kuka on muslimi?

usmizeed

Jopa sellainen ihminen, joka kieltäytyy uskomasta Jumalaan, tai omistaa palvontansa jollekin muulle kuin Allahille, on välttämättömyyden pakosta "muslimi", ainakin mitä tulee hänen hänen fyysiseen olemassaoloonsa. Koko elämänsä ajan, sikiöasteelta aina ruumiin hajoamiseen tomuksi kuoleman jälkeen, jokainen lihassäie ja kaikki hänen kehonsa osat seuraavat Jumalan niille määräämää lakia. Vieläpä hänen kielensä, joka hänen tietämättömyytensä takia kieltää Jumalan ja tunnustaa lukemattomia jumaluuksia, on luonnostaan "muslimi". Hänen päänsä, jolla hän mielivaltaisesti kumartaa muiden kuin Allahin edessä, on pohjimmiltaan "muslimi". Hänen sydämensä, jossa hän oikean tiedon puutteesta tuntee rakkautta ja kunnioitusta muita kohtaan, on intuitiivisesti "muslimi". Kaikki nämä tottelevat Jumalallista Lakia ja niiden toimintaa ja liikkeita ohjaavat vain tuon lain määräykset.

www.islamopas.com

26

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä en ainakaan...

      Minä en ole muslimi. Paina se kalloosi jos siihen kovaan ja aivopestyyn nuppiin mitään menee

      • usmizeed

        ...vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi. Kaikki maailman lapset ja vauvat pääsevät paratiisiin, jos he jostain syystä kuolevat esim. sairauteen tai onnettomuuteen, niin he pääsevät suoraan paratiisiin. Ympäristö muokkaa kuitenkin uskovaista ja kaiken lisäksi saatana leikkii meidän mielellä.


      • Cino (K.Akkaya)
        usmizeed kirjoitti:

        ...vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi. Kaikki maailman lapset ja vauvat pääsevät paratiisiin, jos he jostain syystä kuolevat esim. sairauteen tai onnettomuuteen, niin he pääsevät suoraan paratiisiin. Ympäristö muokkaa kuitenkin uskovaista ja kaiken lisäksi saatana leikkii meidän mielellä.

        milloin lapsuus loppu?


      • Esko
        usmizeed kirjoitti:

        ...vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi. Kaikki maailman lapset ja vauvat pääsevät paratiisiin, jos he jostain syystä kuolevat esim. sairauteen tai onnettomuuteen, niin he pääsevät suoraan paratiisiin. Ympäristö muokkaa kuitenkin uskovaista ja kaiken lisäksi saatana leikkii meidän mielellä.

        >>sinä olit ainakin vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi.

        Kai sinun pitäisi tietää, ettei vauvat ole mitään uskontunnustusta lausuneet. Jos väität, että myös ilman uskontunnustusta ollaan muslimeita, niin heikoilla olet silloinkin. Kun vauvalla ei ole edes mitään ajatuksiakaan, hän vain on.
        Kun islam pystyy tekemään eron muslimin, pakanan, kristityn, juutalaisten, koirien, kissojen, apinoiden ja sikojen välillä, on selvää etteivät ne kaikki ole muslimeja.

        Huomaat kai, että väitteesi ovat aivan mahdottomia. Muslimeja ovat vain muslimit, eikä muut.


      • usmizeed
        Cino (K.Akkaya) kirjoitti:

        milloin lapsuus loppu?

        mutta varmaa on, että ihminen ei ole lapsi kun saavuttaa murrosiän.


      • usmizeed
        Esko kirjoitti:

        >>sinä olit ainakin vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi.

        Kai sinun pitäisi tietää, ettei vauvat ole mitään uskontunnustusta lausuneet. Jos väität, että myös ilman uskontunnustusta ollaan muslimeita, niin heikoilla olet silloinkin. Kun vauvalla ei ole edes mitään ajatuksiakaan, hän vain on.
        Kun islam pystyy tekemään eron muslimin, pakanan, kristityn, juutalaisten, koirien, kissojen, apinoiden ja sikojen välillä, on selvää etteivät ne kaikki ole muslimeja.

        Huomaat kai, että väitteesi ovat aivan mahdottomia. Muslimeja ovat vain muslimit, eikä muut.

        >>>>Kai sinun pitäisi tietää, ettei vauvat ole mitään uskontunnustusta lausuneet.>Jos väität, että myös ilman uskontunnustusta ollaan muslimeita, niin heikoilla olet silloinkin.>Kun vauvalla ei ole edes mitään ajatuksiakaan, hän vain on.>Kun islam pystyy tekemään eron muslimin, pakanan, kristityn, juutalaisten, koirien, kissojen, apinoiden ja sikojen välillä, on selvää etteivät ne kaikki ole muslimeja.>Huomaat kai, että väitteesi ovat aivan mahdottomia.


      • Cino (K.Akkaya)

      • Nashida
        Esko kirjoitti:

        >>sinä olit ainakin vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi.

        Kai sinun pitäisi tietää, ettei vauvat ole mitään uskontunnustusta lausuneet. Jos väität, että myös ilman uskontunnustusta ollaan muslimeita, niin heikoilla olet silloinkin. Kun vauvalla ei ole edes mitään ajatuksiakaan, hän vain on.
        Kun islam pystyy tekemään eron muslimin, pakanan, kristityn, juutalaisten, koirien, kissojen, apinoiden ja sikojen välillä, on selvää etteivät ne kaikki ole muslimeja.

        Huomaat kai, että väitteesi ovat aivan mahdottomia. Muslimeja ovat vain muslimit, eikä muut.

        Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon. Mitä muuta pieni vauva voi tehdä kuin alistua Jumalan tahtoon?


      • Bird
        usmizeed kirjoitti:

        ...vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi. Kaikki maailman lapset ja vauvat pääsevät paratiisiin, jos he jostain syystä kuolevat esim. sairauteen tai onnettomuuteen, niin he pääsevät suoraan paratiisiin. Ympäristö muokkaa kuitenkin uskovaista ja kaiken lisäksi saatana leikkii meidän mielellä.

        Tyypillistä kaappausta, jota islam harrastaa.


      • Birdman
        usmizeed kirjoitti:

        mutta varmaa on, että ihminen ei ole lapsi kun saavuttaa murrosiän.

        Heti kun kuukautiset alkavat, tyttö ei ole lapsi.
        Naimisiin vaan!


      • Tuuli
        Bird kirjoitti:

        Tyypillistä kaappausta, jota islam harrastaa.

        kapakkasta harrastat!B

        (Cino)


      • Aino
        usmizeed kirjoitti:

        >>>>Kai sinun pitäisi tietää, ettei vauvat ole mitään uskontunnustusta lausuneet.>Jos väität, että myös ilman uskontunnustusta ollaan muslimeita, niin heikoilla olet silloinkin.>Kun vauvalla ei ole edes mitään ajatuksiakaan, hän vain on.>Kun islam pystyy tekemään eron muslimin, pakanan, kristityn, juutalaisten, koirien, kissojen, apinoiden ja sikojen välillä, on selvää etteivät ne kaikki ole muslimeja.>Huomaat kai, että väitteesi ovat aivan mahdottomia.

        Älkää nyt yrittäkö vielä varastaa lapsiammekin meiltä. Lapset ovat viattomia, ei heitä tule liittää mihinkään pahan kultteihin. Teidänkin lapsenne syntyvät viattomina ja autuaan tietämättöminä pahasta, itse te runnotte heihin islamin heihin ja sitten nähdään mitä siitä seuraa, murhetta ja väkivaltaa. Kukaan ei ole syntyessään muuta kuin Jumalan luoma kaunis lahja.

        En yhtään ihmettele ennakkoluuloja joita muslimeita kohtaan tunnetaan. Koitatte tunkea kaikkialle ja omia toisten ihmisten tärkeät asiat. Koittaisitte pitää sen islam oman päänne sisällä, tai ainakin oman kotinne seinien sisäpuolella. Kyllähän tekin ymmärrätte että on vain turhaa laittaa viattomia ihmisiä kärsimään aikojen takaisista valheista.


      • Esko
        Nashida kirjoitti:

        Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon. Mitä muuta pieni vauva voi tehdä kuin alistua Jumalan tahtoon?

        >>Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon.

        Tuo on laiton väite. Sillä ei ole mitään pätevyyttä muslimimaailman ulkopuolella. Muunuskoiset ja ateistit eivät varmasti halua lastensa olevan muslimeja. Vanhemmilla on oikeus päättää lastensa asioista.

        Kun muslimit alistuu asuinmaansa lakeihin, tuo väite on ristiriitainen sen alistumisen kanssa.


      • aahoohoo
        Esko kirjoitti:

        >>Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon.

        Tuo on laiton väite. Sillä ei ole mitään pätevyyttä muslimimaailman ulkopuolella. Muunuskoiset ja ateistit eivät varmasti halua lastensa olevan muslimeja. Vanhemmilla on oikeus päättää lastensa asioista.

        Kun muslimit alistuu asuinmaansa lakeihin, tuo väite on ristiriitainen sen alistumisen kanssa.

        Kirjasta tietysti luntattua:
        Olevaisten joukosta ei löydy ainuttakaan, joka ei nöyrtyisi Hänen alistuksensa ja valtansa alle.

        (Pätee kyllä myös tähän toiseen maailmanuskontoon)

        Ihmisen pahin vastustaja ja vihollinen on hänen oma sielunsa ja sielu on hänelle pahempi vihollinen kuin Saatana.

        Ihminen , joka alistaa sielunsa halut, alistaa Saatanan. Halut voidaan alistaa myös järjen, uskon ja neuvojen opastukseen.

        16. Alistaja


      • usmizeed
        Bird kirjoitti:

        Tyypillistä kaappausta, jota islam harrastaa.

        islam ei harrasta kaappausta


      • usmizeed
        Esko kirjoitti:

        >>Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon.

        Tuo on laiton väite. Sillä ei ole mitään pätevyyttä muslimimaailman ulkopuolella. Muunuskoiset ja ateistit eivät varmasti halua lastensa olevan muslimeja. Vanhemmilla on oikeus päättää lastensa asioista.

        Kun muslimit alistuu asuinmaansa lakeihin, tuo väite on ristiriitainen sen alistumisen kanssa.

        Ei lue missään lakikirjoissa. Vauva voi olla kirjoitettu paperille esim. kristityksi, mutta silti vauva on muslimi. Ja vanhemmathan paljolti vaikuttavat sitten lapsen kasvatukseen, mutta kasvaessaan lapsi osaa päättää mille tielle hän lopulta lähtee...


      • usmizeed
        Birdman kirjoitti:

        Heti kun kuukautiset alkavat, tyttö ei ole lapsi.
        Naimisiin vaan!

        jos nainen ei halua mennä naimisiin. Pakkonaimisiinmeno ei ole sallittua islamissa. Nainen saa päättää itse tulevasta miehestään.


      • Nashida
        Esko kirjoitti:

        >>Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon.

        Tuo on laiton väite. Sillä ei ole mitään pätevyyttä muslimimaailman ulkopuolella. Muunuskoiset ja ateistit eivät varmasti halua lastensa olevan muslimeja. Vanhemmilla on oikeus päättää lastensa asioista.

        Kun muslimit alistuu asuinmaansa lakeihin, tuo väite on ristiriitainen sen alistumisen kanssa.

        >>Muslimi tarkoittaa sitä joka alistuu Jumalan tahtoon

        >>Tuo on laiton väite

        Sana muslimi tarkoittaa suomeksi Jumalan tahtoon alistunutta.

        >>Muunuskoiset ja ateistit eivät varmasti halua lastensa olevan muslimeja. Vanhemmilla on oikeus päättää lastensa asioista.

        Et siis ymmärrä. Kun lapsi syntyy, hän on täysin riippuvainen muista. Hän on alistunut Jumalan tahtoon koska hänellä ei ole omaa tahtoa vielä sillä tavalla. Sitten vanhemmat kasvattavat lapsestaan mitä haluavat.

        Siis sanalla muslimi on kaksi merkitystä
        1. Jumalan tahtoon alistunut ihminen
        2. Islam uskontoon kuuluva ihminen

        Islamiin uskova on alistunut Jumalan tahtoon, mutta Jumalan tahtoon alistunut lapsi ei välttämättä kuulu islamin uskontoon.

        >>Kun muslimit alistuu asuinmaansa lakeihin, tuo väite on ristiriitainen sen alistumisen kanssa

        En nyt ymmärrä. Uskotko sinä Jumalaan?


      • 68415
        usmizeed kirjoitti:

        ...vauvana muslimi. Kaikki ihmiset ovat olleet elämänsä aikana edes kerran muslimi. Kaikki maailman lapset ja vauvat pääsevät paratiisiin, jos he jostain syystä kuolevat esim. sairauteen tai onnettomuuteen, niin he pääsevät suoraan paratiisiin. Ympäristö muokkaa kuitenkin uskovaista ja kaiken lisäksi saatana leikkii meidän mielellä.

        Islam tuli maailmaan 670 vuotta myöhemmin kuin esim. Kristinusko! Kristinusko tuli maailmaan 30 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen! Islam on valtavan paljon sotaisampi kuin kristinusko. Isis on islamilainen terroristi järjestö, jonka tarkoituksena on yksin valloittaa koko maailman ja aloittaa ymmärrykseni mukaan kolmas maailmansota. Edellä mainitsemistani syistä johtuen uskon vain ja ainoastaan Jeesuksen tuomaan pelastustekoon.


      • Raaka-Reiska

    • Hebron

      Muistatko, mitä Jeesus sanoi kun opetuslapset nuhtelivat vanhempia jotka halusivat tuoda lapsia Hänen luokseen?

      • Cino (K.Akkaya)

        http://www.islamopas.com/koraani/019.htm
        http://www.kuran.gen.tr/html/fince/019.php3

        Aloitan JUMALAN, laupiaan Armahtajan, nimeen.

        19.
        30. Poika vastasi: »Totisesti, minä olen Jumalan palvelija. Hän on antanut minulle Kirjan ja Hän on tehnyt minut profeetaksi.

        31. Hän antaa minulle siunauksensa missä tahansa olenkin, ja Hän on määrännyt minun tehtäväkseni rukoilemisen ja almut niin kauan kuin elän.

        32. (Hän on luonut minut) hyväksi äitiäni kohtaan, eikä Hän ole tehnyt minua kapinalliseksi, onnettomaksi.

        33. Rauha ylläni sinä päivänä, jolloin synnyin, sinä päivänä, jolloin kuolen sekä sinä päivänä, jolloin minut herätetään kuolleista.»


      • Karim

        "...sillä heidän kaltaistensa on Taivasten Valtakunta.", mikä yksinään kumoaa kristittyjen (siis Paavalin, pedon, saatanan, antikristuksen) opin perisynnistä ja sen ettei kastamaton voisi pelastua. Lapsi on siis synnitön, koska synnittömät pelastuvat (siis synnitömiä syntien anteeksiantamisen tai niistä saadun rangaistuksen kärsimisen jälkeen).

        Ja Jeesus on oikeassa muutenkin, Islamin mukaan jokainen tietämättömänä/nuorena kuollut pelastuu. Tämä selittyy tietenkin aivojen, järjen ja päätöksenkyvyn kehittymisen vajavaisuutena ennen parikymppisen iän saavuttamista:

        Koraanissa Allah sanoo ottavansa syntisiä pahantekijöitä kiinni syntisestä "Nasiyah":ista, mikä tarkoittaa päämme etu-osaa. Juuri tässä osassa aivoja teemme moraaliset ja tietoiset valintamme/päätöksemme, ja juuri se osa aivoista on valtavan myllerryksen kohteena koko teini-iän, josta johtuu murrosiän tunnemyrskyt ja epätasapainot. Täten olemme "lopullisesti" kehittyneitä aivoistamme vasta yleensä yli parikymppisinä.


      • Hebron
        Cino (K.Akkaya) kirjoitti:

        http://www.islamopas.com/koraani/019.htm
        http://www.kuran.gen.tr/html/fince/019.php3

        Aloitan JUMALAN, laupiaan Armahtajan, nimeen.

        19.
        30. Poika vastasi: »Totisesti, minä olen Jumalan palvelija. Hän on antanut minulle Kirjan ja Hän on tehnyt minut profeetaksi.

        31. Hän antaa minulle siunauksensa missä tahansa olenkin, ja Hän on määrännyt minun tehtäväkseni rukoilemisen ja almut niin kauan kuin elän.

        32. (Hän on luonut minut) hyväksi äitiäni kohtaan, eikä Hän ole tehnyt minua kapinalliseksi, onnettomaksi.

        33. Rauha ylläni sinä päivänä, jolloin synnyin, sinä päivänä, jolloin kuolen sekä sinä päivänä, jolloin minut herätetään kuolleista.»

        Raamatun mukaan Jeesus vastasi:

        Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
        Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
        Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
        Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä." Mark. 10:13-16

        Huomaa, että Jeesus ei suinkaan sanonut lasten olevan muslimeja (muistat varmaan milloin islam syntyi?).

        Hän tähdensi em. raamatun kohdassa, että meidän tulee ottaa Jumalan valtakunta vastaan kuin lapsi.


      • Hebron
        Karim kirjoitti:

        "...sillä heidän kaltaistensa on Taivasten Valtakunta.", mikä yksinään kumoaa kristittyjen (siis Paavalin, pedon, saatanan, antikristuksen) opin perisynnistä ja sen ettei kastamaton voisi pelastua. Lapsi on siis synnitön, koska synnittömät pelastuvat (siis synnitömiä syntien anteeksiantamisen tai niistä saadun rangaistuksen kärsimisen jälkeen).

        Ja Jeesus on oikeassa muutenkin, Islamin mukaan jokainen tietämättömänä/nuorena kuollut pelastuu. Tämä selittyy tietenkin aivojen, järjen ja päätöksenkyvyn kehittymisen vajavaisuutena ennen parikymppisen iän saavuttamista:

        Koraanissa Allah sanoo ottavansa syntisiä pahantekijöitä kiinni syntisestä "Nasiyah":ista, mikä tarkoittaa päämme etu-osaa. Juuri tässä osassa aivoja teemme moraaliset ja tietoiset valintamme/päätöksemme, ja juuri se osa aivoista on valtavan myllerryksen kohteena koko teini-iän, josta johtuu murrosiän tunnemyrskyt ja epätasapainot. Täten olemme "lopullisesti" kehittyneitä aivoistamme vasta yleensä yli parikymppisinä.

        Paavali ei puhunut mitään perisynnistä, samoin ei Raamattu yleensäkään tunne perisynti-sanaa.


    • uskontokieroutus

      Kun lapsi saa alkunsa, kehittyy kohdussa ja syntyy, hän edustaa puhtainta ateismia. Kun lapsi kasvaa, hän omaksuu ympäristönsä vaikutuksia. Jos ympäristö = islam, säälin lapsiraukkaa. Hänen elämänsä on raunioissa elämistä, tai murenevassa maassa elämistä, tai vainojen kohteena olemista. Missään maailman kolkassa ei yksikään ihminen saa rauhaa islamilta. Ei edes muslimi itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe