Kallen kaviaarista ja juustoista!

Herkkusuun mietinnät

Moikka!

Olen ettinyt tietoa näiden säilyvyydestä netissä ,mutta huonosti näyttää olevan tietoa.
Siis ostin kyseisiä tuotteita hki-vantaan kentältä ja sain kylmäkallen kylmäpussiini.
Mulla on sieltä vantaalta noin 10 tunnin lento tänne kotiin pari tuntia täällä kotimatkaa.Noh hoksasin kentällä ,että kyseiset tuotteet olivat alkaneet lämpenemään, kuitenkin
hiukan viileitä vielä .Hankin nopeati lisää jäätä kentällä kyytiä odotellessani.

Olen ostanut aina samoja tuotteita Suomessa käydessäni kentältä ja ruuissa ei ole
ollut mitään vikaa(Ne on ollut vain hieman viileämpiä muina kertoina).En saa kyseisiä tuotteita täältä ja nyt mietin uskallanko syödä niitä ?Nämä tuotteethan on
muuten aika hyviä säilymään.Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia näistä tuotteista.

4

173

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistä poskeen

Uskallat syödä. Ne ovat olleet kuitenkin edelleen avaamattomina ja suht`viileässä.
      Nykyaikana ihmisistä tullut aivan liian varovaisia. Siksi saadaan itse hankittuja allergioita ym.

• Kyllä tässä alkaa

pikkuhiljaa tuleen luulosairaaksi, kun joka paikasta tulee tuutin täydellä varoituksia.
      Säästän nämä jouluksi ,(onnex pitkä päiväys)en vielä raski syödä kun vasta palasin takasin tänne.Hyvää syksyn jatkoa sinulle.

• nauti jouluna

hyvää ruokahalua sulle ja nauti jouluna....kallen kaviaari on niin namia vahvan juuston päällä ja alla hyvää leipää.

harmi ettei sitä ehtaa kallea ei oikein saa enää ikesta,niillä taitaa olla oma vastaava merkki.

se vihreä kalle missä tilliä mukana on vasta namia. mä itse tilannut netistä. googletin netistä swedish food online.

• Gallen gaviaari

Kallen kaviaaria taitaa saada maailmalta paikallisesta Ikea:sta. Näin ainakin joskus nähnyt Pekingin ja Shanghain myymälöissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1203
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      59
      655
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      571
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      540
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      538
    8. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    9. 36
      494
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe