Pissis tyyli...

Tätä se pitää olla :)

Erityistuntomerkkinä on vahva meikki ja käsitellyt hiukset. Pissikset pukeutuvat useimmiten kireisiin farkkuihin, joiden alla on stringit. Housujen lahkeet saattavat olla sukissa. Korvissa on rengaskorvikset.

Pissiksen huomaa ensimmäisenä kovasta äänestä, jutteli neiti sitten kavereilleen tai kailotti hän puhelimeen kuulumisiaan. Kielenkäyttö on vahvasti korsoroitua ja sisältää runsaasti alatyyliä sekä vittu-sanoja. Normaalisti suomen kielessä vain kysyvissä lauseissa alun perin käytetyn nousevan intonaation käyttö normaaleissa toteavissakin lauseissa on pissiskulttuurista lähtöisin.

Tyypillisesti pissiksen voi löytää päivisin koulun röökipaikalta tai iltaisin ostarilta. Perjantai-iltana pissiksen tapaa keskustassa, minne hän on karannut salaa vanhemmiltaan juomaan itsensä kaatohumalaan. Eväänä tällöin on Ofelia-omenaviiniä tai siideriä, ääritapauksissa kirkkaita. Paikalle pitää tulla ajoissa, sillä jos paikalle saapuu liian myöhään, on pissis joko sammunut tai itkee jo puhelimeen tekevänsä itsemurhan.

29

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shira

      hahaah kuulostaa tutulta. noita on tämäkin paikkakunta täynnä.
      Säälittävää.

      • ..koko maa

        täynnä, koska kukaan ei saa olla omalaatuinen(liiku massan perässä tai kärsi/tule kiusatuksi)


    • Hevari =)

      Miten sä tiesit ton?Siis toi kuvaa niin selvästi mun luokan pissiksiä.Niin ja pissiksille on tosi kiva vittuilla kun ne on änkyrä kännissä.
      (ei pahalla pissiksille,mutta te ootte mun mielestä niin säälittäviä ja tyhmiä,tai ainakin esitätte tyhmää tosi hyvin.)

      • vastauskin

      • Tyttö15v

        Haista vittu mä oon pissis vittu sun mutsis on huora. MEIKIT ON PARHAITA IHKUUU


      • 244544
        Tyttö15v kirjoitti:

        Haista vittu mä oon pissis vittu sun mutsis on huora. MEIKIT ON PARHAITA IHKUUU

        Vitun pissis


      • Anonyymi
        Tyttö15v kirjoitti:

        Haista vittu mä oon pissis vittu sun mutsis on huora. MEIKIT ON PARHAITA IHKUUU

        Vittuiletko?


    • absolutisti

      Itseäni ärsyttää kun nykyään kaikki haukkuvat toisiaan pissiksiksi.
      Voiko ärsyttävämpää sanaa ollakaan! Pissismäisiä asioita etsitään suurennuslasin kanssa.
      Jos ne haluaa ryypätä/polttaa/nolata itsensä niin tehköön sen aivan vapaasti.

      • sama mulla

        ennen haukuttiin tyhmistä teoista tyhmäksi. nykyään näitä sanotaan pissiksiksi. sitäpaitsi niin monessa ihmisessä on vivahteita pissismiin että kun joku haukkuu toista pissikseksi hän haukkuu samalla 50% suomen yläaste-ikäisistä.


      • eiainakaanpissis
        sama mulla kirjoitti:

        ennen haukuttiin tyhmistä teoista tyhmäksi. nykyään näitä sanotaan pissiksiksi. sitäpaitsi niin monessa ihmisessä on vivahteita pissismiin että kun joku haukkuu toista pissikseksi hän haukkuu samalla 50% suomen yläaste-ikäisistä.

        toi oli täydellinen määritelmä pissiksistä suurpiirtein. mutta itse lisäisin että pissikset YLImielistelee poikia.... joo ja sekin vielä et ne on lapsellisia mutta sitte ne yrittää olla kuitenkin niin aikuisia! voi däämn mua vituttaa ne pissikset! joo ne dokaa ja sauhuttelee.... ai NIIN! ja jos ne on jotain 13 vuotiaita niin ne toden näköisesti "seurustelee" jonkun 18 vuotiaan kans.


    • huohlissut

      siiiiiiis d444 ihq omg , otetaa ihkuraxupoxu kuva meist galtsuuu D44

    • sgdsdg

      ^^ :DD tota kuuluu joka päivä

    • pissis 14v

      Joo oon tollanen pissis,14v.

    • eiksaa tykkääpinkist

      Siis miks kaikki dissaa jos tykkää pinksust??ja jos käytttää meikkiinionks sit pissis. Ja mul o tiukka

    • Wertuerss

      Täydellinen pissis xD

    • Wertuerss

      Tollasia todellakin näkee jokapäivä

    • er54yrthahaha

      2004 aw

      • wertuerss

        Hyvät kunnon päivät <3


    • EeroEtikka

      Kuka nyt enää juo jotain omenaviiniä muka :D nykyään ei tommosta kukaan enään juo.

    • HAAAAAAAAA

      Nostalgia.. miksei enää oo pissiksiä?

      • 244544

        Onhan niitä ihan vitusti


    • Tätäsepitääolla

      2004 <3333

    • Poika16v

      Mistä tä on nyt keksitty :D

    • Feikki-Kauha-Guru-Aito
      • 5345345

        Tommoset ihmiset kuin KauhaGuru pitäisi olla telkien takana....


      • Kauha-Guru

        Älä lässytä hintti


      • Kauha-Guru

        Olivat liian häikäiseviä.


      • 5345345
        Kauha-Guru kirjoitti:

        Älä lässytä hintti

        Tapellaanko?


      • Kauha-Guru
        Kauha-Guru kirjoitti:

        Älä lässytä hintti

        Ei tapella. Sä et mun titaanista löylykauhaa vie!


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe