Millainen olisi unelmamökkisi?

Rahalla saa

Jos rahaa olisi käytössä miljoona tai kaksi niin millaisen "mökin" rakentaisin ja minne?

9

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janetskij

      Jonnekkin mukavalle paikalle pienen ja vaatimattoman mökin perusmukavuuksilla.
      Minun mielestäni kun mökkielämä on elämää luonnon keskellä,ei luksusrellestämistä.

      Loput rahat käyttäisin johonkin muuhun. Vaikkapa matkailuun.

    • rahaa tultava

      No millaisen vaan, jos olisi vielä varaa ylläpitää tuota unelmaa. Siinä sitä rahaa tarvitaan.

    • Kalliosaarella Suomenlahden (mieluiten Itäisen Suomenlahden) ulkosaaristossa sijaitseva 60-80 m2 mökki ja erillinen rantasauna. Saisi milellään olla avomeren tai suuren selän laidalla, mutta siten että sinne kuitenkin saisi tehtyä suojaisan sataman. Mieluiten oma pienempi saari, tai ainakin sellainen missä naapurit eivät ole ihan vieressä. Hintaa sellaiselle ei nyt tietenkään tulisi milliä, 300.000-600.000 € riippuen kiinteistöstä ja rakennuksista. Satatonnia menisi merikelpoisen yhteysveneen hankintaan. Loput rahat voisi sitten vaikka sijoittaa johonkin tuottavaan.

      • Syöpävettä

        Laittaisit loput rahat veden suodattimiin. Koko meri on täysin saastunut.


    • rtrqcq34r

      Tekisin samanlaisen kun mulla on nytkin, mutta laittaisin vintille enemmän villaa, no voihan sitä lisätä tähän vanhaankin.

    • herrhrh

      Ei tarvita mökkiä ja miljoonaa, jos on ok-talo kivassa paikassa. Minulla on ja maksoi vuonna 2005 itse tehden lammiharkoista 170 000 eur tontteineen ja liittymineen. Valmiiden talojen hinta alueella on 400 000 eur.

      • Hahahahaha

        Höpö höpö. Kivitaloa et saa järven rannalta 400k€. Et edes äetsästä.


      • herrhrh
        Hahahahaha kirjoitti:

        Höpö höpö. Kivitaloa et saa järven rannalta 400k€. Et edes äetsästä.

        Meiltä on 1 km hiekkarannalle kuin myös kaupalliseen venesatamaan ja Itämeren vesistö ja sitä kautta koko maapallo käytössä. Eikä minkäänlaista tarvetta kesämökille, tosin pidän venettä sulaisten mökkilaiturissa, koska ilmaiseksi saan. Aion myös palata takaisin purjelautailuun, joten en tee edes sukulaisten mökilaituilla yhtään mitään.


    • dddd3

      Nykyinen mökki omassa saaressa, rantasauna suojaisassa paikassa ja monta hyvää uimarantaa (ainakin yksi hiekkainen), veneelle suojaisa satama. Sähköä en tarvitsisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe