Minun on ollut jostain syystä korkea kynnys käydä ennustajilla, en tiedä johtuuko lapsuuskodin kasvatuksesta vai mistä. Käteeni sattui hiljan lehti siinä oli juttua monista näkijöistä, erityisesti kiinnosti selvänäkijä Naomi Mesin. Tuli erikoinen tunne kun hänestä luin ja suorastaan pakottava tarve päästä häntä tapaamaan. Vastaanotollaan selvisi miksi: Hän näki asioita lapsuudestani, jotka olen koittanu lykätä sivuun ja joista en ole koskaan pystyny kertomaan kenellekään! Purskahdin itkuun ja hän sanoi vaan ystävällisesti hymyillen, että ei mitään hätää, että hän on suorastaan hiukan pettynyt itsensä ellei saa aika ajoin asiakkaitaan itketetyiksi. Tuntui niin sanoinkuvaamattoman hyvältä sen käynnin jälkeen, vaikka itkin vielä kotimatkallakin. Kuin suuri kivi olisi pudonnut sydämeltä.
Vastaukset 4
Hei
upeaa, että kokemuksesi oli niin positiivinen!
näkijän tuleekin olla rehellinen, vaikka se voi tuoda tuskaa.
ja kerta se on ensimmäinenkin, kun aikaa kuluu kokeilet vielä lisää. ihmisen fyysinen olemus on yksi realiteetti, henkinen elämä on paljon koukeroisempi ja vauhdikkaampi!
t. Keskiyö- Whitley Strieber
Itkeminen on puhdistautumista asioista jotka ovat kulkeneet painolastina. Hyvä näkijä pystyy kertomaan asioita vaikka et kertoisi hänelle muuta kuin etunimesi.
- Evil eye is watching
Kannattaa varautua yöllisiin vierailijoihin. Ennustajat avaavat portit maailmaan johon ei ole meillä asiaa. Jos olet alkanut nähdä outoja pelottavia unia.. Se on vain alkua..
- Näkijä itsekkin
Ennustajat ja näkijät ei avaa portteja.
Ne on jo auki kaiken aikaa.
Turhaan pelotella näkijöillä.
Ei heillä ole mitää supervoimia.
Vain näkökyky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta381919- 901025
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil292887Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75810Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii295808Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49789- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64647- 33613