Johto nosti kissan pöydälle Iltasanomissa,tuloko yllätyksenä,EI.
Blues junnut
5
334
Vastaukset
- voi voi....
Miksi ihmeessä Bluesissa haalitaan hirveästi pelaajia joista osa toki erittäin hyviä, mutta kaikki taitaa nyt hukkua siihen hirveään massaan. Olisi paljon järkevämpää keskittyä vain muutamaan yksittäiseen pelaajaan per ikäluokka ja tuoda ne huipulle.
Sillä ei ole mitään väliä voittaako mestaruuksia jossain junnusarjoissa. - Ei juma
Ja Blues junnut otsikoissa.D junnun isä ei tyytynyt tuomaritoimintaan,meni ja kävi käsiksi.Kuinkahan organisaatio reagoi.Ei varmaan mitenkään..isi antaa tukun euroja ja taas mennään.
- heti toimeen
Nolo juttu pojan kannalta.
Saa varmaan kuulla asiasta koko kauden ajan.
Hame tuollaselle äijälle seuran puolesta. Toivottavasti saa muutakin kuin hameen. Junioripelien pitäisi olla mukavaa ja innostavaa harrastusta. Vanhempien kiroilu ja tuomarille huutelu katsomosta sattuu ennenkaikkea oman joukkueen junioreihin. Joskus on nähty pienten poikien "kilahtavan" isiensä huutelusta ja joutuneet ulosajatuksi. Se ei ainakaan tuo nuorelle innostysta tms. jääkiekkoa kohtaan. Suurin syy 15-16 vuotiaiden juniorien lopettamiseen löytyy usein liian innokkasta isästä tai äidistä! Nuori häpeää heidän käytöstään katsomossa, vaikka itse nauttisikin joukkuekavereita ja hyvästä harrastuksesta!
- Jäitä hattuu vanhemmille, ja opetelkaa käyttäytymään. Työtään tuomarit jäällä tekevät!- nyrkkiniskaan
Toivottavasti tuo nyrkkikyllikki on sen verran fiksu että ottaa yhteyttä ko. tuomariin keskustelee asiat selväksi anteeksipyynnön kera- joka on kuitenkin mitätön asia verrattuna siihen mitä teki.
Ihan tenavansa takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442