luovutan..

meriiiiii

varmaan aika monella muulle on käynyt niin että iät ja ajat on ollut >se vihoviimeinen painoraja< jonka alapuolelle ei pitäisi olla asiaa, mutta kappas vaan kun se lukema vaa'alla alkaa olla juurikin siellä.

tänä aamuna kävi niin bmi on nyt alle 13.9
ja se tuntuu siltä että eihän tuo ole edes pieni. järki sanoo muuta mutta epäilen itseäni koko ajan enemmän.
mikään ei koskaan riitä, niin se kai on.
pitäis varmaan vaan antaa periksi ja lähtä osastolle vapaaehtoisesti kun ei painoo saa pidettyä laskemasta.
haluaako joku kertoo mulle mitä bmi alle 13.9 meinaisi teille? Paljon? Vähän? mitä tekisit itse tässä tilanteessa? :(

5

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisulla!!

      Tarkoitettu varmasti kateuden kalasteluksi, mutta vastaan.
      Mulle tuo bmi merkitsisi yhden etapin voittoa, mutta en siihen uskaltais jäädä. Tuo "9"siinä perässä on vaarallisen suuri! Menee helposti 14puolelle!
      Itsellä tilanne, että 28 kg paino on pakkomielle. Pääsin 33kg mutta p.askat pisti osastolle! Alotettava uudelleen taas. Pääsin bmi 11,8 mutta siitä ei meinannut enää pudota ei millään! Jäi p.erkeleen 5 kg tavoitteesta! Nyt painan 37 tytisevää ällöä ihrakiloa, mutta en kauaa! Sisulla vaan eteenpäin! Tsemppiä!

    • hulluaa

      Miten voitte edes selvitä elämästä noin laihana? 10-vuotiaatkin painaa enemmän, Jos sulla on vähänkään sitä järkeä päässä niin lähe nyt ihmeessä hoitoon! Tsemppiä

    • Kevyet mullat

      Miksi ihmeessä pitää jotain terveydenhuoltoa kuormittaa?

      Ei nämä mihinkään parane, lähinnä paras vain diedata kotona poissa terveiden joukosta, samalla saavuttaen lopullisen painonsa.

      • Ihraiset mullat

        Ensin: en haluakaan"parantua". En missään nimessä! Ihrantytinä ei ole tavoitteeni.
        Toiseksi: sinäkö sitten ja kaltaisesi elätte ikuisesti? Kyllä teistäkin madonruokaa tulee, ja siellä ne jo odottaa herkkupäiviä -ja viikkoja, syömistä riittää!!


    • Kevyet mullat

      Hienoa: ilman anoreksiaa elää onnellisempana & pidempään ja normaalipainoisempana.

      Onko sillä mitään väliä kun madot herkuttelevat?

      Olemme olleet kiertämässä maailman muutamaan kertaan, nauttineet.

      Mitä sinä olet tehnyt, kököttänyt kotona, lenkkeillyt, ollut pakkohoidossa, ja lopulta kuollut surkean anorektisen hoikan elämän jälkeen. Kukaan ei ole jäänyt kaipaamaan, vaan läheiset ovat olleet helpottuneita poismenosi suhteen.

      Tätäkö luisevat anorektikot haluavat ?

      Joten jos tätä haluatte, pysykää poissa sairaanhoidosta, kulutatte resursseja sellaisilta henkilöiltä, jotka haluavat tervehtyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe