2015 lähdössä koko toukokuuksi

N Et.Suomi

Gambiaan, lähtö voi ajoittua myös ihan huhtikuun loppuun, en ole vielä suunnitellut enkä katsellut lentoreittejä. Matkaseura olisi mukavaa, olisi juttukaveri ja pitkä matka taittuisi rattoisammin. Perillä minulla on sitten seuraa, kun olen siellä ollut monta kertaa. Olisiko kenelläkään toisella samankaltaista suunnitelmaa?

7

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajatar

Sorry, tuli kahteen kertaan!

• GM37

matkasuunnitelmia oon GAY käyx seuraxi?

• N Et.Suomi

Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

• Tuota kyllä
        N Et.Suomi kirjoitti:

Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

• piikkis
        Tuota kyllä kirjoitti:

tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

Sinulle " Tuota kyllä ", olen asunut Gambiassa pitkiä aikoja jo kymmenisen vuotta, enkä todellakaan ole nähnyt käsikkäin kulkevia miespareja. Sitä vastoin arabimaissa se on hyvinkin yleistä, mutta Gambia ei ole arabimaa. Toki alkoholia myydään ja sitä saa joka ravintolassakin, sanovat itse, että turistien juominen ei heitä häiritse ja tuohan se tuloja köyhään maahan. Homoja siellä on, mutta pelkäävät julkista tuomiota ja hissukseen salaa hoitelevat hommansa.

• aikuinen nainen

Hei! mahdollisesti olisin itsekin lähdössä Gambiaan tämän vuoden puolella, ei varmuutta vielä. Minullakin seuraa perilä mutta yksin lentäminen ei kiinnosta..

• N Et.Suomi

Moi " aikuinen nainen ", suunnitelmani voimassa edelleen, tosin tuosta koko kuukaudesta ehkä joudun vähän nipistämään. Mutta katsellaan ja matkaseura olisi tosi kiva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      38
      3552
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3368
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      148
      3138
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2635
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2615
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      6
      1478
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1435
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      400
      1166
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      52
      1079
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      910
    Aihe