Voiko näin tehdä?

Kotirauha

Kävi tänään näin, että olin suihkussa ja kuulin kyllä kun oveen hakattiin, en kuitenkaan heti sieltä päässyt ovea avaamaan niin kohta kuulin kahden miehen puhetta meidän eteisestä ja putkimies siellä istui vessan pöntöllä ja asensi pesualtaaseen kuuluvaa korkkia. Hallituksen puheenjohtaja oli päästänyt nämä sisälle yleisavaimella vaikka tiesi minun olevan kotona. Voiko noin tehdä???? Soitin isännöitsijälle ja hän kirosi ja sanoi soittavansa sekä puheenjohtajalle että putkimiehelle. Putkimies ei ollut soittanut mulle vaikka näin on sovittu! Isännöitsijä sitten ilmoitti mulle, että puheenjohtaja oli luullut minun sopineen että putkimies oli tilattu meille. Siis mikä järkytys!!!! Taidanpa laittaa turvalukon oveen!

13

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästöä niemessä

      Se kannattaa. Meillä ovat jakaneet yleisavainta mm. hallituksen epämääräislle jäsenille, joten turvalukko on välttämätön. Muuten ei ole mitään takeita milloin em. rupusakki vierailee asunnossa.

    • toi on kesyä

      Meille tuli joku toimikunta ilmanovikellon soittoa tutkimaan muurahaisia. Toisen keran lämpömittari kädessä, kun olen vuokralainen!

      • säästöä niemessä

        Meillä lämpötilanmittaajat (tarvittiin peräti kolme henkeä) tuntuivat jäävän taloksi... tai ainakin yrittävän. Mittaukseen näytti kuuluvan myös keittiön allaskaapin tutkiminen.


      • lämpömittaus oy
        säästöä niemessä kirjoitti:

        Meillä lämpötilanmittaajat (tarvittiin peräti kolme henkeä) tuntuivat jäävän taloksi... tai ainakin yrittävän. Mittaukseen näytti kuuluvan myös keittiön allaskaapin tutkiminen.

        Tullaan ensiyönä keikkaamaan ne 2 muovipussia sieltä.


      • säästöä niemessä
        lämpömittaus oy kirjoitti:

        Tullaan ensiyönä keikkaamaan ne 2 muovipussia sieltä.

        Tervetuloa. Meillä ei harrasteta varoituslaukauksia.


    • Mikä järkytys

      Tuohon eiliseen järkytykseen liittyen, oli vaikea saada nukahdettua, oli mielessä koko ajan että joku tulee sisälle...! Voisiko tuosta pyytää jotain korvausta? Ainakin aion vaatia, että yleisavain otetaan tuolta puheenjohtajalta pois. Asukkaina on myös luotettavina pidettyjä eläkeläisiä.

    • Järkyttynyt

      Siis ihan oikeasti, eihän kenenkään asuntoon saa tulla noin vain! Vaikka asuis vuokralla niin kyllä pitää ilmoittaa edes että on joku tulossa johonkin aikaan päivästä! Vaikka olis mikä toimikunta, niin ei kenelläkään ole lupaa ilman pätevää syytä tunkea toisten asuntoon!!! Siitä on sovittava asukkaan kanssa! Tuo on kotirauhan rikkomista! Tänään mennään katselemaan turvalukkoja.

      • kolhoosielämää

        No kerrostalossahan omistat korkeintaan hallintaan oikeuttavat osakkeet, et muuta.


      • Oy asukas AB
        kolhoosielämää kirjoitti:

        No kerrostalossahan omistat korkeintaan hallintaan oikeuttavat osakkeet, et muuta.

        Rivitalossa omistan myös hallintaan kuuluvat osakkeet, mutta pointti on että kenenkään asuntoon kerros/rivitalo ei tulla yleisavaimella sopimatta asiasta!


    • 54454545

      Periaatteessa tuosta voisi mun mielestä ilmoittaa poliisille.

      • Niin väärin

        Joo, just luen vanhempia ketjuja näistä röyhkeyksistä. Lakimiehellekin taidan soittaa.


    • testattu keino.

      Lyö rautaputkella hampaat sisään niin eivät enää koskaa tule luvatta asuntoon.

      • Meille ei tulla

        Eilen sanoin suorat sanat ja kerroin harkitsevani rikosilmoituksen tekoa, sanoi vino hymy naamassa, että tee niinkuin haluat! On siinä hallituksen puh joht. Isännöitsijä lepsu ja puh joht tietää sen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe