Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies791

Uusi elämä

Miltä näyttää minun tulevaisuuteni, näetkö elämääni uutta tai vanhaa rakkautta? Lähelle tai kauas?

2

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet tehnyt aika hyvällä itseluottamuksella tarvittavia muutoksia rakkauselämässä, kiitos avoimuutesi ja uteliaisuutesi. Tästä on hyvä jatkaa miten haluaa, miten sinä itse odotat että tämä elämän pyörä tästä kääntyy. Olethan vähän huolissasi mitä elämässäsi tästä eteenpäin, ja olet hyvin kiinni näissä asioissa nyt. Naiset tykkäävät ehkä että olet vähän epätietoinen mitä todella haluat. Tähän syksyyn saan että jokin tuntuu aika vaikealta tavoittaa mutta myös että kaikki on liikkeessä vähän leikkisästi, otat kaiken hyvin avoimesti vastaan ja näet tulevaisuuden edessäsi. Tulet olemaan hyvin keskittynyt kirjallisiin viesteihin ja muihin yhteyksiin koska näen että tässä on jotain vaikeutta kommunikoida muuten. Kesällä matkaa vähän uusiin seikkailuihin ja järjestät täällä jotain ihan kirjaimellisesti, kesä menee iloisissa merkeissä. Ensi vuoden toisella puoliskolla käännät asioita jotka ovat menossa väärään suuntaan ja teet sen taitavasti, luotat tunteisiisi mitä tehdä ja näkyy enemmän yhteyttä ihan oikein menetelmin jonkun kanssa. Siitä koittaa ihan valoisa käännekohta. Rakkauselämäsi on vaihtelevaa, olet rohkea ja sinulla on kova tahto. Vaihtoehtoja on edessäsi ja aikaa jolloin saat tuntea suurempaa läheisyyttä, romantiikkaa ja helppoutta jolloin kaikki menee vähän itsestään eteenpäin.

    • Uusi elämä

      Kiitos sinulle sagamar7, kun ehdit katsoa. Jotenkin tosiaan olen aika hukassa tällä hetkellä mutta toivottavasti nämä asiat tästä selkiytyy.
      Ihanaa syksyn jatkoa sinulle sinne. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe