ENSIMMÄISTÄ KERTAA NÄKIJÄLLÄ

avun saanut

Minun on ollut jostain syystä korkea kynnys käydä ennustajilla, en tiedä johtuuko lapsuuskodin kasvatuksesta vai mistä. Käteeni sattui hiljan lehti siinä oli juttua monista näkijöistä, erityisesti kiinnosti selvänäkijä Naomi Mesin. Tuli erikoinen tunne kun hänestä luin ja suorastaan pakottava tarve päästä häntä tapaamaan. Vastaanotollaan selvisi miksi: Hän näki asioita lapsuudestani, jotka olen koittanu lykätä sivuun ja joista en ole koskaan pystyny kertomaan kenellekään! Purskahdin itkuun ja hän sanoi vaan ystävällisesti hymyillen, että ei mitään hätää, että hän on suorastaan hiukan pettynyt itsensä ellei saa aika ajoin asiakkaitaan itketetyiksi. Tuntui niin sanoinkuvaamattoman hyvältä sen käynnin jälkeen, vaikka itkin vielä kotimatkallakin. Kuin suuri kivi olisi pudonnut sydämeltä.

4

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      upeaa, että kokemuksesi oli niin positiivinen!
      näkijän tuleekin olla rehellinen, vaikka se voi tuoda tuskaa.

      ja kerta se on ensimmäinenkin, kun aikaa kuluu kokeilet vielä lisää. ihmisen fyysinen olemus on yksi realiteetti, henkinen elämä on paljon koukeroisempi ja vauhdikkaampi!

      t. Keskiyö

    • Whitley Strieber

      Itkeminen on puhdistautumista asioista jotka ovat kulkeneet painolastina. Hyvä näkijä pystyy kertomaan asioita vaikka et kertoisi hänelle muuta kuin etunimesi.

    • Evil eye is watching

      Kannattaa varautua yöllisiin vierailijoihin. Ennustajat avaavat portit maailmaan johon ei ole meillä asiaa. Jos olet alkanut nähdä outoja pelottavia unia.. Se on vain alkua..

    • Näkijä itsekkin

      Ennustajat ja näkijät ei avaa portteja.
      Ne on jo auki kaiken aikaa.
      Turhaan pelotella näkijöillä.
      Ei heillä ole mitää supervoimia.
      Vain näkökyky.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe