Mikäs ihme sims tämä on? Lisäosa kakkoseen vai ykköseen? Mikä idea? Vähänniinku joku Sims superstar vai? Tietääkö kukaan mitään?
Näin vaan Demissä mainoksen ja jäin ihmettelemään.
"Uusi elämä alkaa marraskuussa"
"Enkeli vai paholainen? Nauti jetset-elämästä. Tutustu pohjasakkaan"
"Biletä niinku V.I.P hämärästä aamunkoittoon"
"Mukana Black Eyed Peasin uutta musaa"
^noi on siitä mainoksesta
The Urbz. Sims in the city.
7
519
Vastaukset
Urbz on ps2:lle eikä ole mikään lisäosa. Se on niinku oma pelinsä.
- Emilia
Okei kiitos, mulla ei ollu _mitään_ hajua.
- nikkemania
urbz on myös XBOXILLE ilmestyvä peli :D
- nikkemania
Se on niinkun toi sims 2 konsoleille - eli uutta pelimoottoria saa nyt kokeilla konsoleillakin :)
Nii ja siin on muistaakseni ite pelissäki ne hemmot siitä black eyed peasista :)Pelit lehdessä oli mainos ja siitä kuvasta voi päätellä et siinä pelissä on aika gangsta meininki :D. Siinä tais voida mennä 15 eri paikkaan. Niinku kauppoja ja tommosia. Olikohan baari :P.
Sais tehä semmosen pc:llekkin. Tai sit ostan sen pleikkarille, mutta voi tuntua hölmöltä ohjata jollai ohjaimella.
- VaaleaSusi
urbz, eli urbaania elämää ei tod. oo lisäosa. Se on aivan ja täysin itseinäinen peli. Kantsii käydä sims urbzin saitilla, siel on videoita ja sarjakuvii sun muuta. siis tässä uusimmassa simsissä on idleena just se et eletään urbaanisti, koitetaan päästä suosioon ja tehdään mitä lystaa. eli party party party... siin tosiaan on black eyed peasin musaa ja ei siinä viel kaikki ku peasit on mukana pelissäkin, siistii eikö totta?
- the urbz apuva
Hei oon pelanu tot the urbz nyt vast aika vähän mut silti oon jo päässy sinne tatun kämpälle.. ja en pääse eteen päin ku oon tehny kaikki tehtävät ja maine on jotaa 448 tai no ja siin lukee sit et suurtähti ja sellaset lieskat tulee niist sivuist ..! en pääse etiäppäin ku siin lukee sin tavotteis ku menee sinne tatun kämppä kohalle nii et etsi tatun koneen osat ja oon tehny ne tehtävät niits kaikis paikoist nii mist ne löytää..?? auttakaa pliis :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048799Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723188- 171664
- 761108
- 761058
- 271035
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78947- 65910