Nyt on sukaravut alkaneet syömään akvaarion kasveja. Kotiloita en voi syyttää, kun olen saanut ne vähenemään eikä niistä ikinä näin paljon vahinkoa ollut.
Kasvit on Pogostemon helferi ja Limnophila hippuridoides. En ennen huomannut tätä ongelmaa, kun nopeesti kasvavavalla Lmnophilialla oli reilummin levää lehdillä, mutta kun heitin rumimmat ja leväisimmät yksilöt pois, on sukien mielenkiinto siirtynyt itse kasveihin. Kohta ne syö kaiken! :(
Olen ruokkinut niitä nyt enemmän ja tarjoan kuivatettuja lehtiä ja kasviksia välillä. Joudun nyt varmaan vaihtamaan vettä vähän useimmin. En tiedä onko jo liian myöhäistä, mutta toivottavasti auttaa.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Olisiko kellään tarjota lisää vinkkejä, miten saisin turvata kasvistoani? Millaisista kasveista sukat on teillä tykänneet/jättäneet rauhaan?
Sukaravut ja akvaariokasvit
akvaleena
0
1148
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191841- 1481192
- 901131
- 671103
- 1101098
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164931- 96767
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664