Miksi metsästäjät juo.?

römpeli.

Eikö ne uskalla tappaa selvinpäin. Miksi pitää tappaa?
Joisivat, eivätkä tappas. Pienempi paha.

7

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • divetyoksidi

Siinähän syyllistyy mm. eläinrääkkäykseen, jos elävää eläintä syö.

Ihmiselle käy kehnosti jos jää ilman vettä.

Kokeile, niin tiedät.

• pumvaan

miksi hampurilaista syövä hörhöilijä tilaa dietticolan? pihviä mutustaessaan kauhistelee tappamista. itse metsästän silloin tällöin jonkun linnun. se on pakko tappaa,muuten se ei pysy kattilassa. joskus oon juonu mehua,kaljaa,viinaa,.maitoa ja usein myöskin kahvia. jos ei joisi,sitä saattaisi kuivua? olettaisin.

• 1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi.
      2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään.
      3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta.
      4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji.

• Kairankiertäjä

"1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi."

- Kokeile joskus

"2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään."

- Juopolle kyllä alkoholi maistuu, mutta koitahan ryypätä ja metsästää samaan aikaan, niin näet miten aseillesi käy... Toisaalta on monta muutakin tekosyytä: Erilaiset saunaillat, kohta pikkujoulut, asiakastapaamiset, vuosipäivät...
        Ei metsästystä ryyppäämiseen tarvita, vaan riistan hankintaan.

"3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta."

- niinhän minä sinusta arvelinkin...

"4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji. "

- Määrittele perversio.
        Sanakirjan mukaan:
        "perversio
        1.sukupuolinen poikkeavuus. esim. Sadismi ym. perversiot.
        substantiivi
        1. seksuaalinen poikkeavuus"

Itse en kyllä ymmärrä, että miten jotkut yhdistävät metsästyksen näihin sukupuoliasioihin, mutta minähän tosin olenkin tämmöinen lihaa syövä valkoinen heteromies.
        Ehkä tuo sitten kuvannee tosiaan kirjoittajan omia fantasioita... Joskaan en en tiedä yhtään metsästysporukkaa jonne tuommoinen hintti kelpaisi.

• Kairankiertäjä kirjoitti:

"1) Metsään ei uskalleta lähteä selvin päin susien vuoksi."

- Kokeile joskus

"2) Juopolle maistuu alkoholi ja metsästyksen harrastaminen on oiva tekosyy, jotta pääsee poikien kanssa ryyppäämään."

- Juopolle kyllä alkoholi maistuu, mutta koitahan ryypätä ja metsästää samaan aikaan, niin näet miten aseillesi käy... Toisaalta on monta muutakin tekosyytä: Erilaiset saunaillat, kohta pikkujoulut, asiakastapaamiset, vuosipäivät...
        Ei metsästystä ryyppäämiseen tarvita, vaan riistan hankintaan.

"3) Oma akka ei kiinnosta, mutta metsästäjätamineisiin pukeutuva miehinen mies näyttää pikku promilleissa tosi kiihottavalta."

- niinhän minä sinusta arvelinkin...

"4) Kännissä tappaminen on yksi perversion laji. "

- Määrittele perversio.
        Sanakirjan mukaan:
        "perversio
        1.sukupuolinen poikkeavuus. esim. Sadismi ym. perversiot.
        substantiivi
        1. seksuaalinen poikkeavuus"

Itse en kyllä ymmärrä, että miten jotkut yhdistävät metsästyksen näihin sukupuoliasioihin, mutta minähän tosin olenkin tämmöinen lihaa syövä valkoinen heteromies.
        Ehkä tuo sitten kuvannee tosiaan kirjoittajan omia fantasioita... Joskaan en en tiedä yhtään metsästysporukkaa jonne tuommoinen hintti kelpaisi.

Heh heh, "Itse en kyllä ymmärrä".

Ethän sinä mitään ymmärräkään, kun olet vaan sellainen tyhmääkin tyhmempi metsästäjäapina. Tähän on lisätty apina, koska Susianalyysissa apina on yleisnimitys susipelkurille.

• Eipä sinulla
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, "Itse en kyllä ymmärrä".

Ethän sinä mitään ymmärräkään, kun olet vaan sellainen tyhmääkin tyhmempi metsästäjäapina. Tähän on lisätty apina, koska Susianalyysissa apina on yleisnimitys susipelkurille.

taida olla muuta sanottavaa. Olet kuin gramofoni, joka pyörittää vanhaa levyä vaikka ei siitä itse mitään ymmärrä.

• juupajuutaas

ei täällä.susia ole.
      kyllähän se viina joskus maistuu,kiitos.
      homofantasiasi on omaasi, kyllä oma "AKKA" kiinnostaa, tosin kutsun häntä toisella nimellä.
      sinänsä eläimelle taitaa olla yhdentekevää kuinka selvänä tai humalassa siihen osuva luoti iskee? olettaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      163
      7250
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2648
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1948
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1471
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1365
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1149
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1147
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      51
      1127
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1123
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1027
    Aihe