Ihmeeliset liikeyritykset

ketuttaa

Miksi UKILAISET liikkeet TB ja RENGAS LAIHO eivät voi laittaa auton rengaiten hintoja nettiin vaan täytyy soitellaa tai käydä henkilökohtaisesti kysymässä.
Tässä hyvä esimerkki, näet mitä renkaasi maksavat ei tarvitse soitella ja kysellä erikseen. KUMIKORJAAMO H.TAKALA OY.

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellistä

      Kun toitotetaan kokoajan katso netistä niin pitääkö sinnevielä kirjautuakin, Onko tämä rengaskauppa UKI:SSA jotakin salatietedtä vain onko otettu mallia kaupungin päättäjistä ei julkisuuteen.VIT`TU mikä Tuppukylien Tuppukylä ilmankos täältä kaikkin tervejärkiset lähteekin pois.

    • tyhjä rengas?

      tarkistahan lääkityksesi,,,,

      • Hjjnbj

        Knnnb


    • vaihtaja myös

      Pärstäkerroin määrää hinnan?

    • Näin

      muuten on,siinä totuus.

    • pitää

      täysin paikkansa

      • annos

        Loneli raider osti aina renkaansa Teboililta. Kun sieltä sai sämpyläkahvit kaupan päälle.


      • niin no jaa
        annos kirjoitti:

        Loneli raider osti aina renkaansa Teboililta. Kun sieltä sai sämpyläkahvit kaupan päälle.

        Minne katosi L-R?
        Hyvä kun jätti nämä sivut, kunhan ei vain tulisi takaisin....


    • Virtanen59

      Hinnat on takalassa netissä.Silti palvelu liikkeessä ei ole ammattitaitoista.Ilmanpaineet vääriä ja vastaukset kysymyksiin epävarmoja

    • Exrengasmyyjä

      Ukissa kaikki salataan hinnat koska osalta voidaan periä 600euroa kirros ja osalta 350e. Valtuuston apinat senkin määränny.

    • TeeBee_siististicoool

      Rengas Laiho on hyvä paikka. Renkaiden hinnat muuttuvat sitä paitsi koko ajan, joten turhaahan niitä nettiin kai laittaakaan. Kysymällä paras hinta.

      Mitä TB:hen tulee, niin haluavatko Ukilaiset todellakin sitä että nämä pari viimeistä palvelevaa bensa-asemaa korvataan kylmäasemilla? TB:ssä on jopa vielä kunnon vanhan ajan korjaamo, palvelu jota monessakaan kylässä ei enää bensa-asemilta saa.

    • cruzet

      Kyllä Laiho ja TB on ihan ok paikkoja. Hyvää palvelua kummassakin. Itse olen hoitanut autoni renkaat ja autoni pesun Laiholla. Tb:ltä hakennut jotain sälää välillä ja kesäisin yövuoron jälkeen kiva käydä kuuden aikaan juomassa kuppi kahvia ulkona istuskellen. Siin on aamuisin paljon töihinlähtijää kaffella.

    • ong

      Onko kenelläkään kokemuksia Kalannin osto- ja myyntiliike Nellystä?Millaista tavaraa ja millaisilla hinnoilla myynnissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe