Nyt kaivataan tietoa tai syytä ihon kutinaan polvista alaspäin.Revin ihon ihan rikki ja kutina on mieletön,välillä vie yöunetkin.
Osaiskohan joku auttaa?
Verikokeissa on käyty ja kaikki on ok,mutta kutina on mieletön.
iho kutisee polvista alaspäin
4
413
Vastaukset
- kutisija
Voitko olla allerginen kumille? Minulla aiheuttaa kovaa kutinaa sääriin sukkien resorit. Olen allerginen kumille.
- atopia
Mulla kutisi vuoden etenkin polvitaipeet, nilkat ja pohkeet.
Juu, öisin ei paljoa nukuta, tiedän.
Kokeilin itse kaikke mahdollista ja loppujen lopuksi totesin
vehnäjauhon aiheuttavan kutinan.
Lopetin vehnäjauhon syömisen ja kutina helpotti, mutta iho
vuoden raapimisen jäljiltä ei ihan helpolla parantunutkaan,
mutta löysin siihenkin avun, nimittäin KEHÄKUKKAVOITEEN.
Tota voidetta voi ostaa luontaistuotekaupoista, mutta itselläni
ei ole moiseen varaa, joten ostan ihan Tarjoustalosta JA TOIMII :)
Alla linkki tuotteeseen, jota käytän:
https://www.toknet.fi/kosteusvoiteet-ja-hoitovoiteet/kehakukkavoide-250-ml-/4009737306566/dp
Voin sanoa että oli niin ihanaa päästä eroon tuosta ihottumasta
ja kaikista ihaninta oli saada nukkua öisin ja lakanatkin säästyvät
nykyää veriroiskeilta!!! - pehmopappa
Pidätkö tietokonetta paljon sylissä tai auton lämpöistuinta pitkiä matkoja päällä???, sillä liika lämpö synnyttää ongelmia säärten ihossa.
Ongelma poistuu vain laittamalla ison kirjan läppärin alle--- siis karttaa liikaa rasitusta. - lhlhlllhlhl
pistää muuten kutisemaan aika hyvin, jos pitää läppäriä sylissä tyyliin yli 5h päivässä vaikka kk ajan. Itse epäilin syyhyä ja ties mitä, mutta läppäri se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453