Älä sano rakastavasi ketään

kaikki loppui

jos et sitä tarkoita. Rakastin sinua kaikesta sydämestä. Kerroit rakastavasi, pilkkasit, horjutit, aiheutit epävarmuutta tahallasi, valehtelit. Ei voi olla arvottamampaa ihmistä kuin sinä, olet arvoton, säälittävä paska.

17

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta...

      Oletteko te puhuneet. Melkoisia syytöksiä jollekkin rakkaus palstalla.. Kuka täällä anonyyminä pyörisi kertomassa rakastavansa jos ei rakastaisi. Epävarmuus voi tehdä usein tepposet ja vääriä tulkintoja. Puhumattomuus voi luoda vääriä käsityksiä jotka pitkään jatkuessa, levitessä lisää niitä entisestään ja kaikki paisuu paisumistaan.

      Vastasin tähän kun itsellä on melko epäselväkuvio ja mietin mitä mahtaa toisen päässä liikkua. Häneen ihastuin niin tulisesti että se on jo pienimuotoinen rakkaus, näin sitä kuvailisin vaikka just no väärinymmärrykset ja vuodet on vaikuttanut. Voi tietysti olla ettei ole edes mitään väärinymmärryksiä.

      Kannattaa puhua. Koitan kanssa ei sen vaikeea luulisi olevan vaikka joskus erinäiset tilanteet siitä tekee

      • .'orfkdö

        Jos täällä joku anonyyminä kirjoittaa rakastavansa jotakuta, miten se kehenkään näitä lukevaan liittyy? Paljon harmia aiheuttavat ihmiset itselleen kuvittelemalla näitä itselleen.


    • Kuuleppa ap

      yks hyvä puoli tuossa sun viestissäsi on! Siinä ei ole nimeä kenelle, mutta huono puoli on se että olet niin raukkis ettet ole omaakaan nimeäsi siihen laittanu.

      • tiedoksesi tämä:

        tämä on nimenomaan anonyymi palsta jolle ei ole tarkoituskaan laitella nimiä ja jos
        joku tuntee piston sydämessään kun aloituksen lukee, tietää että on puhumisen ja selvittämisen paikka itsellä jonkun ihmisen kanssa.


      • Kuuleppa ap
        tiedoksesi tämä: kirjoitti:

        tämä on nimenomaan anonyymi palsta jolle ei ole tarkoituskaan laitella nimiä ja jos
        joku tuntee piston sydämessään kun aloituksen lukee, tietää että on puhumisen ja selvittämisen paikka itsellä jonkun ihmisen kanssa.

        Ja sullako on vahva usko siitä että se OIKEA, kenelle tuo on tarkoitettu, löytää tuon?


      • eihän se ole_
        Kuuleppa ap kirjoitti:

        Ja sullako on vahva usko siitä että se OIKEA, kenelle tuo on tarkoitettu, löytää tuon?

        tarkoituskaan että löytää, tämähän on anonyymi palsta jossa vain puretaan mieltä ja tuntita !! miten se on niin vaikea teidän joidenkin ymmärtää?


    • T****

      ei APlta. Ei tarvitse laittaa nimeä. Henkilö, joka lukee ja on toiminut juuri näin, voi miettiä sitten mitä tuli tehtyä. Vaikka eihän se edes tajua miettiä.

    • mun mielipide

      Rakkaus ei odota vastakaikua. Se oli joku muu vietti ja tarkoitus jos odotit saavasi jotain.

      • jaa ei vai

        sanoisin kyllä niin että aika moni rakastava odottaa vastakaikua silt ketä rakastaa.


      • Kyllä minä ainakin

        Kun rakastan niin aivan varmasti odotan ja toivon vastakaikua.


    • joskus kokeillu

      mut jos saa pilluu silleen niin sit ei oo niin huono juttu

    • varma tieto

      Rakastava ei petä.

      • Johdonmukaista

        Juuri näin.


    • pööy

      kyllä joillakin on maailma pieni. pikkuriikkinen kuten nyt mulla kun tätä paskakommentia tähän kirjoita,....

    • ja passkat näistä

      Minä tarkoitan ja epäilijä menköön maate.

    • Ja heti katoaa pois

      Helppo tapa karkottaa toinen luota jos ei kiinnosta.Sanoa vaan että olet elämäni rakkaus ja rakastan sua vaan.
      Eikä tule edes rumasti sanottua.

      • näin on

        Siihen päälle on hyvä tirauttaa muutama kyynel. Sellainen on hyvä näyttelijä. Jollainen en itse ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe