2015 lähdössä koko toukokuuksi

N Et.Suomi

Gambiaan, lähtö voi ajoittua myös ihan huhtikuun loppuun, en ole vielä suunnitellut enkä katsellut lentoreittejä. Matkaseura olisi mukavaa, olisi juttukaveri ja pitkä matka taittuisi rattoisammin. Perillä minulla on sitten seuraa, kun olen siellä ollut monta kertaa. Olisiko kenelläkään toisella samankaltaista suunnitelmaa?

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajatar

      Sorry, tuli kahteen kertaan!

    • GM37

      matkasuunnitelmia oon GAY käyx seuraxi?

      • N Et.Suomi

        Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.


      • Tuota kyllä
        N Et.Suomi kirjoitti:

        Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

        tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.


      • piikkis
        Tuota kyllä kirjoitti:

        tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

        Sinulle " Tuota kyllä ", olen asunut Gambiassa pitkiä aikoja jo kymmenisen vuotta, enkä todellakaan ole nähnyt käsikkäin kulkevia miespareja. Sitä vastoin arabimaissa se on hyvinkin yleistä, mutta Gambia ei ole arabimaa. Toki alkoholia myydään ja sitä saa joka ravintolassakin, sanovat itse, että turistien juominen ei heitä häiritse ja tuohan se tuloja köyhään maahan. Homoja siellä on, mutta pelkäävät julkista tuomiota ja hissukseen salaa hoitelevat hommansa.


    • aikuinen nainen

      Hei! mahdollisesti olisin itsekin lähdössä Gambiaan tämän vuoden puolella, ei varmuutta vielä. Minullakin seuraa perilä mutta yksin lentäminen ei kiinnosta..

      • N Et.Suomi

        Moi " aikuinen nainen ", suunnitelmani voimassa edelleen, tosin tuosta koko kuukaudesta ehkä joudun vähän nipistämään. Mutta katsellaan ja matkaseura olisi tosi kiva!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe