Mieheni haluaisi päästä naimaan minua heti sen jälkeen kun joku vieras mies olisi lauennut minuun.
Minulla ei ole mitään tätä ajatusta vastaan. Minua mietityttä vain se miten toteuttaa tämä idea.
Mistä löytää taatusti terve partneri. Ideahan on että mies pääsee liukkaille. Minä tahdon myös että partneri miellyttää minua.
Antakaa vinkkejä jos teillä on kokemusta tällaisesta. Mielipiteenne ovat myöskin tervetulleita.
Olisi kivaa lähteä toteuttamaan mieheni fantasiaa, turvallisesti kaikin tavoin.
Mies haluaa liukkaille!
78
32917
Vastaukset
Miksi ette tulisi mukaan mukavaan, aikuiseen ryhmään, saisit useampaa miestä kerralla ja miehesi pääsisi varmasti runsaille liukkaille, puhumattakaan siitä, että saisi katsella tarpeekseen..
Tapaamme muutaman kerran kuukaudessa, eli eikun viestiä ja mukaan vain..
KimppaMies39- näytönpaikka
tuntuu että tämä listauksesi voisi täyttää kunnianloukkaus-syytteen, mikäli sinulla ei ole näyttöä..
- Nyt-menee-yli
näytönpaikka kirjoitti:
tuntuu että tämä listauksesi voisi täyttää kunnianloukkaus-syytteen, mikäli sinulla ei ole näyttöä..
Ketä toi KimppaMies39 loukkasi?
- PanoPetteri
Meidän seksielämämme oli ollut pitkään hyvin tyydytettyä. Lapset oli tehty ja oli käyty sopivasti vieraissakin. Kerran vaimoni pyysi minua laittamaan yöksi varta vasten tätä varten ostamansa tiukat stringt jalkaani. Syynä moiseen, etten olisi koko aikaa pökkimässä. Kun en meinannut millään suostua, niin hän lupasi minulle stringyön kunniaksi pillua. Noh, kyllähän tuollaiseen mies lähtee mukaan. Elisa otti tiukat, keltaiset, läpinäkyvät stringit ja nosti ne vyötäröstäni ylös, stringin taka nauha levitti pyllyn poskiani ja stringien läpi kouri muniani, olin saada heti. Elisa runkkas ja tulin pöksyihini.
Aamulla melko hyvin (stringeissä) nukutun yön jälkeen tuli uusi vaatimus. Jos vietät tämän päivän ja seuraavan yön tissiliivit päällä, niin saat huomenna pillua. Noh, kyllähän tuollaiseen mies lähtee mukaan. Elisa valitsi keltaiset, läpikuultavat tissiliivit, ja kun sovitin niitä, käski mahalleni ja asettui istumaan pyllyni päälle, hakaset kiinni.
Siinä pyllyllä istuen Elisa runkkasi kulliani ja tulin taas strigeihin, spermat roiskin ähkien pöksyihini. Elisa otti spermaa sormiinsa ja työnsi sormet suuhuni, imin omaa spermaa Elisan sormista. Pian Elisa alkoi työntää spermaisia sormiaan anukseeni, kullini kovettu taas. Minua runkattiin anukseen ja työnsin pyllyllä vastaan, ääh. Eikä aikaakaan, kun Elisa oli lattanut dildon vyötärölleen ja alkoi pökkiä dildoa pilluuni, kehui että tältä se tuntuu kun pökitään. Ihahaa, sanoi Elisa ja ratsasti rodeota, kuvasi kännykällä panosessiota. ”Kyllä tytöt saa housuihinsa, kun näkevät nämä kuvat”, kehui Elisa.
Elisa ratsasti pillussani, viimein lopetti ja otti dildon pois. Jäin raukeena pylly pystyssä sänkyyn makaamaan, pillu hellänä panosta. Hetken kuluttua kuului rapinaa ja Elisa tuli Jeren, kultaise noutaja kanssa, ja ohjasi jeren kyrvän pilluuni,
Ääh. Minua vietiin, Jere pökki kuin kone, hetken kuluttua tunsin, kuinka Jeren
Penis laajeni pillussani, täytti minut kokonaan ja spermaa tuli, paljon.
Jere pökki, olin kullissa kiinni puolisen tuntia, ennan kuin Jere sai mulkkunsa minusta irti. Ja kun irtosi, spermaa tuli pillustani, munille, reisille ja sänkyyn.
Oli läpinussittu mutta raukea olo!
Elisa oli kuvannut panossessiota, minun kyljet ja reidet olivat naarmussa, Elisa oli saanut pari orgasmia katsellessaan, hänen pikkikset olivat aivan märät!
Seuraava yö oli edellistä tukalampi, pillu hellänä, mutta olihan kuitenkin ylevä päämäärä kiikarissa. Kuinka ollakaan vaatimukset laajenivat niin, että taas tuli uusia vaatimuksia ja pillu sai odottaa. Jere oppi, että ensin nuollaan Elisan pimppiä, jonka jälkeen nussitaan minua, halusin tai ei! Olin Jeren panopuu, ja kun seuraavana aamuna Mara tuli Elisan kutsumana kylään, olin Jeren palleissa kiinni. Elisa runkkas Maraa, ohjas Maran kyrvä suuhuni imutettavaksi ja kun Jere pääsi irti, Elisa ohjas Maran poika pilluuni.
Mara nussi minua kuin viimeistä päivää ja tuli jäkiliukkaille, ähkin onnesta.
Kun Mara ruiski spermansa pilluuni, sain dildon tulpaksi, Elisa kehui, että saisin kantaa luomuvellejä päivän pillussani! Katsotaan jos huora saadaan tiineeksi.
Ja hetkenkuluttua Elisa sai myös Maran kullia, Elisakin huusi, jalat Maran selässä sai munaa...
Nyt kun sain stingit jalkaan, on roolit vaihtuneet, Elisa, Jere ja Mara vonkaa koko ajan pilluani ja minun nussimiset on nussittu, olen jatkuvasti pökittävänä!
Elisan ystävättäret haluavat myös kokeilla dildoamista ja nyt olen naisten alla, en pällä, munaa tulee!
Olen käynyt Elisan kanssa perhelääkärillä, Elisan vaatimuksesta minut kuohittiin, kastruoitiin ja päälle päätteeksi Pertti, meidän perhe lääkäri, nussi minua paljaalla pilluun Elisa katsellessa ja spermasi minut. Kehui, että jälkitarkastukseen viikottain mukkutettavaksi ja määräsi minulle mieshormoneja vähentävää lääkettä.
Kehui, että poika pilluni on tarkastettava viikottain! Pertti ja hänen arvon kolleegansa nussivat minua, hoitsut hymyilevät minulle ja taputtelevat minua pyllylle. Pertin rouva lähetti Elisalle kiitos kirjeen, jossa hän sanoi arvostavansa Elisa työtä alistaa mies panopuuksi, kehui Pertin rauhoittuneen löydettyään sopivan, pantavan poika pilluni!:)
Kun töissä huomasivat, että minulla oli housun takamus spermassa ja stringit jalassa, alkoi uusi vonkaus ja nussimis kierre, jokaisen piti nussia minua ja ruiskia spermat poika pilluuni! Pikku joulu oli tilaisuus, jossa Elisa sai munaa, mutta minä tulin ylen määrisesti paljaalla panetetuksi, talletuksia tuli roimien poika pilluuni, koko joukkuellinen nussi minua,orkesteri mukaan lukien.
Työajan jälkeen työpaikan saunassa tai suihkussa, puutteessa olijat paneskelevat minua paljaalla, eikä se enää herätä ihmetystä, jos tuoksun spermalle, pyllystäni vuotaa spermaa tai kävelen vähän vaivalloiseti panosessioitten jälkeen.
Työtoverini, miespuoliset hymyilee minulle ja naiset ovat vähän kateellisia
vieraan kullin saannista ja ihmettelevät, miten Elisan temppu onnistuisi heidän
ikuisesti pillua vonkaaville miehille? - Anonyymi
PanoPetteri kirjoitti:
Meidän seksielämämme oli ollut pitkään hyvin tyydytettyä. Lapset oli tehty ja oli käyty sopivasti vieraissakin. Kerran vaimoni pyysi minua laittamaan yöksi varta vasten tätä varten ostamansa tiukat stringt jalkaani. Syynä moiseen, etten olisi koko aikaa pökkimässä. Kun en meinannut millään suostua, niin hän lupasi minulle stringyön kunniaksi pillua. Noh, kyllähän tuollaiseen mies lähtee mukaan. Elisa otti tiukat, keltaiset, läpinäkyvät stringit ja nosti ne vyötäröstäni ylös, stringin taka nauha levitti pyllyn poskiani ja stringien läpi kouri muniani, olin saada heti. Elisa runkkas ja tulin pöksyihini.
Aamulla melko hyvin (stringeissä) nukutun yön jälkeen tuli uusi vaatimus. Jos vietät tämän päivän ja seuraavan yön tissiliivit päällä, niin saat huomenna pillua. Noh, kyllähän tuollaiseen mies lähtee mukaan. Elisa valitsi keltaiset, läpikuultavat tissiliivit, ja kun sovitin niitä, käski mahalleni ja asettui istumaan pyllyni päälle, hakaset kiinni.
Siinä pyllyllä istuen Elisa runkkasi kulliani ja tulin taas strigeihin, spermat roiskin ähkien pöksyihini. Elisa otti spermaa sormiinsa ja työnsi sormet suuhuni, imin omaa spermaa Elisan sormista. Pian Elisa alkoi työntää spermaisia sormiaan anukseeni, kullini kovettu taas. Minua runkattiin anukseen ja työnsin pyllyllä vastaan, ääh. Eikä aikaakaan, kun Elisa oli lattanut dildon vyötärölleen ja alkoi pökkiä dildoa pilluuni, kehui että tältä se tuntuu kun pökitään. Ihahaa, sanoi Elisa ja ratsasti rodeota, kuvasi kännykällä panosessiota. ”Kyllä tytöt saa housuihinsa, kun näkevät nämä kuvat”, kehui Elisa.
Elisa ratsasti pillussani, viimein lopetti ja otti dildon pois. Jäin raukeena pylly pystyssä sänkyyn makaamaan, pillu hellänä panosta. Hetken kuluttua kuului rapinaa ja Elisa tuli Jeren, kultaise noutaja kanssa, ja ohjasi jeren kyrvän pilluuni,
Ääh. Minua vietiin, Jere pökki kuin kone, hetken kuluttua tunsin, kuinka Jeren
Penis laajeni pillussani, täytti minut kokonaan ja spermaa tuli, paljon.
Jere pökki, olin kullissa kiinni puolisen tuntia, ennan kuin Jere sai mulkkunsa minusta irti. Ja kun irtosi, spermaa tuli pillustani, munille, reisille ja sänkyyn.
Oli läpinussittu mutta raukea olo!
Elisa oli kuvannut panossessiota, minun kyljet ja reidet olivat naarmussa, Elisa oli saanut pari orgasmia katsellessaan, hänen pikkikset olivat aivan märät!
Seuraava yö oli edellistä tukalampi, pillu hellänä, mutta olihan kuitenkin ylevä päämäärä kiikarissa. Kuinka ollakaan vaatimukset laajenivat niin, että taas tuli uusia vaatimuksia ja pillu sai odottaa. Jere oppi, että ensin nuollaan Elisan pimppiä, jonka jälkeen nussitaan minua, halusin tai ei! Olin Jeren panopuu, ja kun seuraavana aamuna Mara tuli Elisan kutsumana kylään, olin Jeren palleissa kiinni. Elisa runkkas Maraa, ohjas Maran kyrvä suuhuni imutettavaksi ja kun Jere pääsi irti, Elisa ohjas Maran poika pilluuni.
Mara nussi minua kuin viimeistä päivää ja tuli jäkiliukkaille, ähkin onnesta.
Kun Mara ruiski spermansa pilluuni, sain dildon tulpaksi, Elisa kehui, että saisin kantaa luomuvellejä päivän pillussani! Katsotaan jos huora saadaan tiineeksi.
Ja hetkenkuluttua Elisa sai myös Maran kullia, Elisakin huusi, jalat Maran selässä sai munaa...
Nyt kun sain stingit jalkaan, on roolit vaihtuneet, Elisa, Jere ja Mara vonkaa koko ajan pilluani ja minun nussimiset on nussittu, olen jatkuvasti pökittävänä!
Elisan ystävättäret haluavat myös kokeilla dildoamista ja nyt olen naisten alla, en pällä, munaa tulee!
Olen käynyt Elisan kanssa perhelääkärillä, Elisan vaatimuksesta minut kuohittiin, kastruoitiin ja päälle päätteeksi Pertti, meidän perhe lääkäri, nussi minua paljaalla pilluun Elisa katsellessa ja spermasi minut. Kehui, että jälkitarkastukseen viikottain mukkutettavaksi ja määräsi minulle mieshormoneja vähentävää lääkettä.
Kehui, että poika pilluni on tarkastettava viikottain! Pertti ja hänen arvon kolleegansa nussivat minua, hoitsut hymyilevät minulle ja taputtelevat minua pyllylle. Pertin rouva lähetti Elisalle kiitos kirjeen, jossa hän sanoi arvostavansa Elisa työtä alistaa mies panopuuksi, kehui Pertin rauhoittuneen löydettyään sopivan, pantavan poika pilluni!:)
Kun töissä huomasivat, että minulla oli housun takamus spermassa ja stringit jalassa, alkoi uusi vonkaus ja nussimis kierre, jokaisen piti nussia minua ja ruiskia spermat poika pilluuni! Pikku joulu oli tilaisuus, jossa Elisa sai munaa, mutta minä tulin ylen määrisesti paljaalla panetetuksi, talletuksia tuli roimien poika pilluuni, koko joukkuellinen nussi minua,orkesteri mukaan lukien.
Työajan jälkeen työpaikan saunassa tai suihkussa, puutteessa olijat paneskelevat minua paljaalla, eikä se enää herätä ihmetystä, jos tuoksun spermalle, pyllystäni vuotaa spermaa tai kävelen vähän vaivalloiseti panosessioitten jälkeen.
Työtoverini, miespuoliset hymyilee minulle ja naiset ovat vähän kateellisia
vieraan kullin saannista ja ihmettelevät, miten Elisan temppu onnistuisi heidän
ikuisesti pillua vonkaaville miehille?Sillälailla ja mikä oli isojen poikien lehden nimi tällä kertaa 🤣😂
- tero
Ottakaa joku teidän yhteinen tuttu,niin mekin otettiin vaimon kanssa.Homma on toiminut jo vuoden panemme vaimoani kimpassa noin joka toinen viikko ja uskoi vai kyllä se on liukas useamman panon jäljiltä.
- Vaimolleni
Olemme jo 65v pariskunta Lahdesta!
Olemme jo noin 10-vuotta sitten saaneet mukaan, minun isokaluisen työkaverini. Se alkoi eräiden perhejuhlien jälkeen, hiukka alkoa mukana.
Hän on ukkomies joten "hiljaisuus" on taattu. Poikkeaa meillä sovitusti noin pari kolme krt. kk'sa. Viimeksi viime perjantaina! Mahtavaa nähdä ja kuulla kun vaimo nauttii isosta kullista. Nuolen aina ulostulevat spermat ja sit painan liukkaaseen sisään!
Olen kaverin kanssa sopinut, että käyn hänen vaimoaan panemassa viikolla kun hän on matkatöissä. Vaimonsa EI tiedä että ukkonsa käyn vaimollani! Kaikki pelaa hyvin ja kaikki nauttivat suunnattomasti!!!!!! - Uteluas
Miksi toinen vaimo ei tiedä.
- Nimetön
Olenvuosia sitten päässyt liukkaille ja muistot ovat edelleen tosi kiihoittavat. Kotona olemme fantasioneet aiheella ja vaimokin olisi nyt suotuvainen mukaan. Ongelmana on vain, mistä löytää asiallinen mies kolmanneksi. Emme haluaisi mitään kertapanoa, vaan kaverin joka vierailisi meillä pari kolme kertaa kuussa. Viettäisimme aikaa yhdessä kaikella tavoin ja tyydyttäisimme toisemme myös seksillä. Olemme 50w tavallinen pari Etelä-Savosta. Olisi mukava lukea kokemuksia aiheesta, joten odottelemme kirjoituksia.
- Etsin miehen
Usein viikonloppuisin, mene tansseihin ja sieltä lähes aina jatkoille, taikka vaan autossa saan miestä.
Tiedän, että sen jälkeen kotona odottaa villi joka tyydyttää minua vaikka aamuun saakka
oimii hyvin, eikä mustasukkaisuutta ilmaannu. - Nimetön
Etsin miehen kirjoitti:
Usein viikonloppuisin, mene tansseihin ja sieltä lähes aina jatkoille, taikka vaan autossa saan miestä.
Tiedän, että sen jälkeen kotona odottaa villi joka tyydyttää minua vaikka aamuun saakka
oimii hyvin, eikä mustasukkaisuutta ilmaannu.Kuullostaa hyvältä järjestelyltä. Annatko vieraan laskea spermat sisällesi? Minulle se oli just se tärkein, sillä haluaisin nimenomaan saada naida vaimoani senjälkeen kun vieras on "voidellut" hänet hyvin. Siksi pitäisi löytää se turvallinen vakikaveri.
- Atte193
Itsekin eteläisestä savosta ja olen ikäisenne...kiinnostuin
- Ryhmässä-kivaa
Nimetön kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä järjestelyltä. Annatko vieraan laskea spermat sisällesi? Minulle se oli just se tärkein, sillä haluaisin nimenomaan saada naida vaimoani senjälkeen kun vieras on "voidellut" hänet hyvin. Siksi pitäisi löytää se turvallinen vakikaveri.
Tässä sosiaalista ryhmää
2.bp.blogspot.com/-mW8fjFK6euM/VeFttfeeRCI/AAAAAAABDsE/7_mnfQ-1Jyo/s1600/frat-gb.jpg - aviomies
Nimetön kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä järjestelyltä. Annatko vieraan laskea spermat sisällesi? Minulle se oli just se tärkein, sillä haluaisin nimenomaan saada naida vaimoani senjälkeen kun vieras on "voidellut" hänet hyvin. Siksi pitäisi löytää se turvallinen vakikaveri.
Noin haluaisin sen tapahtuvan että vieras panee paljaalla ja vastuu jää aviomiehelle,oi oi tule vieras pian haluan katsella.
- Onnekas
Jos ehdottomana tarkoituksena on, että sinulla pitää olla vieraan miehen siemenet sisälläsi miehesi alkaessa sinun panemisen, niin silloin täyttä varmuutta taatusti terveestä partnerista ei olekaan. Tuolloin suosittelisin miettimään sopivaa ehdokasta tuttavapiiristä, jolloin tiedätte millaisesta henkilöstä on kyse ja puheisiinkin voi luottaa paremmin.
Jos riittää, että vieras mies on pannut ja lauennut sinuun kondoomia käyttäen, niin silloin vaihtoehdot ja eri mahdollisuudet kasvavat huomattavasti. Tällöin voitte melko turvallisesti etsiä kolmattapyörää mukaan tai helpoiten vaikka esim. risteilyllä valitset jonkun mieleisesi miehen ja käyt hänen kanssaan paneskelemassa hytissä, jonka jälkeen tulet omaan hyttiisi, jossa miehesi jo kiihkeänä odottaa.
Näinkin toimien voin kokemuksesta vakuuttaa, että pillusi tulee olemaan tuolloinkin miehellesi vielä nussitun näköinen, liukas ja kuuman kostean turpea, sekä ilmassa muutenkin ylimääräistä virettä. Tuosta olisi helpoin aloittaa ja kokemuksena voin suositella.- Liukkaana miehelle
Meidän juussa olisi ehdottoman tärkeätä että vieras panisi minua paljaalla ja laskisi siemenet minun sisälle.
Tämä nimenomainen ajatus kiihoittaa.
En suoralta kädeltä pysty kuvittelemaan ketään meidän tuttavapiiristä vierailevaksi tähdeksi.
Jatketaan mietintämyssyn hieromista.
Kiitos tähänastisista viesteistä. - tarvitsevalle
Liukkaana miehelle kirjoitti:
Meidän juussa olisi ehdottoman tärkeätä että vieras panisi minua paljaalla ja laskisi siemenet minun sisälle.
En suoralta kädeltä pysty kuvittelemaan ketään meidän tuttavapiiristä vierailevaksi tähdeksi.
Kiitos tähänastisista viesteistä.Hei, kiitos mielenkiitoisesta keskustelun avauksesta. Ymmärrän "yskänne", olen valmis tutustumaan Teihin, ensin näin sähköpostitse ja auttamaan Teitä molemminpuolisessa nautinnossanne itseäni unohtamatta. Vastaa tähän sähköpostiin antamalla osoitteesi niin edetään asiassa.
Pro - turvonnut tussu
me teemme sen myös laivalla kondomia käyttäen.Usein minulle ilmoitetaan hytin numero että voin ulkopuolelta kuunnella kun vaimoa rasvataan. tosi kiihottavaa.
Kerran teimme niin että mies kävi meidän hytissä ja itse odotin muualla tai oikeastaan kiertelin hyvinkin lähellä kuuntelemassa. Suosittelen. Yhden kerran vaimo antoi paljaalla puolitutulle jolla tiesin että on mahtavan kokoinen mulkku. kun menin hyttiin vaimoni makasi vinottain vuoteella silmät puoliksi raollaan hymy kasvoillaan pää roikkuen reunan yli ja pipsa oli tosi turvonnut ja tulipunainen jaosta valui pahsua harmahtavaa spermaa, aika hurja näky.
Ei muuta kun laivalle - Mies
Kiitos tähänastisista viesteistä.Mulla on joitakin kertoja kokemusta kun kaverini on ollut kolmantena pyäränä ja voin vaan sanoa että mikään ei voita sitä, kun saa ensin katsella kun kaverina nai kiimaista vaimoani joka vielä saa orkun tämän kanssa ja sitten lopuksi pääsee heti perään liukkaille. Pillu ei ole koskaan tuntunut niin hyvälle kun heti sen jälkeen kun kaverini on päästänyt spermansa sinne. Se on TODELLA liukas, kuuma ja kiimainen. Yleensä en kestä kauaakaan sen jälkeen.
Eli voisin vastata että jos jotenkin vaan voi tuohon kolmanteen luottaa niin kyllä kannattaa mieluummin panna paljaalla ja ottee siemenet sisään. Meillä on aina homma lähtenyt käyntiin puolivahingossa eli koskaan ei olla sitä etukäteen suunniteltu (paitsi kerran jolloin se meni totaalisesti pieleen), vaan aina se on käynnistynyt hetken mielijohteesta. Ja eipä kertaakaan olla ihan vesiselviä oltu, tosin ei mitenkään hirmu kännissäkään. Taitaa tuo alkoholi rentouttaa sen verran että homma onnistuu paremmin, mutta tarkkana pitää olla ettei mene yli. - Kiimaukm
Mies kirjoitti:
Mulla on joitakin kertoja kokemusta kun kaverini on ollut kolmantena pyäränä ja voin vaan sanoa että mikään ei voita sitä, kun saa ensin katsella kun kaverina nai kiimaista vaimoani joka vielä saa orkun tämän kanssa ja sitten lopuksi pääsee heti perään liukkaille. Pillu ei ole koskaan tuntunut niin hyvälle kun heti sen jälkeen kun kaverini on päästänyt spermansa sinne. Se on TODELLA liukas, kuuma ja kiimainen. Yleensä en kestä kauaakaan sen jälkeen.
Eli voisin vastata että jos jotenkin vaan voi tuohon kolmanteen luottaa niin kyllä kannattaa mieluummin panna paljaalla ja ottee siemenet sisään. Meillä on aina homma lähtenyt käyntiin puolivahingossa eli koskaan ei olla sitä etukäteen suunniteltu (paitsi kerran jolloin se meni totaalisesti pieleen), vaan aina se on käynnistynyt hetken mielijohteesta. Ja eipä kertaakaan olla ihan vesiselviä oltu, tosin ei mitenkään hirmu kännissäkään. Taitaa tuo alkoholi rentouttaa sen verran että homma onnistuu paremmin, mutta tarkkana pitää olla ettei mene yli.Olemme 50'n aviopari. Meillä käy perhetutun pariskunnan leskimies n. kolme kertaa kuussa. Hän jäi kolme vuotta sitten leskeksi.
Olimme pitkään tuumineet, mistä mies kolmanneksi. Pari vuotta sitten keksin että tämä hyvä ystävämmehän se voisi olla.
Olimme pariskuntina yhteissaunojen jälkeen kerran kokeilleet parinvaihtoa. Se oli ihanaa! Samassa sängyssä kaikki saimme vierasta!!
Kaverilla ON iso, sen vaimokin muisti. Ehdotimme leskelle kokeilua, toteutimme myös, Vaimo sai Isoa ja nautti huutaen. Oli ihanaa kuulla kiimaa ja mennä sit liukkaille!
Nykyään toteutetaan kolmen kimppaa eri versioina noin kerran viikossa ja kaikki nautimme! Se on piristänyt sexielämäämme paljon, eli harrastamme myös kahdestaan useammin sexiä kuin ennen!
Aina on juhlaa kun Jaska kyläilee luonamme!
Ihanaa on myös nuolla Jaskan spermat vaimosta, samoin tekee hän minun jälkeeni!
Toivon että löydätte saman nautinnon! - Anonyymi
Kiitos tähänastisista viesteistä.Jos haette vierasta ja haluat spermat pilluun niin käykää testeissä ensin.
Mekin käydään testeissä ennen uutta kumppania.
- eeva
minulla aivan samanlainen mies. onko kaikki sellaisia
- aseries69
mulla on oma poika pannut uutta vaimoani ja meistä se on todella kiihottavaa kun poika panee äitipuolta
- Anonyymi
Tosi kiihottavaa…. HUH !!!
- Anonyymi
Waaauuuu!
- scouplem
Yllätys se tämäkin päästä liukkaille kun kaveri pani ensin omaa vaimoa ja sai orgasmin ennenkö vaimo. Vaimo vaati minua tekemään sen ja myönnän siinä tilanteessa kiihottunut nainen tuntui hyvälle.
missäpäin olette
- lisko-23
Miehenä tykkäisin liukkaille päästä, sellaiseen torttuun jossa useamman vellit sisässä.
Miltähän naisesta tuntuu tuo kyrpien loputon jono, montako luulisitte jaksavanne, arvon rouvat?- Anonyymi
Toissa kesänä kun meidän uutta mäkkiä kasattiin niin olimme mieheni ja viiden hänen kaverinsa kanssa 9vrk asuen vanhassa sauna kamarissa.
Tehtiin lattialle siskonpeti.
Olin miesten kimppanainen koko reissun ajan.
- 2910
minäkin haluaisin että vaimoani nussisi oikein isoaseinen musta mies ja minä sen jälkeen...
- itä-suomi
Samanlainen haave täälläkin.. Nykyään toimii yhteisenä fantasiana vaimon kanssa,ehkäpä joskus päästään toteuttamaan se..
- Suurinosamiehistähaluaa
Minä olen päässyt kerran tietämättäni. Kuulisin siitä vuosia jälkeenpäin. Vaimo silloin tyttöystäväni oli antanut yöllä ja toisen kerran aamulla vieraan panna paljaalla, koska kumin kanssa ei ollut seissyt. Minun luona iltapäivällä hän halusi kahdesti. Se oli muistiinjäänyt pano. Kun juttelimme siitä, vaimo tunnusti. Olisin nauttinut siitä vielä enemmän jos olisin tiennyt vieraasta. Kiihottaa se näinkin. Parempi olisi päästä heti toisen perään liukkaille.
- vahingossa
Vähän noin kävi minullekikkin kauan sitten kun vaimo tuli kotiin ja riisuutui,kävi suihkussa tuli sänkyyn ja sanoi,hei tu saat ilman kumia.Vaimo tunnusti asian vasta vuosien jälkeen.
- jso
Tuota olen joskus mittinyt,että onkohan vaimonikin joskus tehnyt juuri noin,kiihoittaisi jos olisi.
- vahingossa
vahingossa kirjoitti:
Vähän noin kävi minullekikkin kauan sitten kun vaimo tuli kotiin ja riisuutui,kävi suihkussa tuli sänkyyn ja sanoi,hei tu saat ilman kumia.Vaimo tunnusti asian vasta vuosien jälkeen.
Tuo oli ehkä ehkä elämäni kiihoittavin yhdyntä,vaimo vieraissa PALJAALLA ja sitten itse aviomiehenä liukkailla.
pp
- jännä-juttu
Mikähän siinä liukkaissa niin monia miehiä kiehtoo, toisen spermoihin lykätä oma siitin ja nussia niin että vittu on aivan vaahdolla vieraan spermoista, no naisen kyllä ymmärtää jos vitusta valuu pitkin reisiä, ja perä on täynnä koko ajan.
Mutta kyllä näin miehenä vaan totean, on se parasta tuo liukkaille pääsy, olkoot syy mikä tahtoo, spermanen reikä, se on vittua parhaimmillaan ja sinne kyrpäni mielii.
Antakaa naiset nussia vittuanne, ei se kulu, paranee vain. Pitäkää ns. huoraus päivä kerran kesässä ja antakaa kyrpien nussia vittujanne, takaan ,että kyrpiä löytyy, pukille nousijoita riittää ja riittää. - masterfuck
Mä oon lukenut tämän nyt muutamia kertoja ja miettinyt mitä kirjoitan.
Itse olen kuullut naisen kertomana sellaisen jutun jossa kaksi pariskuntaa oli tutustunut toisiinsa ja menneet sitten pariskuntina keskenään yhdyntään ja kun miehet olivat saaneet juttunsa omien kumppaneittensä koloon, niin olivat siirtyneet suoraan sitten vieraan naisen kanssa jatkoille... tuntui vaan oudolle tuo järjestys.... ei asia sinäänsä vaan tuo, että istäntä ensin ja sitten vieras. - Jukka27
Jaa-jaa! Voisi olla kiihottavaakin päästä panemaan omaa vaimoa heti toisen lauettua hänen sisäänsä. Ei ihan helppo tilanne järjestää. Ainoa sellainen kokemus on opiskeluajoilta kun kaverin kanssa jaoimme saman tytön joittenkin pippaloiden jatkoilla. Taidettiin kumpikin laueta sinne yön aikana kahdesti.
- Naimaan
Täältä löytyisi siisti ehdottoman terve kaikin puolin ok hetero m apuriksi
- Naimaan
Löytyisikö paria tai naista seuraksi siistille ok hetero m.
- 50mHki
Olen kai sitten 'omituinen'? kun (no,oma vaatimaton ja nopeasti laukeava) haluaisin itse ensin liukastaa vaimon liemilläni vanhempaa,kookasta,paksua ja kestävää varten,joka sitten tekisi sen 'miehen työn' ja kyntäisi muhkeamuotoisen vaimoni kunnolla...
- mm-mmm
Tässä bi-ukkomies valmiina kyntötöihin isolla kyrvällä.
Ei haittaa vaikka liukastat vaimosi ensin, voin imeä kaluasi lisää samalla kun nussin.
Tutkitaan ensin vittu yhdessä panosi jälkeen että liukkaria on tarpeeksi paksun mennä. Saat itse ohjata kalun luukulle, niinkuin aisurin kuuluukin, saat myös imeä sitä jos haluat.
Takuu kyyti vaimolle, ajan aivan vaahdolle tammasi, siemen annetaan minne aisuri haluaa - 50mHki
Mistäsin ja minkä ikänen olet? Paksu...? No,laita nyt kaikki mitat saman tein..,
- 50mHki
Puhelin tökkii... Siis mistäpäin!
- Eivät-puhelimet
50mHki kirjoitti:
Puhelin tökkii... Siis mistäpäin!
Nyt olet ymmärtänyt jotenkin aivan väärin.
Ryhmäseksi ei ole sitä, että puhelimet tökkivät.
Osallistujat tökkivät.
- pelkoseuraa
Onnea vaan tässä tautien maailmassa...mulla oli seksisuhde nuorena naisena olin muistaakseni 19v. Sain mieheltä myös muutakin kuin seksiä, tuli sukupuolitauti jonka tartutin sitten tietämättäni nykyiseen puolisooni. Oli siinä selittämistä luuli että olen pettänyt. Hoidatettiin sitten kumpikin itsemme jotta voitiin nauttia. En kyllä mistään hinnasta antais tuntemattomalle seksiä ilman kumia varsinkin kun on pelko pahimmasta eli AIDS, eikä ole tarvettakaan oma mies riittää mulle.
- Aisuri12
Kokeilkaa. Me vaimon ka säännölliseti harrastetaan. Koulukaveri on 3:s pyörä. Kiihotun kahtomisests kun vaimo imee paljasta tattia. Yhen kerran otin ajan kahtoessani 5 min vaimo lutkutti ja sit ratsasti niin johan kivespussit tyhjeni. Kiihotti se tosiaan hyvin voideltu pillu
- länsiuusimaa
Täällä 60 ukkm. siist, terve ja kiihottava, odottamassa. Paikka on kaupungissa.
- Liukkaat_kelit
Veikkaan että harvassa on ne miehet jotka ei halua liukkaille.
Mistä päin? Olen 51v lihasikas mies joka ei ole pimpp saanut reiluun vuoteen. Mielälläni panisin vaimoasi. Muutkin voi ottaa yhteyttä. Järjestäkää kunon kimppa vaimollenne.
- Sssss68
Täällä olis 49 v. nainen, joka ei ole saannut kyrpää kahteen vuoteen. Olis kiva jos joku voisi nussia ja nuolla pilluani.
- 18cm
Sssss68 kirjoitti:
Täällä olis 49 v. nainen, joka ei ole saannut kyrpää kahteen vuoteen. Olis kiva jos joku voisi nussia ja nuolla pilluani.
Minä voisin hoidella sua, missäpäin asustelet?
- lukuohjetta.pukkaa
Hihittäjän seksipalstoilta usein poistettuja yhteystietoluetteloita pitää tällä hetkellä lukea näin:
-Jos joku pääsee listalle on hänellä hihittäjän mielestä toimivat yhteystiedot ja saumaa saada ilmoitukseensa vastauksia.
- Jos listalla on sekä puhelinnumero että sähköpostiosoite niin sähköpostiosoite on hihittäjän itsensä keksimä tai kuuluu johonkin toiseen ilmoitukseen. Puhelinnumero sen sijaan on kopioitu alkuperäisesti ilmoituksesta, jonka perään lista on lähetetty.
- Kaikki yhteystietoja seuraava on hihittäjän mielikuvituksen tuotetta eli "mies" voi olla nainen ja "etsii hellää miestä" tarkoittaa todennäköisesti että alkuperäisessä ilmoituksessa oli naisseura hakusessa. Hihittäjällä on lisäksi joku fetissi lapsien seksuaalisen hyväksikäytön suhteen.
- Mitä useammin hihittäjä jonkun ilmoituksen perään lähettää listaansa sitä vaarallisempana hän ilmoitusta pitää. Jos siis saat hihittäjästä perskärpäsen tiedät että sinulla on tasokas ilmoitus ja olet kuumaa kamaa.
- Hihittäjä ei jostakin syystä johtuen lisää omien feikki-ilmoituksiensa yhteystietoja listalleen.
Näiden jo kymmenettä vuotta ilmaantuvien listojen lähettelyn syynä on ilmeisesti joku sisäinen pakko, jolle hihittäjä itse ei voi mitään. Ei siis kannata vastailla näihin millään tavalla tai käydä haukkumaan tyyppiä. Riittää että ilmiannatte listat vahtoehdolla "Sisältää yhteystietoja". Kommenttikenttään ei tarvitse lisätä mitään tarkentavaa tietoa.- Taisi-osua
Osuiko kipeästi?
- kaukotiira
Sen "kaverin" joka ajelee ensin, kannattaa kyl olla todetusti vähän pienempi kuin oma ukko.
- 1salamaa
Eli olet sen päässyt varmaan sitten kokemaan ? Yleensä vaan apuriksi haetaan vähän kokoa !
- isompaa
Nimenomaan ensimmäisellä pitää olla isompi kuin itselläni. Isolla venytetty ja spermattu vaimo lisää omaa kiihotusta kun tietää vaimon saaneen sellaista jota itsellä ei ole.
- 1salamaa
Joo ja siinä on isolla jyystämistä katsellessa jo yleensä yhdet lastit tullu heitettyä itseltä ! Niin sen jälkeen kun pääsee itse vuoroon niin saakin aikas kauvan jyystää liukkaassa paikassa !!
- Kivapate
Moikka Sssss68 missäpäin asut täällä ois nuorekas hoikka 60 mies kiinnostunut naimaan sulle spermat sisään ja nuolemaan pilluasi asun pohjois-pohjanmaalla mut matka ei ole este
- salaaliukas
Meillä asiasta puhuttiin ja kun toinen halusi valita sen tutun ja turvallisen niin tanssipaikalla valinta osui naapurikylän mieheen ja tietysti sitä kotiin tullessa paikallisella hiekkakuopalla. Sit kotona mies liukkaille ja kun kerran oli jo saanut niin tarvi suuseksiä uuteen orgasmiin. Ukko vain pyysi anteeksi kun sai nopeesti, muuta se että suudelmakin maistu sille et suussa maku toisen spermasta ja peniksestä.
Tätä on jatkettu aina silloin tällöin ja oman jännityksen tuo se et tavallaan tää naapurikylän mies luulee että tehän salaa ja hän luulee että tää on meidän yhteinen nautinto ja onhan se jännitys tavata yhessä. - liiankiihottavaa
Mulla on sama. Ei tarvitse monta työntöä liukkailla kun jo tulee. Vaimo hymyilee aina leveästi onnellisen näköisenä sen jälkeen. Tietää että tykkää ja itse on saanut jo vieraan kanssa. Monesti uudestaan myös minun kanssa.
Monesti me käydään miehen kanssa risteilyllä. Kun löydetään sopiva mies tai miehet niin esittelen mieheni työkaverina. Haluan tämän "työkaverin" liukkaille vaitiolon takia.
Kyllä kaikki ovat suostunee jos saavat naida ekana.- 1salamaa
Aika hyvä keino ! Ja jotenkin se laivalla on helpompi saada onnistuun . Onko ollu aina kotimaisia ? Vai kokeiletko mielellään ulkolaisia myös ?
1salamaa kirjoitti:
Aika hyvä keino ! Ja jotenkin se laivalla on helpompi saada onnistuun . Onko ollu aina kotimaisia ? Vai kokeiletko mielellään ulkolaisia myös ?
Mitä kauempaa sen parempi. Ei sinänsä että värillä olisi väliä mutta todennäköisyys että tapaisi koti nurkilla on pienempi.
- 1salamaa
Joo , se on just niin että on hyvä udella vähän ennen mistäpäin ollaan kotoisin !
- Miehelle_mitä_haluaa
Niinkuin toisessa ketjussa sanottiin:
"vieras sperma vaimon tussussa on kyllä paras potenssilääke mitä on!"
Tottakai se haluaa liukkaille. - juuso12
Eilen illalla vaimoni oli kutsunut hyvän kaverimme meille. Hän oli ollut yksin pari vuotta ja vaimoni oli kutsunut erään naisystävänsä hänelle pariksi. Jostain syystä tämä ei tullutkaan. Vaimoni oli kovin pettynyt, koska hänellä oli suunnitelma, että naisystävä antaisi kaverillemme. Illan kuluessa sanoin vaimolleni, että jos se on sinulle tärkeää anna siis kaverille. Menimme yhdessä saunaan ja näin riisuutuessa, että vaimoni pikkuhousut olivat märkänä. Kaverimme oli hämillään. Hän yritti peitellä seisokkiaan. Silloin vaimoni tarttui hänen kaluunsa ja käänsi pyllynä hänelle ja pyysi työntämään sisäänsä. Kaveri katsoi minua ja silloin nyökkäsin hänelle ja hän tunkeutui vaimoni kosteaan vakoon ja alkoi naida häntä. Aika nopeasti hän laski runsaan lastin vaimoni sisään.
Katsoin kun sperma valui vaimoni pillusta ja kävin hänen taakseen ja työnsin kaluni liukkaaseen vakoon. Olin itse niin kiihottunut ettei mennyt kovin kauan kun laskin lastini vaimoni sisään.
Viime yö meni vuoroon vaimoani naidessa enkä usko tämän jäävän ainoaksi kerraksi. - Urbanawd
Miten ois dvp eli kaksi sykkivää mulkkua sisälläsi pumppaa spermaa joka valuu miehesi kiveksiä pitkin minä voin jatkaa heti saatuani kerran ja tulla uudelleen sisällesi.. m30 20cm ja paksu.
- eNymmärrä
Juuso12, et ole niinkuin muut mustasukkaiset miehet.
- Nytymmärrän
Jos mies ei ole mustasukkainen, se paljastaa, ettei rakasta vaimoaan. Sitä hekumallista pervoutta, mitä mies hakee vaimolla, sitä mies rakastaa.
- Anonyymi
Toisen miehen spermat olis kiva nuolla. Omaa en halua.
- Anonyymi
Miehen halu päästä liukkaille meidätkin ajoi parinvaihtoon. En ymmärrä mikä häntä siinä niin kiihottaa, että laskettuaan siemenensä toisen naisen sisään hän on melkein heti valmis työntymään valmiiksi spermattuun pilluuni? Eikä tule heti, koska ehdin saada useita orgasmeja, ennen kuin laskee omat spermansa sisääni. Samoin näyttää toimivat kaveriparillammekin. Yleensä otamme ensimmäisen erän eri huoneissa ja toisen vierekkän samassa sängyssä.
- Anonyymi
Vieraat spermat vaimon pillussa saavat myös minut kiimaiseksi. Parasta on päästä liukkaille heti vieraan vedettyä kullinsa ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieraat spermat vaimon pillussa saavat myös minut kiimaiseksi. Parasta on päästä liukkaille heti vieraan vedettyä kullinsa ulos.
Sama täällä,heti oma sisään ja lasti kans!
- Anonyymi
Pääsin minäkin kerran ns liukkaille. Akkani palas pikkujouluista ja pyysi seksiä. Oli päissään kuin käki. Toimin aivan normaalisti ja riisuin hänet silleen kiihkeästi ja lämmitellen,suudellen,hyväilen jne. Riisuin pikkuhousut ja laitoin sormen häpyaukolle.
Kostealta vaikutti, suorastaan märältä. Kaadoin akkani sängylle ja sovittelin kulliani kololle. Uposi kerta polkasulla pohjaan. Aloin höyläämään edestakas kiihtyvällä tahdilla. Hiukan ihmettelin kun kaluni peittyi kermavaahdon kaltaiseen vaahtoon.
Siellä ne vieraan miehen laskemat siemenet kirnuuntuivat melkein voiksi asti.
Sittenpä sitä kirjoiteltiin huoltajuuspapruja yms soppareita.- Anonyymi
Omasta muijasta tietää heti milloin on vierasta saatu. Yleensä kotiin tullaan myöhään tai siis varhain aamulla ja kammetaan heti päälle. Ilman alkulämmittelyitä kalu luistaa sisään eikä vaimolla tunnu niihin olevan haluakaan. Vaimo tulee yleensä nopeasti.
- Anonyymi
Aluksi minuakin ihmetytti miksi mies haluaa valmiiksi spermattuun tavaraan kalun työntää. Kun löydettii taatusti terve mies joka toteutti mieheni haaveen niin olihan hän enemmän kuin innostunut ja kalukin oli ihan kovana. Täytyy myöntää että itsekkin kiihotuin ja tulin monta kertaa omalle miehelle ja en aina niin rajua orgasmia ole saanut usein kun vielä vieras putsautti kalunsa mulla.
- Anonyymi
Kaikkein parasta tuossa on se vieraan hakeminen ja se miten se kehittyy,eka suudelma vieraan kanssa saa sellaisen tunne vyöryy aikaan ettei sitä voi pysäyttää.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198