Syvä pettymys ja suuttumus kokemastani.

pettynyt x

Avioiduin Gambiassa kesän loppupuolella. Vihkimisen jälkeen aikomukseni oli viipyä siellä parisen kuukautta, mutta äitini sairastui vakavasti ja minun oli palattava Suomeen kaksi viikkoa vihkimisen jälkeen. Äitini toipumisen jälkeen palasin mieheni luokse ja kuinka ollakaan, vuokraamassamme asunnossa oli selviä merkkejä siitä, että siellä on täytynyt oleskella nainen, vaatteita, toilettitarvikkeita mm. Mies selitti, että serkku oli ollut käymässä ja unohtanut tavaroitaan lähtiessään.
Sitä en uskonut, mies joutui koville ja selvisi, että serkku on vaimo ykkönen ja on raskaana.
Emme ehtineet rekisteröidä avioliittoamme Suomessa, eikä avioliittomme jatku missään nimessä. Joten olen sitä mieltä, että minun ei tarvitse tehdä asian eteen mitään eron saadakseni. Hoitakoon mies asian siellä, jos on rahallisesti kykenevä siihen.
Olin tuntenut miehen 4½ vuotta, asunut hänen vanhempiensakin luona pitkiäkin aikoja lomillani ja nähnyt arkielämää heidän keskuudessaan. Mutta huonosti vain pääsi käymään. Avioliitto jäi lyhyeksi, mutta elämä jatkuu.

31

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti

      Parisuhdeongelmille on varmaan omakin sivusto.

    • tiedetty

      Pahoittelen kokemustasi. Näitä juttuja on pilvin pimein. He ovat moniavioisia ja suuria valehtelijoita ja huijaajia. Suomalaisen naisen on vaan vaikea uskoa ja hyväksyä tämä tosiasia.
      Toisaalta vaikka kirpaisee, hyvä, ettet ehtinyt saamaan häntä tänne ja vihille.

      • cattiss

        Aloittajan kertomus on hyvin samankaltainen kuin itselläni. Onhan tuollainen rankka kokemus, ja kestää kauan toipua siitä. Mutta kyllä se ajan kuluessa helpottaa. Tsemppiä sinulle elämääsi!


      • pettynyt x
        cattiss kirjoitti:

        Aloittajan kertomus on hyvin samankaltainen kuin itselläni. Onhan tuollainen rankka kokemus, ja kestää kauan toipua siitä. Mutta kyllä se ajan kuluessa helpottaa. Tsemppiä sinulle elämääsi!

        Ap pahoittelee, että valitsi väärän palstan avautumiselleen. Kiitos kommentoijille!


    • söepu

      Itselläni oli monen vuoden suhde "fiksun", koulutetun gambialaisen kanssa vuosia. Hän halusi vihdoin naimisiin mutta ei halunnut Suomeen välttämättä, koska hyvä työpaikka kuitenkin. Kerroin,( jo heti aluksi), etten halua tai saa enää perillisiä, koska olin 45 vuotias, hän yhdeksän vuotta nuorempi. Olen nuorekas, joten ikäero ei meissä juuri näkynyt. Sitten hän kertoi päin naamaa, että ottaa vähän myöhemmin sitten toisen vaimon. Se suhde päättyi siihen. Viestejä tulee mutta tulkoon, en reagoi niihin.
      Näin gambialaiset miehet...

      • ääää

        Joo, mullakin samanlainen kokemus. Mies puhui niin kauniita ja oli "rakastunut". Halusi kanssani naimisiin.Kun sanoin etten halua naimisiin, kertoi ettei se mitään hänellä on jo kaksi vaimoa ja lapsia. Mutta halusi silti kanssani naimisiin. Halusi, että elättäisin koko suvun.


    • työtön

      Neljä vuotta sitten menin naimisiin gambialaisen kanssa ja hän pääsi suomeen. Muutama kuukausi meni ihmetellessä. Sitten hän masentui ja tuli agressiiviseksi. Hän muutti kavereidensa luokse. Myöhemmin kuulin, että hänellä oli nainen/ vaimo englannissa. Muutti sinne en tiedä enempää mutta vieläkään en tiedä tilanteestamme ja se ahdistaa. Ei ole ottanut yhteyttä.

      • 2v asunut

        Ovat nuo gambialaiset melkoisia veikkoja, vaimoja ja tyttöystäviä siellä sun täällä. Naiset eivät vain usko, että ne on satusetiä ja kertovat muunneltua totuutta, siskoja ja serkkuja on lähes jokaisella, tosin ovat ihan oikeita vaimoja. Tunnen sieltä useamman ns. siskon, jonka mies on naimisissa suominaisen kanssa. Suominainen käy siellä lomillaan ja muun ajan mies viettää siskon ja siskon, haha, lapsen kanssa.


    • emmää

      Sain gambialaisen mieheni Suomeen pari vuotta sitten. Paljon kului rahaa tähän prosessiin. Hetken olimme onnellisia kunnes hän rupesi äksyilemään kaikesta. Mikään ei ollut hyvin. Tein töitä kuin hullu ja hän soitteli koko ajan Gambiaan. Puhelinlaskut olivat hirveitä. Milloin kukakin sukulainen oli sairas ja tarvitsi lähettää rahaa. Kaveriporukat alkoivat kiinnostaa enemmän kuin minä. Multa loppuivat rahat, vähäiset säästöt sekä hermot. Ajoin miehen ulos. Toipumiseni vei pitkään, ihmisten pilkka"mitä minä sanoin" nöyryyttää vieläkin.

    • nimetön

      Kiitos ja kummarrus rohkeudestanne kertoa kokomuksenne, ihan sama onko palsta oikea vai väärä.

      Mulla suht samanlainen kokemus, joka jatkuu vieläkin, enkä kehtaa siitä kertoa, en edes ns. tuntemattomana !

    • huh ja hei

      Täällaisia tapauksia paljon. Koskahan suomityttö viisastuu.

      • näin se vaan on

        Tuohon on helppo vastata: EI KOSKAAN. Suomitytöllä on pysyvä maine ulkomaalaisten silmissä.


    • nimetön

      paremminkin, koska se ihminen viisastuu, ei tämä kuule ole mikään ainoastaan suomi-tyttöä koskeva ongelma !!

    • huh ja hei

      Tai koska nainen viisastuu. Ei tää ole kaikkien ihmisten ongelma,ainoastaan naisten. Eikä tämä ongelma ole,Gambian miehet vähän tällaisia

    • fiippili

      Gambian naiset ovat myös huijareita,länsimaisia miehiä on huijattu paljon,kuulun ryhmään.

    • utelias345

      Kerrotko millälailla olet tullut huijatuksi?

    • fiippili

      Avioiduin ensin Gambiassa,ja kun sain vaimoni lopulta Suomeen sain ystävieni kautta selville että hänellä oli mies koko littomme ajan kotimaassaan,kaikenkaikkiaan olin hänella vaan ja ainoastaan matkalippu tänne.Rakkaudesta ei ollut kyse ollenkaan.Potkasin mustan huijarin kadulle.Ketä hän huijaa tällä hetkellä,ei kiinnosta vähääkään.Toivon ettei hän ole löytänyt ketään huijattavaa.

    • uteliasko

      Aivan mielenkiinnosta kysyn eikö Gambiassa tarkasteta mitenkään onko tuleva vaimo jo naimisissa ?

    • riyt

      Islamistinen maa; Saa olla neljäkin vaimoa.

    • fiippili

      Ja kuten kohdallani, naiset ovat huijareita yhtälailla.

    • Gambiaan muuten vaan

      Mitä tästä opimme. Ei kannata Gambiasta hommata aviopuolisoa.

    • aäsö

      Ei todellakaan. Rahanahneita tarinoiden kertojia. Moraalia ei nimeksikään. Kokemusta on.

    • fiippili

      Mua varoteltiin aikanaan mutta kun rakastuu,järjen ääntä ei kuule...Toivon että kaltaisiani ei enää olis eikä tulis,noita huijaavia Gambi-apinoita on täällä jo tarpeeksi.

    • jääkile

      Ottaa todella pattiin. Kävin useampana vuotena naisystäväni luona. Kaikki toivottivat aina sydämellisesti tervetulleiksi heidän huusholliinsa. Nautimme elämästä alkeellisissa olosuhteissa. Menimme naimisiin siellä ja Suomeen tultuamme melko pian kaikki muutui. Hän halusi ostaa kaikkea mitä ei tarvinnutkaan. Muuttui epämiellyttäväksi. Pitkiä, kalliita puheluja perheelleen Gambiaan. Minä tietysti maksumiehenä. Hän ei ollut tyytyväinen mihinkään täällä, valitti kaikesta vaikka olisi olettanut olevan kiitollinen niin paljosta mitä täällä sai. Sitten rupesi vaatimaan muuta perhettään tänne. Silloin selvisi, että olihan siellä aviopuoliso ja lapsia, kenen? entuudestaan. Nyt selvitellään jälkipyykkiä ja olen tulossa hulluksi. Näinkö ihmiset voivat kusettaa toisiaan.

    • Rupea kakkoseksi

      Mikset rupea kakkos nahaksi, onhan jotain hyvääkin ollut molemmille, sexiä, vaihtelua , huomiota, kokemuksia, hyvää ilmastoa osittain.
      Kaveri on saanut valkoista nahkaa ja rahaa perheelleen ja vaihteua, huomiota jne.
      Jotain mitä vanhana muistella, tuskin olet mikään ruusu itsekkään ja voithan sinäkin sitten vähän horoilla siellä kuin huvittaa, saat nuorempaa, selvempää, pidempää jne.

      Osta koira jos ostettu mies on pettymys.

    • fiippili

      Se rahanhimo ja ahneus on kamala heikäläisissä,enkä ymmärrä sitä.Olen todennut että siellä asuvat uskovat elämän olevan yhtä rauhaisaa mitä siellä ,paitsi että Suomessa kaikilla on rahaa,elämä helppoa jne.Mä rakastan silti Gambiaa.Varmasti on rehellisäkin joukossa,miehiä ja naisia mutta raaka totuus on että määrä on pienenpieni.

    • kusetusta

      Kysymys, mikä on gambialaisten jälkeen seuraavaksi pahin kusettaja-kansa? Onko Gambia kaukana edellä muita hyväksikäyttäjiä?

      • vtun idiootit

        Tää viestiketju oli hauskaa luettavaa, suomihorot on niin helvetin tyhmiä kiimavittunsa vietävissä olevia kanoja!


      • attille
        vtun idiootit kirjoitti:

        Tää viestiketju oli hauskaa luettavaa, suomihorot on niin helvetin tyhmiä kiimavittunsa vietävissä olevia kanoja!

        Helpottiko sua erittäin mauttoman kommentin kirjoittaminen, toivotaan näin.


      • gkyrd
        vtun idiootit kirjoitti:

        Tää viestiketju oli hauskaa luettavaa, suomihorot on niin helvetin tyhmiä kiimavittunsa vietävissä olevia kanoja!

        Kyllä pitää olla hyväuskoinen ja rakkauden sumentama jos näihin Gambianpoikiin lankeaa.


    • Voi meitä heikkoja

      Tämä tarina ei kai ole totta???!!! Miten joku voi olla noin naiivi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1023
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      710
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    10. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      694
    Aihe