Onko kokemusta Blosius nimisestä yrityksestä (myymälä Hämeentiellä), joka on erikoistunut kylpyhuoneremontteihin?
blosius
7
2443
Vastaukset
- lyyli
Suunnittelin kph remppaa ja törmäsin Blosiukseen netissä. Kävin paikan päällä ja firman edustaja tuli paikan päälle katsomaan mahdollista potilasta. Loppupeleissa valitsin toisen urakoitsijan hinnan vuoksi. Jos sinulla on tiukka aikataulu ja haluat ratkaisuvaihtoehdot apteekin hyllyltä, on Blosius harkitsemisen arvoinen.
Jos aikataulussasi on joustoa ja ehdit ja haluat itsekin pähkäillä ratkaisuja ja tutustua esim eri hana- ja kalustevalmistajien valikoimaan, voit saada yhtä hyvää edullisemminkin. Vaihtoehtojen pähkäilyyn saa kyllä kulumaan pitkän ajan ja silti voit jäädä jossittelemaan tekmiäsi valintoja.
Tarjous kannattaa heiltä joka tapauksessa pyytää!- kph
Mihinkä urakoitsijaan päädyit itse?
Meillä aikataulu ei ainakaan vielä ole kovin kriittinen ja kaakelit/kalusteet/hanat on osin jo katsottu valmiiksi. Halusiko Blosius välttämättä käyttää omia yhteistyökumppaneitaan vai suostuvatko käyttämään asiakkaan itse hankkimia kamoja? - lyyli
kph kirjoitti:
Mihinkä urakoitsijaan päädyit itse?
Meillä aikataulu ei ainakaan vielä ole kovin kriittinen ja kaakelit/kalusteet/hanat on osin jo katsottu valmiiksi. Halusiko Blosius välttämättä käyttää omia yhteistyökumppaneitaan vai suostuvatko käyttämään asiakkaan itse hankkimia kamoja?valitsemia kalusteita kunhan ovat sovitussa aikataulussa työmaalla.
Tarjoukset pyysin neljältä firmalta ja yhdelta itseoppineelta, jonka yhteystiedot ja suositukset sain tuttavalta. Itseoppinut jäi loppupeleissä pois harkinnasta, koska firmoista sai työlle takuun. Valinnassa merkkasivat tietysti hinta/laatu (maallikon ymmärryksellä arvioituna) sekä fiilis siitä, synkkaako vai ei. Kaikki tarjouksen tekijät olivat asiallista porukkaa. - kph
lyyli kirjoitti:
valitsemia kalusteita kunhan ovat sovitussa aikataulussa työmaalla.
Tarjoukset pyysin neljältä firmalta ja yhdelta itseoppineelta, jonka yhteystiedot ja suositukset sain tuttavalta. Itseoppinut jäi loppupeleissä pois harkinnasta, koska firmoista sai työlle takuun. Valinnassa merkkasivat tietysti hinta/laatu (maallikon ymmärryksellä arvioituna) sekä fiilis siitä, synkkaako vai ei. Kaikki tarjouksen tekijät olivat asiallista porukkaa.Kiitos tiedoista, pystytkö vielä paljastamaan miltä firmoilta tarjouksen pyysit?
Olen netistä hakemalla löytänyt toistakymmentä firmaa, jotka kylppäriremontteja tarjoaa ja olen yrittäny karsia toivottamat tapaukset pois jo ennen kuin lähden tarjouksia pyytämään. Alla lista vaihtoehdoista, joita olen löytänyt. Jos tiedät muita, niin kerro ihmeessä, siitä olisi apua.
Rustholli: hyvä mutta pirun kallis.
RemonttiAlexi: ilmeisestikin halpa, mutta ei ole täällä juuri kehuja kerännyt.
Remonttipartio: joku on joskus kehunut, hintatasosta ei tietoa.
Blosius: vaikuttaa asialliselta
Kylpykortelampi, Tikkurilan saneeraus: ei tietoa
muutama muu, joita en nyt edes muista
- Hyvä neuvo
www.pastelli.fi
www.remonttipartio.fi
Eivät käytä alihankintaa ja koko henkilökuntaa omia.
kts. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10288529 - 1 Ammattilainen
Mitäs jos palstan pitäjä päivittäis tiedot pikku hiljaa.
- laatu vaihtelee taas
Teki meillä kylpyhuone-sauna-pukuhuoneremontin alusta loppuun ja paljon oli korjattavaa heiillä sen jälkeen heti ja vielä parin vuoden päästä tulee lisää. Laatu varmaan riippuu tekijästä, mutta jos tekijä toteaa, ettei ole timpuri kun puhutaan lauteiden laadusta ja kun puhutaan laatoista, niin sanoo, ettei ole laatoittaja. Vesieristeen tekemisestä oli kuin olikin sertifikaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789