Siitähän on jo puhuttu, kun Jonathan kertoi, että häntä on BB-taloon pyydetty jo useana vuonna ennekin ja nyt sitten kaverinsa kutsuun myöntyi ja lähti mukaan. Mutta Danillakin on ihan "omaa verta" organisaatiossa, sillä Danin isän veli eli setä työskentelee BB -tuotannossa. Kuinkakohan on loppujen laita, ovatko kaikki päässeet sadantonnin jahtiin suhteilla? Vai onko niin että osa valittu puolueettomasti, mutta voitto käsikirjoitetaan suhteilla omille?
Sukulaisia ja kavereita BB-tuotannossa
11
300
Vastaukset
- Sekin riittäisi
Jos tulee vaikka tasajako, puolet JonatHanille ja puolet Danille.
- onko noin?
Ohos??
- vcgftry
Eihä kavverukset voi samana vuonna olla.kumpi voittaa........
- Nepotismia
Näin se homma meillä Suomessa pyörii lähes 100%:sti. Katsokaapa (te harvat onnelliset työlliset) vaikka omat työpaikkanne läpi, pomojen lellipentuja täynnä, eller hur..
Nepotismi on vaiettu ja hyssytelty tabu, vaikka on kiistaton fakta.- 5+6
Tosi homma, lopetin itsekin edellisessä työpaikassa kun olin 5v töissä tilapäisenä, pomon lellipentu tuli töihin kesällä, oli puoli vuotta tilapäisenä ja kas kummaa pääsi vakituiseksi sitten.
Ei yhtään ihmetyttäis jos BB:ssä harrastetaan tätä samaa hommaa, tuotannon suosikki voittaa, eikä siinä ole katsojille mitään valtaa. Näin kävi kun aikaisemminkin, Janica oli selvästi tuotannon suosikki koko kauden ajan, kyllä näki kuinka sitä lellittiin, siirrettiin esim. Taivas ja helvetti viikkotehtävästä voittajapuolen tiimin just ennenkuin viikkotehtävä loppui. Lopulta voitti koko BB:n, tuotannon toimesta tottakai.
- sukulaiset ensin
Oma suu on lähempänä kuin naapurin suu.
- voiko olla?
Törkeetä jos on totta?
- jkg.gcvch,h
Ai siitä johtui että suurin inhokki Dani sai jäädä taloon.
Tää on kyllä niin suuren luokan huijausta että pitäisi jo poliisin puuttua asiaan. - oikeeztt
siis oikeesti, onko danin setä töissä siellä? pitäis kyllä olla joku kielto, ettei tuotannon sukulaisia oteta taloon.
- 9€/pv
Suomessa on kaikki mahdollista?
- Henkilökunta
perheineen ei saa osallistua yleensä esim markettiarvontoihin, mutta mutta..
Taitaa tässä piirileikissä osallistua kuitenkin salaa ja muutaman mutkan kautta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882