ADSL-modeemin port forwarding

plshelp?

Tarvitsisin apua kun haluaisin tehdä serverin minecraftiin, että voisi pelata ilman hamachia. Ainoana ongelmana on se kun en pääse minun ADSL-modeemin hallintapaneliin. Mistä sinne pääsee? Kyseessä on siis Telewell TW-EA510- modeemi ja se on liitetty ethernet-kaapelilla minun omaan tietokoneeseen.

7

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohje alkuun

Miten pääsee laitteen hallintaohjelmaan?
      * Useimmissa TeleWell-laitteissa laitehallintaa käytetään Internet-selaimella
      * Internet-selaimen osoiteriville kirjoitetaan laitteen hallinta IP-osoite (kts. alla eri laitteiden IP-osoitteet) -> enter
      * Tämän jälkeen kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa
      * Syötetään laitteen käyttäjätunnus ja salasana (kts. alla eri laitteiden käyttäjätunnus ja salasana)

Laitteiden hallinta IP-osoite sekä käyttäjätunnus ja salasana

Mallit: TW-EA200, TW-EA400, TW-EA500
      Hallinta IP-osoite = 192.168.0.254, Käyttäjätunnus = admin, salasana = password

Mallit: TW-EA501, TW-EA510, TW-EA513, TW-EA520, TW-EA716, TW-EA1000, TW-EA2000, TW-646
      Hallinta IP-osoite = 192.168.0.254, Käyttäjätunnus = admin, salasana = admin
      (HUOM! mallit TW-EA501, TW-EA510, TW-EA513 ja TW-EA520: jos laite on type2 tai type8 tilassa, pääsee laitteen hallintaan ainoastaan reitittävässä tilassa olevista porteista)

Mallit: TW-EA711
      Hallinta IP-osoite = 192.168.0.254, käyttäjätunnus tyhjä, salasana tyhjä

Mallit: TW-EA800, TW-640, TW-645
      Hallinta IP-osoite = 192.168.1.254, käyttäjätunnus tyhjä, salasana tyhjä

• plshelp?

En pääse tuolle hallintasivulle tuosta IPstä se lähinnä onkin onglema enkä myöskään millään mikä löytyy "ipconfig"ista!

• auki taikka kiinni

ipconfigista löytyvä gateway on se osoite millä pitäisi päästä modeemiin. jos se on jotain muuta kuin 192 tai 10 tai 172 alkuinen esim. 80 alkuinen niin saat julkisen ip osoitteen eikä tarvitse tehdä mitäään port forwardingia. avaat vain palomuurin.

• plshelp?

Mulla se on 77.x.y.z nii toimii jos vaa avaan palomuurit?

• auki taikka kiinni

katso tuolta sivulta että jos koneen ipconfigilla saatu ip osoite on sama kuin tuo sivun antama niin sitten toimii vaan avaamalla palomuuri.

http://whatismyip.fi/

• plshelp?

On kiitos avusta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1946
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1244
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      797
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      721
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      700
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      649
    Aihe