Eli äiti ja iskä sai tietää että seurustelen tytön kanssa... Sitten ne kiels näkemästä sitä ja käski erota. Ollaan nyt tapailtu salaa 5kk ja tää on yhtä helvettiä D: Mutta oon niin rakastunut, rakastan tyttöystävääni liikaa... En voi käsittää näitä natsi vanhempia....
Auttakaa, mitä niille pitäis sanoa tai onko teillä samallaisia kokemuksia
''meillä ei asu sitten 15vuotias lesbo''
3
239
Vastaukset
- ei ole kokemusta
Eivät he voi sitä määrätä kenen kanssa seurustelet eivätkä he voi määrittää seksuaalista suuntautumistasi. Luulen, että he ovat vain hieman "järkyttyneitä" (tiedän, ei ole oikea sana) eli kun vasta nyt saivat tietää seurustelemisestasi. Yritä puhua heidän kanssaan asiallisesti, älä korota ääntäsi tai huuda.
- kokeilesitä
Mieti tätä ..Vanhempiesi käytös om rikollista ja lainvastaista jos et itse halua anna jonkun se heille ilmoittaa
Yllämainittu uhkaus on vakavaa ja vie vankilaan vaan en tiedä siellä suomessa
niille sanominen tuskin auttaa ..eivät hän tällaisia olisi
ota selvää sosiaalin kautta kuika menetellä ...joko he tai poliisi asian heille selvittävät
niin saavat vanhampasi " heräämään" että Hitlerin opit ovat nyt vanhanaikaisia - apuavailllaaaa!!
Oiii kiitos! Vähän mä niille sanon tosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718