auttakaa miestä mäessä

selastavaanettäauttakkee

Auttakaa mua. Mitä teen? Oon siis yläastelainen poika. Olen itse d luokalla ja ihastukseni on c luokalla. En tunne häntä kovin hyvin. Hän on kanssani samassa englannin ryhmässä ja siksi odotan aina englannin tunteja toooooodella paljon:). En ole jutellut hänelle. Hän vaikuttaa melko ujolta. No kuitenkin. Ongelma on seuraava. Olen ylipainoinen. Se ei ole koskaan haitannut minua, enkä välitä vaikka joku huutelee minulle painostani, eli olen mielestäni hyvin itsevarma, mutta kun nään tämän tytön, puff! itse varmuuteni on poissa. Meinasin kerran pyytää häntä nuorisotilaan koulun jälkeen,mutta tajusin etten oikeastaan ole tutustunut häneen lainkaan. Ja en uskalla mennä juttelemaan hänelle koska toden näkösesti hän pitäisi minua epätoivoisena. Tai sitten ei. Sanokaa mitä teen? Mitä sanon hänelle?

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellastavaanettäauttakke

      Ja en oo puhunu tästä siis kellekkää

      • tyttönen

        Joo... moikkaa hymyile kato silmii... JUTTELE.... ja sit vaa kerro tunteistas sille helppo homma :D


    • elämä

      Keräät vaan rohkeutesi ja menet sen tytön luokse puhumaan, meni syteen tai saveen. Tää on vaan elämää ei sen enempää :) ei se maailma siihen kaadu vaikka tyttö ei olisikaan innostunut tai vastaa tylysti. kyl sä pystyt siihen, tsemii! ja alotat juttelede ihan normaalisti että moi miten menee ja sillee. kyllä se siitä.

      • elämä

        juttelede xD ei luoja osaan kirjottaa. ihanku jotain viroa


      • sellastavaanettäauttakke

        Mitä sitte ku on kysyny kuulumisia? Ois melko awkwardi " miten menee?" " iha hyvin" " jooh.... tuotanii.... eikaimulla sit varmaan muuta"


      • Probleeman ainesta
        sellastavaanettäauttakke kirjoitti:

        Mitä sitte ku on kysyny kuulumisia? Ois melko awkwardi " miten menee?" " iha hyvin" " jooh.... tuotanii.... eikaimulla sit varmaan muuta"

        En varsinaiseti osaa neuvoa mutta itsellä kävi näin kun pistin ihastukselleni viestiä:
        Minä: Moi
        Hän: moi??
        Minä: Miten menee
        Hän: kuka siell on (tätä ihmettelin, koska me olemme samassa whatsappryhmässä)
        Hän: kuinnii
        Minä: Muuten vaa
        Hän: iha hyvi
        Hän: ook sää [nimeni]
        Minä: Joo

        Sitten hänen kaverit saivat tietää tästä, ja koulussa kerran hän ja kolme kaveriaan pysäyttivät minut ja hyvän kaverini ja kysyivät miksi laitoin viestiä hänelle, vastasin, onko asiassa jotain ongelmallista.

        Hän pisti minulle myöhemmin viestin jossa sanoi näin: Mun kaveri vähän nolas mut (hymiö)

        Tapahtui 27-28. päivä


      • tääolitässätaasana
        Probleeman ainesta kirjoitti:

        En varsinaiseti osaa neuvoa mutta itsellä kävi näin kun pistin ihastukselleni viestiä:
        Minä: Moi
        Hän: moi??
        Minä: Miten menee
        Hän: kuka siell on (tätä ihmettelin, koska me olemme samassa whatsappryhmässä)
        Hän: kuinnii
        Minä: Muuten vaa
        Hän: iha hyvi
        Hän: ook sää [nimeni]
        Minä: Joo

        Sitten hänen kaverit saivat tietää tästä, ja koulussa kerran hän ja kolme kaveriaan pysäyttivät minut ja hyvän kaverini ja kysyivät miksi laitoin viestiä hänelle, vastasin, onko asiassa jotain ongelmallista.

        Hän pisti minulle myöhemmin viestin jossa sanoi näin: Mun kaveri vähän nolas mut (hymiö)

        Tapahtui 27-28. päivä

        Joo kiitti vinkeist mut tää oli tässä. Kesken juttelun ilmas erittäin suoraan ettei kinee. Ensi jutteli iha normist


    • 11+7

      Huono juttu :/ parempi olis jos se ois vaikka B-luokalla

      • saatantarviisittekiapuu

        Ta no nyt ku oon aatellu se kyl tais johtuu siit et sen frendit tuli paikal. Ja ne ei siis pidä mua edes siedettävänä. Taisin "vähä" yli reagoida


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe