi. Kyllä se orjakauppa on Arabian niemimaalla ollut.

        >Eurooppaan ei ole tuotu orjia.

        Helmi!

        >Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        Toinen Helmi!

        >Kyllä se orjakauppa on Arabian niemimaalla ollut.

        Keitä suurin osa orjista oli ja ketkä heidät osti?


      • serena
        taha.islam kirjoitti:

        >Eurooppaan ei ole tuotu orjia.

        Helmi!

        >Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        Toinen Helmi!

        >Kyllä se orjakauppa on Arabian niemimaalla ollut.

        Keitä suurin osa orjista oli ja ketkä heidät osti?

        Mitä tarkoitat seuraavalla?

        ///>Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        Toinen Helmi! ///

        > En ymmärrä. Selittäisitkö?

        /serena


      • serena kirjoitti:

        Mitä tarkoitat seuraavalla?

        ///>Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        Toinen Helmi! ///

        > En ymmärrä. Selittäisitkö?

        /serena

        >>Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.>>

        Tämä Eskon historiantieto pitää aivan paikkansa! Ei Euroopassa ole ollut intiaaneja. (Yhden olen tosin tavannut, mutta hän oli turisti.)

        Hihihiihiii!

        Mutta tiedätkö, mistä maanosasta olivat peräisin ja mitä uskontoa väittivät edustavansa ne, jotka tappoivat ja sortivat intiaaneja Amerikan kummallakin mantereella ja ottivat heidän kummatkin mantereensa omikseen? Olivatkohan he muslimeja Arabiasta? Vai hinduja Intiasta? Vaiko mahdollisesti konfutselaisia ja taolaisia kiinalaisia?


      • serena
        Aabra-ham kirjoitti:

        >>Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.>>

        Tämä Eskon historiantieto pitää aivan paikkansa! Ei Euroopassa ole ollut intiaaneja. (Yhden olen tosin tavannut, mutta hän oli turisti.)

        Hihihiihiii!

        Mutta tiedätkö, mistä maanosasta olivat peräisin ja mitä uskontoa väittivät edustavansa ne, jotka tappoivat ja sortivat intiaaneja Amerikan kummallakin mantereella ja ottivat heidän kummatkin mantereensa omikseen? Olivatkohan he muslimeja Arabiasta? Vai hinduja Intiasta? Vaiko mahdollisesti konfutselaisia ja taolaisia kiinalaisia?

        sanoistasi. Olisin kylläkin halunnut kuulla mitä taha sanoo. ;)) Ehkä hän sanoisi samoin kuin sinä? Ken tietää? Vain taha itse tietää miten hän olisi vastannut minulle.

        /serena


      • BlackOmni
        Esko kirjoitti:

        Kirjoittelet kiihotuspuheita, joissa ei ole mitään pyrkimystä tarkkuuteen ja totuuteen. Sotket mm. Amerikan orjakaupan ja Euroopan. Eurooppaan ei ole tuotu orjia. Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        >>Euroopan ei koskaan ole tiedetty kunnioittavan ihmistä ihmisenä, ei liiemmin vapaaehtoisesti tekevän hyviä tekoja,

        Mitäs pötyä tämäkin on? Hölynpölyä se on.

        >>Joskus naiset ja lapset, heikkoja ja avuttomia kun olivat, joutuivat mitä häikäilemättömimmän hyväksikäytön kohteeksi.

        Älä viitsi. Kyllä se orjakauppa on Arabian niemimaalla ollut.

        >>Kirjoittelet kiihotuspuheita


      • Eihän?
        taha.islam kirjoitti:

        >Eurooppaan ei ole tuotu orjia.

        Helmi!

        >Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.

        Toinen Helmi!

        >Kyllä se orjakauppa on Arabian niemimaalla ollut.

        Keitä suurin osa orjista oli ja ketkä heidät osti?

        >Keitä suurin osa orjista oli ja ketkä heidät osti?>

        Hyvä kysymys. Mistä saisi luotettavat luvut arabimaihin vietyjen orjien määrästä?

        Valitettavasti monissa maissa mistä orjia on viety on uskontona islam, ja orjamääristä arabimaihin puhuminen on tabu. Länteen tuodut orjat olivat läheltä rannikkoa kuljetusten helpottamiseksi, kun taas kamelikaravaanit arabialueille saivat helpommin orjansa sisämaasta kauppareittien varrelta.


      • KathmandouTiger
        Aabra-ham kirjoitti:

        >>Euroopassa ei ole koskaan sorrettu intiaaneja, kun ei ole intiaanejakaan.>>

        Tämä Eskon historiantieto pitää aivan paikkansa! Ei Euroopassa ole ollut intiaaneja. (Yhden olen tosin tavannut, mutta hän oli turisti.)

        Hihihiihiii!

        Mutta tiedätkö, mistä maanosasta olivat peräisin ja mitä uskontoa väittivät edustavansa ne, jotka tappoivat ja sortivat intiaaneja Amerikan kummallakin mantereella ja ottivat heidän kummatkin mantereensa omikseen? Olivatkohan he muslimeja Arabiasta? Vai hinduja Intiasta? Vaiko mahdollisesti konfutselaisia ja taolaisia kiinalaisia?

        Kristittyjen rikokset "vääräuskoisia" kohtaan eivät ole perustuneet Kristuksen opetuksiin. Muslimien rikokset "vääräuskoisia" kohtaan sen sijaan ovat perustuneet Muhammedin opetuksiin - ja perustuvat edelleen.


    • taahira

      >Suura 4:34 Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää häntä.<

      Oikeastaan koko jae kuuluu näin:
      >>Miehet ovat naisten suojelijoita, sillä Luoja on antanut miehille enemmän voimia. Miesten tulee elättää naisia kaikin voimin ja siveellisen naisen tulee olemaan kuuliainen sydämestään miestä kohtaan ja miehensä poissaollessaan hän pitää kunniansa.
      Jos pelkäätte naisen olevan itsepäinen(tottelematon), antakaa neuvoa, välttäkää vuoteessa ja lyökää häntä.
      Mutta jos he kuuntelevat teitä ette saa tehdä mitään pahaa.Totisesti Jumala on Korkeaa ja Suuri!

      • taahira

        Millaista se voi olla, sen tietää vain kokemalla itse, mielestäni....
        Kun naisesta tulee kuin hemmoteltu lapsi...

        Ainakin Suomen naisilta jutun todennäköisyys on kaukana?


      • serena

        ///Nämä asteikot ovat tarkoitettu naisen nuppiniskaisen käytöksen parantamiseen. ///

        > Missä on asteikot miesten "nuppiniskaisen" käytöksen parantamiseen?
        Onko niitä, siis niitä asteikkoja?

        /serena


      • usmizeed
        serena kirjoitti:

        ///Nämä asteikot ovat tarkoitettu naisen nuppiniskaisen käytöksen parantamiseen. ///

        > Missä on asteikot miesten "nuppiniskaisen" käytöksen parantamiseen?
        Onko niitä, siis niitä asteikkoja?

        /serena

        miehelläkin on vaatimuksia käytöstavoista.


      • taahira
        serena kirjoitti:

        ///Nämä asteikot ovat tarkoitettu naisen nuppiniskaisen käytöksen parantamiseen. ///

        > Missä on asteikot miesten "nuppiniskaisen" käytöksen parantamiseen?
        Onko niitä, siis niitä asteikkoja?

        /serena

        ///> Missä on asteikot miesten "nuppiniskaisen" käytöksen parantamiseen?
        Onko niitä, siis niitä asteikkoja? ///

        Tiedän viattomien naisten loukkaamisesta saavia ruoskimis-rangaistuksesta mutta ei tälläistä kuten kevyesti lyöminen muistuttavaksi missä mennään.

        Hemmoteltun lapsen omaisilla tavoilla käyttäytyvistä miehistä on muuten vaikea kuvitella?


      • arab

        Suura 4:34 Jos pelkäätte vaimonne olevan uppiniskainen, varoittakaa häntä, välttäkää häntä vuoteessa ja lyökää



        ""Oikeastaan koko jae kuuluu näin:
        >>Miehet ovat naisten suojelijoita, sillä Luoja on antanut miehille enemmän voimia. Miesten tulee elättää naisia kaikin voimin ja siveellisen naisen tulee olemaan kuuliainen sydämestään miestä kohtaan ja miehensä poissaollessaan hän pitää kunniansa.
        Jos pelkäätte naisen olevan itsepäinen(tottelematon), antakaa neuvoa, välttäkää vuoteessa ja lyökää häntä.
        Mutta jos he kuuntelevat teitä ette saa tehdä mitään pahaa.Totisesti Jumala on Korkeaa ja Suuri!


      • taahira kirjoitti:

        ///> Missä on asteikot miesten "nuppiniskaisen" käytöksen parantamiseen?
        Onko niitä, siis niitä asteikkoja? ///

        Tiedän viattomien naisten loukkaamisesta saavia ruoskimis-rangaistuksesta mutta ei tälläistä kuten kevyesti lyöminen muistuttavaksi missä mennään.

        Hemmoteltun lapsen omaisilla tavoilla käyttäytyvistä miehistä on muuten vaikea kuvitella?

        >>Hemmoteltun lapsen omaisilla tavoilla käyttäytyvistä miehistä on muuten vaikea kuvitella?>>

        Etkö ole lukenut tämän palstan miesten viestejä?


      • Bozz
        Aabra-ham kirjoitti:

        >>Hemmoteltun lapsen omaisilla tavoilla käyttäytyvistä miehistä on muuten vaikea kuvitella?>>

        Etkö ole lukenut tämän palstan miesten viestejä?

        Hyväksyt siis ruumiillisen kurituksen?


      • Bozz kirjoitti:

        Hyväksyt siis ruumiillisen kurituksen?

        Käsittämätön kysymys.


      • Bozz
        Aabra-ham kirjoitti:

        Käsittämätön kysymys.

        Seurasin vain vastausten ketjua ja huomasin, ettet kritisoinut vaimon lyömistä tai miehen ruoskintaa naisen kunnian loukkauksen vuoksi...


    • gaamearazzizti

      Sillä ei ole mitään väliä, mitä internetissä väitellään islamista. Yksi sanoo rauhan uskonto, toinen tuhon ideologia. Totuus on kuitenkin tuolla ulkona kaikkien nähtävissä. Islamin maailmassa elää, halusi tai ei, pimeä ja vaarallinen puoli, jonka on todettu olevan vaaraksi kaikkialla, missä se vaikuttaa. 1400 vuoden faktat on tiedossa. Miksi islamin maailmassa ennen vahva kehitys ja sivistys taantui? Tähän yleensä heitellään tekosyyksi mm. länttä, valkoista ihmistä ja ristiretkiä. Yksikään noista ei ole pääsyyllinen, sillä pääsyyllinen on islamin fanaattinen harjoittaminen, uskonnon nouseminen pääasiaksi ja kaikenlaisen islamin ulkopuolisen kieltäminen ja halveksunta. Tämä vaikutus näkyy tänäkin päivänä. Faktisesti. Mutta suvakki ja valehtelija sanoo toista. Totuus on kuitenkin tiedossa.

      • Xenofon

        Todellakin, gaamearazzizti, totuus on kaikkien nähtävissä, kuten sanoit. Mutta kun totuutta ei haluta nähdä. Maailman mahtavimman viran tavoittelija Hillary Clinton on lausahtanut, että
        "Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." Jos tuolla tasolla ollaan näin sokeita, niin eipä maailmalla paljon toivoa ole.
        http://ibnmatti.blogspot.fi/2013/10/islamin-myytit-islam-on-rauhan-uskonto.html


    • imimaami

      minä olla entinen musu ja minä paskanta koko korani ruskea mönjä,sitte minä potkaista nuotio koko korani. islami olla aivan perse keksintö ja se opetta vai tappama ja viha toinen kohta....hyi saatana se olla hullu ja aivan sekopää koko iislami. toista raamattu -minä lukea sitä ja se oppi...rakasta vihollinenki-ei enää sota...polttakaa koko korani ja estäkä se vääräusko leviämine.

    • piispaa_hiippaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe