Kohtaukset

Kuumeinen -81

En tiedä menikö tämä nyt oikean otsikon alle...
Elikkäs, mulle tulee joskus sellasia ns. kohtauksia, että äänet kuuluu hirveän kovaa ja tuntuu että kaikki on hirveän kaukana (olo tuntuu pieneltä) ja pelottaa vähän. Mulla on koko elämäni ajan ollut näitä "kohatuksia" ja monesti pienenä näitä tuli kun olin kuumeessa. Nykyään voi tulla melkein millon vaan (ei kovin useasti kuitenkaan) ja jotenkin yhdistän ne sairaaksi tulemiseen eli viimeksi kun sellainen tuli, tulin sairaaksi seuraavana päivänä (flunssa, ei oikeastaan kuumetta). Nyt en enää pelkää näitä kohtauksia niin paljon koska olen oppinut, että jos vain liikkuu ja touhuaa mahdollisimman paljon, vaikka äänet kuuluuki kauhean kovalla, niin kohtaus menee pois. Mutta olisi silti kiva saada tietää onko kohtalotovereita ja mistä tämä mahtais johtua.

3

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tpi

Etenkin lapsilla voi infektioihin liittyen olla tuontapaisia oireita. (Itselläkin oli joskus 7-vuotiaana kuumeen noustessa tunne siitä, että pää on kasvanut suureksi. Tunne oli niin selvä, että olin syvästi huolissani siitä, että en pääse huoneesta olos)
      Joskus migreenin ennakko-oireena voi olla samantapaista oiretta.
      Toisaalta myös epilepsia saattaisi aiheuttaa samanlaisia oireita, mutta jos vaivaa on ollut jo vuosia, eikä se ole pahempaan johtanut, niin on hyvin epätodennäköistä, että jotain epileptistä olisi oireen taustalla.

• ppp

minulle migreeni aiheuttaa samanlaisia oireita että äänet kuulostavat todella kovilta, ja sen jälkeen tulee välillä kova päänsärky ja välillä särkyä ei tule ollenkaan..suosittelen että puhuisit asiasta lääkärille..

• Kokemus321

Mulla on ollu just ihan samanlaisia oireita (tuntuu pieneltä ja äänet kuuluu kovaa) yleensä kuumeen noustessa tai joskus ihan muutenkin oon itekkin ihmetellyt mikä tää on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      227
      17985
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10272
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      312
      6728
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4509
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3697
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      74
      3204
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      113
      2903
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2390
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1567
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1396
    Aihe