Kohtaukset

Kuumeinen -81

En tiedä menikö tämä nyt oikean otsikon alle...
Elikkäs, mulle tulee joskus sellasia ns. kohtauksia, että äänet kuuluu hirveän kovaa ja tuntuu että kaikki on hirveän kaukana (olo tuntuu pieneltä) ja pelottaa vähän. Mulla on koko elämäni ajan ollut näitä "kohatuksia" ja monesti pienenä näitä tuli kun olin kuumeessa. Nykyään voi tulla melkein millon vaan (ei kovin useasti kuitenkaan) ja jotenkin yhdistän ne sairaaksi tulemiseen eli viimeksi kun sellainen tuli, tulin sairaaksi seuraavana päivänä (flunssa, ei oikeastaan kuumetta). Nyt en enää pelkää näitä kohtauksia niin paljon koska olen oppinut, että jos vain liikkuu ja touhuaa mahdollisimman paljon, vaikka äänet kuuluuki kauhean kovalla, niin kohtaus menee pois. Mutta olisi silti kiva saada tietää onko kohtalotovereita ja mistä tämä mahtais johtua.

3

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tpi

Etenkin lapsilla voi infektioihin liittyen olla tuontapaisia oireita. (Itselläkin oli joskus 7-vuotiaana kuumeen noustessa tunne siitä, että pää on kasvanut suureksi. Tunne oli niin selvä, että olin syvästi huolissani siitä, että en pääse huoneesta olos)
      Joskus migreenin ennakko-oireena voi olla samantapaista oiretta.
      Toisaalta myös epilepsia saattaisi aiheuttaa samanlaisia oireita, mutta jos vaivaa on ollut jo vuosia, eikä se ole pahempaan johtanut, niin on hyvin epätodennäköistä, että jotain epileptistä olisi oireen taustalla.

• ppp

minulle migreeni aiheuttaa samanlaisia oireita että äänet kuulostavat todella kovilta, ja sen jälkeen tulee välillä kova päänsärky ja välillä särkyä ei tule ollenkaan..suosittelen että puhuisit asiasta lääkärille..

• Kokemus321

Mulla on ollu just ihan samanlaisia oireita (tuntuu pieneltä ja äänet kuuluu kovaa) yleensä kuumeen noustessa tai joskus ihan muutenkin oon itekkin ihmetellyt mikä tää on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      395
      5853
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      18
      1786
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      46
      1224
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1043
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      97
      938
    6. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      47
      933
    7. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      919
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      914
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      46
      897
    10. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    Aihe