Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kiihkoa kertausharjoituksissa?

ArmeijaFani

Onkos täällä ketään kuka olisi ollut kertausharjoituksissa? Armeijaan nuorena poikana mennessähän se kaikki oli kovin villiä ja vapaata. Oli suorastaan mahtavaa kokeilla oman seksuaalisuuden rajoja armeijassa, paikassa jossa välittömästi huomasi myös useiden muiden miesten olevan kiinnostuneita "kielletystä hedelmästä". Elämäni parhaat seksikokemukset sain armeijassa ja usein yhä vieläkin muistelen kaiholla niitä.

Mutta mahtaakohan kertausharjoituksissa enää olla sitä samaa kipinää miesten välillä?

16

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traumat jäi

      Kertausharjoituksissa on varmaankin vaikeampaa päästä salaa humpsuttelemaan taistellijaparin kanssa. Varusmiesaikanahan saatiin olla paljon ihan keskenämme, jolloin sitten tapahtui kaikenlaista villiä seikkailua. Itse en kyllä noista kertausharjoituksista terkemmin tiedä, koska minua nuo armeijan seksileikit ahdistivat sen verran, että en ole mennyt enää kertaamaan.

    • voi hitsi

      Olisin niin kovasti tahtonut osallistua kertauksiin, mutta kun tuli mainostettua että minulla on hepatiitti ja käytän ruiskuhuumeita. Kerroin,että intertunux- hiiret jäytää mun nuppia ja aion tappaa kaikki reserviläiset. Voi hitsin hitsi, nyt en voi osallistua poikaleikkeihin hiekkalaatikolla ja homosteluun...voi hitsi.

      • Jääk. 1/80. Uud.JP.

        Itse olen ollut kaksi kertaa kertausharjoituksissa, ja ainoa kiihko mitä siellä

        huomasin, oli kiire syömään ja sotkuautolle ostamaan kahvia ja munkkeja.

        Niin, ja oli myös kova kiihko saada sotilaspassi takaisin, että pääsi

        lähtemään.


      • Poimitkonatsojamaasta

        Hyvä, ettei ollut natsakiihko.


    • SantisKake

      Mulla oli kertaukset niin tiivistahtista menoa, että ei ehditty kuin kerran nopeasti lääkintäAU:n kanssa teltassa. Käsipeliä, joka sekin jäi kesken.
      Muistelen kyllä kihelmöiden inttiajan pyykinvaihtoreissuja ;)

    • lääkintäaukki

      Se on sääli, että kertausten aikana ei pääse enää entiseen malliin tutustumaan kertailemaan taisteluparin välistä dynamiikkaa. Samahan on nähtävissä jo varusmiespalveluksessakin, kun sen kestoa lyhennetään kokoajan. Missä välissä oikein aikaa rehdille miesten väliselle kanssakäymiselle? Vielä, kun sieltä intistä annetaan lomiakin helpommin, niin kyllä vanhat perinteet pilataan täysin!

    • epätietoinen_poju

      En oppinut armeijassa vielä sitomaan kengännauhoja, mutta opin kyllä ottamaan kakkoseen. Voiko kertausharjoituksissa vielä oppia tuon kegännauhojen sitomisen? Kakkoseen ottamista siellä tietysti kerrataan, mutta haluaisin oppia jotain muutakin.

    • gay_army

      Homoseksi on ainoa mikä voi vetää aikuisia miehiä jonnekin metsään leikkimään pyssyleikkejä.

      • Anal-assault

        Meillä tykistössä mällit lensi pisimmälle. Teltassa oli kiva tarkistella kenellä on isoin "pyssy".


    • Näinkö_on

      Ja vielä väitetään että homostelijat välttää armeijaa.

    • Homorgiarmy

      Lisää aiheesta:

      "Minulla oli suhde alokasaikoina luutnantin kanssa, jotta sain kuntsareita enemmän. Olemme molemmat miehiä.


      Kerran yllätin kaverin intin linja-autosta maanpuolustuskurssilaisen kanssa.


      Koin armeijassa seksuaalisen heräämiseni. Samassa tuvassa oli useampiakin hyvännäköisiä kundeja, ja välillä harrastettiin seksiäkin. Allerkirjoitan täysin, että auktoriteetti kiinnostaa ja kiihottaa, vietin useita kuumia öitä erään luutnantin kanssa, joka oli vieläpä naimisissa."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020818022399_uu.shtml


      "Armeijassa on nuoria viriilejä ihmisiä. Ja on arvattavaa, että siellä harrastetaan seksiä varusmiesten kesken. Itsekin olen 17 vuoden varusmieskouluttajaurani aikana törmännyt tilanteisiin, joissa seksiä on harrastettu armeijassa, Petteri Leino toteaa Ilta-Sanomille."

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288651856217.html

    • hoomooo
      • öljypaini

        Ihminen on seksuaalinen olento, eikä seksuaalisuus häviä vaikka ollaan miesseurassa pitkiä aikoja. Homoseksi on siksi ollut aina ollut luontainen osa armeijoiden kulttuuria.


    • errwrw

      kyllähän se totta on että kun armeijassa ollaan kauan miesseurassa niin tottahan siinä hiot hyrrää.
      itse kun olen käynyt armeija ja kerrannut viisi kertaa ja kun vielä olen vähemmistön edustaja niin ainoa hyvä puoli olikin että sai ihailla miehiä ja katsella heitä.

      sillä tavalla jaksoi aina eteenpäin.

    • Jatkuvatsemmoiset

      Teille on omat kertaukset DTM:ssä

    • Rotatkotiin

      Ryssät täällä trollaavat. Kai tiedätte meidän Suomalaisten halveksivan teitä oi ali-ihmiset.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe