2015 lähdössä koko toukokuuksi

N Et.Suomi

Gambiaan, lähtö voi ajoittua myös ihan huhtikuun loppuun, en ole vielä suunnitellut enkä katsellut lentoreittejä. Matkaseura olisi mukavaa, olisi juttukaveri ja pitkä matka taittuisi rattoisammin. Perillä minulla on sitten seuraa, kun olen siellä ollut monta kertaa. Olisiko kenelläkään toisella samankaltaista suunnitelmaa?

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajatar

Sorry, tuli kahteen kertaan!

• GM37

matkasuunnitelmia oon GAY käyx seuraxi?

• N Et.Suomi

Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

• Tuota kyllä
        N Et.Suomi kirjoitti:

Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

• piikkis
        Tuota kyllä kirjoitti:

tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

Sinulle " Tuota kyllä ", olen asunut Gambiassa pitkiä aikoja jo kymmenisen vuotta, enkä todellakaan ole nähnyt käsikkäin kulkevia miespareja. Sitä vastoin arabimaissa se on hyvinkin yleistä, mutta Gambia ei ole arabimaa. Toki alkoholia myydään ja sitä saa joka ravintolassakin, sanovat itse, että turistien juominen ei heitä häiritse ja tuohan se tuloja köyhään maahan. Homoja siellä on, mutta pelkäävät julkista tuomiota ja hissukseen salaa hoitelevat hommansa.

• aikuinen nainen

Hei! mahdollisesti olisin itsekin lähdössä Gambiaan tämän vuoden puolella, ei varmuutta vielä. Minullakin seuraa perilä mutta yksin lentäminen ei kiinnosta..

• N Et.Suomi

Moi " aikuinen nainen ", suunnitelmani voimassa edelleen, tosin tuosta koko kuukaudesta ehkä joudun vähän nipistämään. Mutta katsellaan ja matkaseura olisi tosi kiva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe