Miksi metsästäjät juo.?

römpeli.

Eikö ne uskalla tappaa selvinpäin. Miksi pitää tappaa?
Joisivat, eivätkä tappas. Pienempi paha.

7

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • divetyoksidi

Siinähän syyllistyy mm. eläinrääkkäykseen, jos elävää eläintä syö.

Ihmiselle käy kehnosti jos jää ilman vettä.

Kokeile, niin tiedät.

• pumvaan

miksi hampurilaista syövä hörhöilijä tilaa dietticolan? pihviä mutustaessaan kauhistelee tappamista. itse metsästän silloin tällöin jonkun linnun. se on pakko tappaa,muuten se ei pysy kattilassa. joskus oon juonu mehua,kaljaa,viinaa,.maitoa ja usein myöskin kahvia. jos ei joisi,sitä saattaisi kuivua? olettaisin.

• 1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi.
      2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään.
      3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta.
      4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji.

• Kairankiertäjä

"1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi."

- Kokeile joskus

"2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään."

- Juopolle kyllä alkoholi maistuu, mutta koitahan ryypätä ja metsästää samaan aikaan, niin näet miten aseillesi käy... Toisaalta on monta muutakin tekosyytä: Erilaiset saunaillat, kohta pikkujoulut, asiakastapaamiset, vuosipäivät...
        Ei metsästystä ryyppäämiseen tarvita, vaan riistan hankintaan.

"3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta."

- niinhän minä sinusta arvelinkin...

"4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji. "

- Määrittele perversio.
        Sanakirjan mukaan:
        "perversio
        1.sukupuolinen poikkeavuus. esim. Sadismi ym. perversiot.
        substantiivi
        1. seksuaalinen poikkeavuus"

Itse en kyllä ymmärrä, että miten jotkut yhdistävät metsästyksen näihin sukupuoliasioihin, mutta minähän tosin olenkin tämmöinen lihaa syövä valkoinen heteromies.
        Ehkä tuo sitten kuvannee tosiaan kirjoittajan omia fantasioita... Joskaan en en tiedä yhtään metsästysporukkaa jonne tuommoinen hintti kelpaisi.

• Kairankiertäjä kirjoitti:

"1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi."

- Kokeile joskus

"2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään."

- Juopolle kyllä alkoholi maistuu, mutta koitahan ryypätä ja metsästää samaan aikaan, niin näet miten aseillesi käy... Toisaalta on monta muutakin tekosyytä: Erilaiset saunaillat, kohta pikkujoulut, asiakastapaamiset, vuosipäivät...
        Ei metsästystä ryyppäämiseen tarvita, vaan riistan hankintaan.

"3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta."

- niinhän minä sinusta arvelinkin...

"4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji. "

- Määrittele perversio.
        Sanakirjan mukaan:
        "perversio
        1.sukupuolinen poikkeavuus. esim. Sadismi ym. perversiot.
        substantiivi
        1. seksuaalinen poikkeavuus"

Itse en kyllä ymmärrä, että miten jotkut yhdistävät metsästyksen näihin sukupuoliasioihin, mutta minähän tosin olenkin tämmöinen lihaa syövä valkoinen heteromies.
        Ehkä tuo sitten kuvannee tosiaan kirjoittajan omia fantasioita... Joskaan en en tiedä yhtään metsästysporukkaa jonne tuommoinen hintti kelpaisi.

Heh heh, "Itse en kyllä ymmärrä".

Ethän sinä mitään ymmärräkään, kun olet vaan sellainen tyhmääkin tyhmempi metsästäjäapina. Tähän on lisätty apina, koska Susianalyysissa apina on yleisnimitys susipelkurille.

• Eipä sinulla
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, "Itse en kyllä ymmärrä".

Ethän sinä mitään ymmärräkään, kun olet vaan sellainen tyhmääkin tyhmempi metsästäjäapina. Tähän on lisätty apina, koska Susianalyysissa apina on yleisnimitys susipelkurille.

taida olla muuta sanottavaa. Olet kuin gramofoni, joka pyörittää vanhaa levyä vaikka ei siitä itse mitään ymmärrä.

• juupajuutaas

ei täällä.susia ole.
      kyllähän se viina joskus maistuu,kiitos.
      homofantasiasi on omaasi, kyllä oma "AKKA" kiinnostaa, tosin kutsun häntä toisella nimellä.
      sinänsä eläimelle taitaa olla yhdentekevää kuinka selvänä tai humalassa siihen osuva luoti iskee? olettaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe