Miksi metsästäjät juo.?

römpeli.

Eikö ne uskalla tappaa selvinpäin. Miksi pitää tappaa?
Joisivat, eivätkä tappas. Pienempi paha.

7

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • divetyoksidi

Siinähän syyllistyy mm. eläinrääkkäykseen, jos elävää eläintä syö.

Ihmiselle käy kehnosti jos jää ilman vettä.

Kokeile, niin tiedät.

• pumvaan

miksi hampurilaista syövä hörhöilijä tilaa dietticolan? pihviä mutustaessaan kauhistelee tappamista. itse metsästän silloin tällöin jonkun linnun. se on pakko tappaa,muuten se ei pysy kattilassa. joskus oon juonu mehua,kaljaa,viinaa,.maitoa ja usein myöskin kahvia. jos ei joisi,sitä saattaisi kuivua? olettaisin.

• 1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi.
      2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään.
      3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta.
      4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji.

• Kairankiertäjä

"1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi."

- Kokeile joskus

"2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään."

- Juopolle kyllä alkoholi maistuu, mutta koitahan ryypätä ja metsästää samaan aikaan, niin näet miten aseillesi käy... Toisaalta on monta muutakin tekosyytä: Erilaiset saunaillat, kohta pikkujoulut, asiakastapaamiset, vuosipäivät...
        Ei metsästystä ryyppäämiseen tarvita, vaan riistan hankintaan.

"3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta."

- niinhän minä sinusta arvelinkin...

"4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji. "

- Määrittele perversio.
        Sanakirjan mukaan:
        "perversio
        1.sukupuolinen poikkeavuus. esim. Sadismi ym. perversiot.
        substantiivi
        1. seksuaalinen poikkeavuus"

Itse en kyllä ymmärrä, että miten jotkut yhdistävät metsästyksen näihin sukupuoliasioihin, mutta minähän tosin olenkin tämmöinen lihaa syövä valkoinen heteromies.
        Ehkä tuo sitten kuvannee tosiaan kirjoittajan omia fantasioita... Joskaan en en tiedä yhtään metsästysporukkaa jonne tuommoinen hintti kelpaisi.

• Kairankiertäjä kirjoitti:

"1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi."

- Kokeile joskus

"2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään."

- Juopolle kyllä alkoholi maistuu, mutta koitahan ryypätä ja metsästää samaan aikaan, niin näet miten aseillesi käy... Toisaalta on monta muutakin tekosyytä: Erilaiset saunaillat, kohta pikkujoulut, asiakastapaamiset, vuosipäivät...
        Ei metsästystä ryyppäämiseen tarvita, vaan riistan hankintaan.

"3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta."

- niinhän minä sinusta arvelinkin...

"4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji. "

- Määrittele perversio.
        Sanakirjan mukaan:
        "perversio
        1.sukupuolinen poikkeavuus. esim. Sadismi ym. perversiot.
        substantiivi
        1. seksuaalinen poikkeavuus"

Itse en kyllä ymmärrä, että miten jotkut yhdistävät metsästyksen näihin sukupuoliasioihin, mutta minähän tosin olenkin tämmöinen lihaa syövä valkoinen heteromies.
        Ehkä tuo sitten kuvannee tosiaan kirjoittajan omia fantasioita... Joskaan en en tiedä yhtään metsästysporukkaa jonne tuommoinen hintti kelpaisi.

Heh heh, "Itse en kyllä ymmärrä".

Ethän sinä mitään ymmärräkään, kun olet vaan sellainen tyhmääkin tyhmempi metsästäjäapina. Tähän on lisätty apina, koska Susianalyysissa apina on yleisnimitys susipelkurille.

• Eipä sinulla
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, "Itse en kyllä ymmärrä".

Ethän sinä mitään ymmärräkään, kun olet vaan sellainen tyhmääkin tyhmempi metsästäjäapina. Tähän on lisätty apina, koska Susianalyysissa apina on yleisnimitys susipelkurille.

taida olla muuta sanottavaa. Olet kuin gramofoni, joka pyörittää vanhaa levyä vaikka ei siitä itse mitään ymmärrä.

• juupajuutaas

ei täällä.susia ole.
      kyllähän se viina joskus maistuu,kiitos.
      homofantasiasi on omaasi, kyllä oma "AKKA" kiinnostaa, tosin kutsun häntä toisella nimellä.
      sinänsä eläimelle taitaa olla yhdentekevää kuinka selvänä tai humalassa siihen osuva luoti iskee? olettaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe