Mä ostin simcity4:n ja vähän se on parempi kun tavallinen sims,kun siinä tavallisessa vaan ollaan siinä yhessä talossa!!!ihan pelle peli toi sims(siis tavallinen ykkösen lisäritkin)City on paljon parempi,kun siinä voi alottaa sen kaupungin rakentamisen ihan pikku kylästä ja sitte loppujenlopuks se pikku kylä on keskellä suurkaupunkia oleva pieni pläntti...
Kaikilla on omat mielipiteet(ja oikeus myös niihin)tämä on vain omani!!
Simcity4 ja tav.sims
3
127
Vastaukset
- Kauan pelannut
Itse törmäsin ensimmäisen kerran simcityyn commodore amigalla joskus 15 vuotta sitten ja eipä tainnut silloinkaan olla enää mikään uusi peli. Tosin ei noita eri versioita niin kauheasti ollut vielä, taisi olla perus simcity ja sitten jokin lisäosa.
Tuossa juuri ihan kokeeksi ostin joku aika sitten Sims1 ja 2 plus pari niitä jotain lisäosia ykköseen mutta ei niissä ollut oikein mitään...kaippa se ihmisten ohjailu iskee nykyään enemmän mutta kai sitä itse vähän vanhempana pitää perinteisemmistä. Johan noita simcityjäkin on varmaan kymmeniä eri versioita jos laskee mukaan kaikki pienet lisäversiotkin ja "epäviralliset" simcityt eikä vain noita 4 jotka numerolla on merkitty. Vois sanoo kyl et Simcityt on ihan eri pelejä ku ite simssit. Niissähän on tarkotuksena rakentaa kaupunkia eikä ihmissuhteita ja tommosia.
- Lippe
perusajatus on kuitenkin pohjimmiltaan täysin sama. Simcityssä luodaan kaupunkia ja se pitää saada toimimaan, simsseissä ohjataan "pikkuihmisiä" ja sama idea. Simcityistähän nuo simssit ovat alkunsa ja ideansa saaneet kuten jo nimikin kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854